معرفی و دانلود کتاب شاه کلید فروش در ایران

عکس جلد کتاب شاه کلید فروش در ایران
قیمت:
9500 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاه کلید فروش در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاه کلید فروش در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاه کلید فروش در ایران

سعید تقدسی در کتاب شاه کلید فروش در ایران، روش‌هایی کاملاً کاربردی برای موفقیت در کسب‌وکار و افزایش فروش را به زبان ساده و خودمانی ارائه کرده است.

شما با خرید این کتاب خیلی از رقیبان را پشت سر می‌گذارید؛ چرا که در هر کسب‌وکاری فقط ده درصد افراد دنبال پیشرفت و یادگیری هستند و شما جزو آن ده درصد هستید.

با توجه به بازار فعلی بسیاری از کسب‌وکارها با مشکل فروش ناکافی محصولات روبرو هستند و با وجود اینکه فکر می‌کنند بهترین محصول و خدمات را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می‌کنند اما باز هم فروش کافی ندارند و محصولی با کیفیت و امکانات کمتر فروش بیشتری دارد. اگر شما هم چنین مشکلی دارید یا می‌خواهید فروش‌تان را افزایش دهید و کسب‌وکارتان را توسعه دهید و تحولی بزرگ در آن ایجاد کنید اصلاً نگران نباشید؛ کتاب شاه‌کلید فروش در ایران دقیقاً برای شما نوشته‌ شده است و باعث افزایش فروش در 30 روز بدون هزینه و تبلیغات خواهد شد.

مطالب این کتاب از ده‌ها سمینار و دوره آموزشی و صدها کتاب جمع‌آوری و در کسب‌وکارهای مختلف در ایران امتحان شده و تنها نکات کلیدی که باعث افزایش فروش می‌شوند، بعد از تست ارائه شده‌اند. همچنین این مطالب قبل از چاپ توسط کارآفرینان برتر کشور و بسیاری از کارخانه‌دارهای بزرگ و مدیران فروش آن‌ها، مورد بررسی قرار گرفته و مهر تأیید بر این روش‌ها زده‌اند.

در بخشی از کتاب شاه‌کلید فروش در ایران می‌خوانیم:

هر وقت خواستی یک کسب‌وکار جدید رو شروع کنی. همیشه از پایان شروع کن. پایانی‌ترین مرحله هر کسب‌وکار فروش هست.
افرادی که در کار صنعت هستند می‌گن: 80 درصد کارخانه‌داری فروش هست. یک کارخونه تا زمانی که فروش خوبی داره احتمال ورشکست شدنش خیلی کمه.

تولید-فروش= آشغال

اگر محصولی تولید کنی که نتونی بفروشی برابر هست با آشغال چون برای نگهداری اون باید کلی هزینه بکنی. مثل هزینه انبار، هزینه نگهبان و... اگر زندگی‌نامه افراد موفق رو بخونی می‌بینی که اکثر اون‌ها از فروش شروع کردند.

خود من زمانی که می‌خواستم آموزش کسب‌وکار بدم و حتی مشاوره از فروش شروع کردم. اول رفتم با چند تا مشاور و مربی صحبت کردم و رزومه اون‌ها رو گرفتم و بعد شروع کردم به فروش کلاس‌ها و مشاوره کسب‌وکار، افرادی که باهاشون قرارداد داشتم و درصد خوبی از پول رو برای خودم برمی‌داشتم؛ و باقی‌ماندش ‌رو به مشاور یا مربی می‌دادم بدون یک ریال سرمایه.

فهرست مطالب کتاب

تأییدیه‌های کتاب شاه کلید فروش در ایران
مقدمه
بخش اول: پنج اصلی که اگر ندانیم پیشرفت نمی‌کنیم
فصل اول: رازی که همه ثروتمندان می‌دانستند
فصل دوم: بهترین تفریح دنیا
فصل سوم: باورت در مورد خودت چیه؟
فصل چهارم: از کجا شروع کنیم؟
فصل پنجم: هدف هدف نیست!!!
بخش دوم: اصول کاربردی فروش در ایران
فصل ششم: چرا بازار خراب است؟
فصل هفتم: کارهای قبل از فروش (6 میم فروش)
فصل هشتم: کارهای هنگام فروش
فصل نهم: کارهای بعد از فروش
فصل دهم: عمل کردن به آموخته‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاه کلید فروش در ایران
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-600-6535-10-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاه کلید فروش در ایران

محمد مهدی خانی
۱۴۰۰/۵/۱۸
سلام
تبلیغ خود فروشنده زیاده بطوری که یا آدرس سایت را داده یا شماره تلفن با فروش کتاب سعی کرده تبلیغات خودش هم انجام بده،
اکثر موضوعات را نیمه کار رها شده با این عنوان که در فصل بعد توضیح داده خواهد شد...!!!
مهدی احمدزاده
۱۳۹۹/۱/۱۹
سلام اقای تقدسی راه کار شما برای فروش خوب هست ولی انگار برای مغازه دارها نوشتید و شرکت‌هایی که در دفتر کار هستن خیلی کم پرداختید و بعضی جاها خیلی شخصی مثال زدید با این حال کتاب مفیدی بود با آرزوی موفقیت برای شما 🌹🌹
ندا کرمی
۱۴۰۱/۴/۴
با سلام
واقعا کتاب خوبی هست نکات خیلی مفیدی راجب چگونگی فروش و حرفه‌ای تر فروختن میگه که میشه همه رو نکته برداری کرد مثل چگونه با مشتری صحبت کردن، چگونگی ظاهر فروشنده، طرز برخورد و... در کل کتاب واقعا مفیدی هست.
احسان سدیری
۱۳۹۷/۸/۲۵
باسلام، کتاب با زبانی خودمانی و کاربردی و ساده نه تنها راهکارهای مناسب برای فروش ارائه نموده است بلکه بر روی احیای شخصیت خوانده و رشد شخصیتی او کار نموده است. از نویسنده صمیمانه تشکر می‌کنم. موفق باشید
پرویز مارکت
۱۳۹۷/۹/۲۶
من کتابای زیادی رو خوندم آقای تقدسی کتابی نوشتن که نیازی به خلاصه نداره چندین بار بخونید باز هم کمه ممنونم استاد انشالله سعادتی داشته باشم شما رو از نزدیک ببینم
باتشکر پرویز جهانبخشیان
Muhammad Ansari
۱۳۹۸/۱/۲۸
سپاسگزارم از مدیر یا مدیران این سایت که اجازه میده قسمتهایی از کتاب مطالعه کنیم گوش بدیم از نظر من ایشون یا این‌ها خیلی سخت گرفتم فروش شاه کلید فروش خود تو هستی به همین راحتی
vahid mohtadi
۱۳۹۸/۱/۱۳
کتابی خوب و کاربردی در زمینه فروش من تا الان دوبار این کتاب رو خوندم و احتمالا باز هم بخونم چون علاوه بر فروش به انسان انگیزه و انرژی میدهد
با تشکر از جناب تقدسی انسانی خودساخته
Turadje Taghdiry
۱۳۹۷/۵/۲
با سلام و تشکر از کتابراه، من کتابهای بسیاری از نویسندگان خارجی را مطالعه نموده ام، ولی این کتاب باتوجه به بازار و فرهنگ ما بسیار ارزنده و تاثیر گذار است تشکر
حامد طیبی محمدی
۱۴۰۰/۱/۴
کتاب‌های سعید تقدسی من به شخصه خیلی دوست دارم و این کتاب هم هنر فروش برایتان در این کتاب به اشتراک گذاشته و اگر خوب مطالعه کنی به بهترین روشها دست پیدا میکنی
hosein ariana
۱۴۰۱/۷/۲
اگر از قبل هیچ کتابی راجب فروش نخوندین شاید براتون مفید باشه در غیر اینصورت نکته دیگری من ندیدم
فرزاذ نوری
۱۴۰۱/۱/۱۹
افتضاح هیچ نکته خاصی برا یادگیری نداشت کپی برداری از دوره‌ها و کتاب هایاموزشی بقیه بود
Mohamad Bomm
۱۳۹۸/۳/۱۴
سلام این کتاب رو اگر به گویندگان در ارتباط هستین بگین که صوتیش کنن خیلی میتونه کمک کنه که چون مخصوص خود ایران هست.
پگاه برق پیما
۱۴۰۱/۴/۱۲
کتاب عالی بود واقعا پیشنهاد میکنم بخونید با زبان ساده نکات اموزنده‌ای یاد میدهند
حسینعلی منتظری
۱۳۹۹/۱۲/۳۰
توایران شاه کلید فروش فقطرابطه هست وبقبه نوارد برای پرکردن سطرهای کتاب هست.
جعفر لک زایی
۱۳۹۸/۶/۲۵
من چند تا از این راه‌ها رو تو فروشگاهم پیاده کردم و نتیجه گرفتم!!!هر چی بیشتر عمل کنین... بیشار نتیجه میگیرین!!!
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه کتاب شاه کلید فروش در ایران

برای دریافت کتاب شاه کلید فروش در ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.