معرفی و دانلود کتاب صوتی شاه کلید

عکس جلد کتاب صوتی شاه کلید
قیمت:
۳۴۰۰۰ ۲۳,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شاه کلید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شاه کلید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شاه کلید

کتاب صوتی شاه کلید اثر چارلز اف. هانل، ابزار مفید و کارآمدی برای تغییر زندگی و خلق رویاهای دست نیافتنی شماست. این اثر به شما کمک می‌کند تا با شناخت قانون جذب و به کارگیری صحیح آن، خواسته‌های خود را در طول مسیر زندگی‌تان به دست آورید.

کتاب صوتی شاه کلید (The Master Key System) استعدادهاى پنهان شما را آشکار مى‌کند، انرژی‌ها و نیروهاى حیاتى نهفته و دست نخورده (به کار نبرده) شما را بیدار مى‌کند. شاه کلید شما را مجهز مى‌سازد که با ترس‌ها، افسردگی‌ها، محدودیت‌ها، بیماری‌هاى روان‌تنى و عدم آرامش و... مبارزه کنید و آن‌ها را از خود دور سازید.

این کتاب از 24 فصل تشکیل شده که «نیروهای نهفته»، «فعالیت ذهن»، «قانون هستی»، «قانون عالم ذهنی»، «قدرت خلاق» عنوان برخی از آن‌ها است.

شاه کلید پس از آموزش اصول صحیح، روش‌های بهره‌گیری عملی از آن‌ها را ارائه می‌دهد. از این حیث، این شیوه با هر دوره‌ی آموزشی دیگر متفاوت خواهد بود. این کتاب به ما می‌آموزد که نکته‌ی مهم در برخورد با هر اصل و قانونی، کاربرد و عمل به آن است. بسیاری از مردم در زندگی‌شان کتاب‌های بسیاری مطالعه می‌کنند، دوره‌های آموزشی فراوانی را می‌گذرانند، در محافل علمی شرکت می‌کنند؛ اما هیچ‌وقت نمی‌توانند اصول مربوزه را در زندگی پیاده سازند. "شاه کلید" قدرت ذهنی را بارور می‌سازد؛ به طوری که دیگران با دیدن شما متوجه می‌شوند که با فردی با اراده و دارای شخصیت مستقل رو‌به‌رو هستند و اینکه کاری را انجام خواهند داد که شما از آن‌ها می‌خواهید.

هر کسى که درباره زندگى فکر مى‌کند، نمى‌خواهد آن را به عنوان یک گیاه تجربه کند. ما مى‌خواهیم به رشد و بالندگى برسیم و به لحاظ ذهنى در تمام مدت زندگى متکامل شویم. این تنها در صورتى امکان‌پذیر است که کیفیت زندگى خود را به همراه ایده‌آل‌ها و اعمال و رفتار و شرایطى که نتایج آن افکار هستند تغییر دهیم. از این رو در سرتاسر تاریخ، بشریت مشتاقانه به دنبال حقیقت بوده است. انسان‌ها همه‌جا را به دنبال آن گشته‌اند و در این رهگذر ادبیاتى از آن خود ایجاد کرده‌اند. همه خواهان آن بوده‌اند که به شاه کلید دست پیدا کنند.

کتاب صوتی شاه کلید به شما نوید مى‌دهد که خداوند گنجى در درون شما نهاده است که راه استفاده از آن گنج از طریق پدیده‌اى به نام «فکر» شماست. فکر شما داراى توانایى نامحدود است که استفاده از آن به میزان آگاهى و شناخت شما بستگى دارد و این کتاب راه به کار بردن آن را به شما مى‌آموزد.

شاه کلید راهى براى دستیابى به هوش و فراست عالم هستى و جذب کردن همه چیزهایى است که شنونده مى‌خواهد و امیدوار است آن را به دست آورد. در این کتاب شاه کلید در اختیار دنیا قرار مى‌گیرد.

شاه کلید به شما مى‌گوید که شعارى در بین نیست زیرا بر طبق قانون جذب شما مى‌توانید سلامت، موفقیت، شادى و آرامش و هر چه را بخواهید با فکر خود بیافرینید.

شاه کلید به شما مى‌گوید هیچ چیز تصادفى نیست زیرا در عالمى که کائنات بر اساس نظم مطلق است، تصادف معنى ندارد. شما با فکر خود قادر هستید حوادث را آن‌طور که مى‌خواهید ایجاد کنید، زیرا همه‌چیز از درون شما نشأت مى‌گیرد و بیرون شما بازتابى از درونتان است.

شاه کلید به شما طرز به کار بردن این توان فکرى را مى‌آموزد زیرا این نیرو داراى قوانینى است که با به کار بردن تکنیک‌هاى آن بر میزان قابلیت‌هاى فردى شما براى انجام دادن کارهاى موفقیت‌آمیز و ثمربخش و شکار فرصت‌هاى مناسب براى رشد شخصیت مى‌افزاید.

هر اندازه هم که تلاش کنیم نمى‌توانیم آرام بگیریم. ماهیت انسانى همه ما حکم مى‌کند که در تمام مدت زندگى در حرکت باشیم و تغییر کنیم.

تعالیم موجود در کتاب شاه کلید، ابتدا به‌طور مکاتبه‌اى با بیست و چهار درس آموزش داده مى‌شدند. بدین شکل که هر درس یک هفته به طول مى‌انجامید و کل آموزش 24 هفته طول مى‌کشید. به جاى آن مطالب کتاب شاه کلید را یک دوره آموزشى در نظر بگیرید. معناى هر بخش را جذب و درک کنید. هر هفته مطالب یک فصل را به تکرار بشنوید و بعد به سراغ فصل بعدى بروید. در غیر این صورت فصل‌هاى پایانى کتاب برایتان دشوار مى‌شود. و وقت و پول شماى شنونده به هدر مى‌رود.

اگر اینگونه از کتاب استفاده کنید، شاه کلید به شما امکان مى‌دهد تا به شخصیت و قدرتى جدید دست پیدا کنید تا به هدف‌هاى ارزشمند خود دست یابید. و از زیبایی‌هاى زندگى لذت ببرید.

چارلز اف. هانل (Charles F Haanel) نویسنده آمریکایی است، او یک فیلسوف و تاجر هم بود. هانل از طریق کتاب "سیستم استاد کلیدی" به خاطر مشارکتش در جنبش فکر جدید شناخته شده است که در سال 1912 هنگامی که او 46 ساله بود منتشر شد. این کتاب در رابطه با دوره‌ای از اندیشه جدید، رشد ذهنی، موفقیت مالی و سلامت شخصی نوشته شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
33 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
دنیاى مدرن
19 دقیقه
اندیشه انرژى است
20 دقیقه
ارتعاش جذب
20 دقیقه
انرژى قدرت است
17 دقیقه
اندیشه خلاق است
15 دقیقه
اندیشه، عمل و نتیجه
17 دقیقه
آرمان‌سازى، تصویرسازى، تحقق
16 دقیقه
قدرت تصور
23 دقیقه
سلامتى، ثروت و عشق
19 دقیقه
علت و معلول
8 دقیقه
جواب‌هاى طبیعت
14 دقیقه
قانون جذب
14 دقیقه
فرآیند
16 دقیقه
آشکارسازى
15 دقیقه
تغییر ماهیت
15 دقیقه
سیکل هفت
13 دقیقه
تمرکز و میل و خواسته
11 دقیقه
ارزش باور
14 دقیقه
ماده تغییر مى‌کند
12 دقیقه
تعادل در عالم هستى
13 دقیقه
خود را براى موفقیت آماده کنید
16 دقیقه
کاشتن بذر
14 دقیقه
موفقیت در خدمت کردن
13 دقیقه
شاه کلید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شاه کلید
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویمنوچهر زنده دل
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۴۰۰۰ ۲۳,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شاه کلید

شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۸/۳
کتاب خوبیه، ببینید دوستان، قانون جذب و هماهنگ شدن با ارتعاش و فرکانس طبیعت، یک قانون مشخصه که هر کارشناس و نویسنده‌ای در این حوزه، این قانون رو از فیلتر ذهن و زبان خودش عبور داده و در موردش مطلب نوشته. و هر کدوم از ما خوانندگان کتابها بر اساس ذهنیت خودمون با کتاب یکی از این نویسنده‌ها بهتر رابطه‌ی فکری برقرار می‌کنیم، ولی این قضیه دلیل بر این نیست که نوشته‌های بقیه به درد نمی‌خورن!
صدای راوی هم که نیاز به تعریف نداره، عاااالیه.
🌹🌹
بهمن هم مسلک
۱۴۰۲/۵/۱۷
سلام دوستان کتاب حاضر یکی از بهترین‌های این حوزه هست و بصورت ریشه‌ای و موشکافانه مطالب را ارائه می‌کند این را هم اضافه کنید که تمرینات عملی نیز اضافه می‌شود و دقیقا به نقطه‌ای که مدنظر دارد هدایت می‌کند گوینده این کتاب نیز صدای بسیار رسا و دلنشینی دارد که به جذابیت آن می‌افزاید در کل خواندن این کتاب را توصیه می‌کنم
shahab a
۱۳۹۹/۱/۱۳
دوستان قبل خرید کمی فکر کنید، چون افرادی احساسی نظرات احساسی مینویسند، ک باعث ب اشتباه انداختن ما در نوع انتخاب می‌شود.. من ب این کتاب از ۲۰نمره ۳ میدم.. حداقل ۱۴۰ کتاب خودیار خواندم. اما این کتاب هیچ، هیچ محتوای بدرد بخوری ندارد، و فقط با انتخاب یک راوی خوب، تونسته کلاغ و بجای قناری ب مخاطبا بفروشه.. خرید این کتاب فقط دور ریختن پول و وقت گرانبهای شماست... با تشکر شهاب عابدی
ایمان قدمی
۱۳۹۸/۶/۲۰
کتاب خیلی عالی هست باتشکر از گوینده ومترجمو.... . کمی سقیل هست. باید چندین مرتبه وباتمرکز گوش داد تا به عمق ومفهموم کتاب پی برد. کتاب و پادکست جذب زیاد رویت کردم. این جزاون کتابهای عالی و انگشت شمار هست. که توی کتابخانه خاک نمیخوره. حداقل ماهی یکبار مرور میکنم.. سپاس
Ghasem Adavi
۱۴۰۰/۱/۷
با سلام خدمت شما دوستان عزیز
از شما بسیار سپاسگذارم
این کتاب بسیار وسیعی برای ب دست اوردن بهترینهاست ک لازم ب ذکر ک این کتاب خودش جزو بهترین هاست ک با گویندگی قوی شما بزرگواران بسیار جذاب تر هم شده از شما بابت گویندگی عالیه این کتاب سپاسگذارم
مریم احمدی
۱۳۹۸/۴/۸
کتاب بسیار فوق العاده‌ای است.. من از طریق کتاب راز با این منبع آشنا شدم.. سالهاست که با تکرار بعضی جملات خانم اسکاول شین و با استفاده از راز بر روی ذهنم کار کرده‌ام و نتایج شگفت انگیزی را می‌بینم.. این کتاب هم که تکمیل کننده است.. سپاس
Hoori
۱۴۰۲/۴/۳۰
شاه کلید بسیار عالی با ایجاد دید مثبت برای خواننده شروع می‌شود. یعنی در ابتدا سعی دارد مفهوم نیمه پر یا خالی لیوان را آموزش دهد و سپس خواننده را قانع کند که همیشه نیمه پر لیوان را ببیند.
در بخشهای دیگر مواردی برای آموزش قانون جذب.
Mokhtar Rezaie
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
برای من خیلی مفید بود. و بعد از مدت کوتاهی واقعا زندگیمو و نگرشم به زندگی رو واقعا تغییر داده. و تاثیر مثبتش رو واقعا تو زندگیم احساس میکنم. مخصوصا که با صدای دلنشین آقای زنده دل تاثیرش بیشتر هم شده.
با تشکر از مجموعه کتابراه
ali karimi
۱۳۹۸/۱۲/۱۷
با تشکر از کتاب راه و صدای عالی و دلنشین گوینده، دوستان دنبال دوره ی‌های گرون قیمت نباشید، این کتاب رو همیشه گوش بدین قول میدم موفق میشید، بعضی از دوره‌ها همین کتاب رو یه جور دیگه به ما توضیح میدن و در عوضش هزینه‌ی زیادی میگیرن.
اباذر سیدی
۱۴۰۲/۱/۸
دربین کتاب‌هایی که خوانده یا شنیده‌ام بی‌گمان پیوستگی، ترتیب و ملموس‌ترین آن‌ها؛ بدور از تکرار و بازتکرار کلمات و جملات همیشگی حوزه قانون جذب، من این کتاب را متفاوت دیدم که از خواندن وشنیدنش پشیمان نخواهیدشد.
سمانه سیاری
۱۳۹۹/۸/۸
شاه کلید جز کتاب‌های بود که تو کتاب راز بهش اشاره و پیشنهاد شد حتما مطالعه بشه بسیار خوشحالم گوش میدم به مهارت و تمرکز کنترل افکارم دست پیدا کردم تمرین‌های خوبی داره محتوا کتاب عالی از شما سپاسگزارم هستین. متشکرم
Shahrzad Paknejad
۱۳۹۷/۱۰/۴
فکر کنم از حدود 6 یا 7 سال قبل تا الآن این کتاب رو حدود صدبار خوندم و هیچوقت ازش خسته نمیشم الآنم که توی کتابراه دیدم بدجور ذوق کردم هم ورژن صوتیش رو خریدم هم الکترونیکی..
پروین قاسمی
۱۳۹۸/۶/۲۹
سلام. خود این کتاب عالیه. با صدای استاد منوچهر زنده دل‌ خیلی عالی و بی‌نظیر شده. کاش همه‌ی کتاب‌های صوتی را با صدای بی‌نظیر استاد میگذاشتن.
بهادر کاشانی
۱۳۹۹/۴/۲۰
سلام خدمت تمامی دوستان این کتاب فوقالعاده مفیده بهترین کار اینه که بارها این کتابو خوند ویا گوش دادو تجسم کرد. سپاسگذارم از همه شما
Mariya Balali
۱۳۹۹/۳/۱۸
من تازه شروع کردم و به نظرم هم علمی و تخصصی و هم کاربردی هست. امید که تا اخر عالی باشه.. و اینکه باید مسعولیت زندکیمونو خودمون به عهده بگیریم
مشاهده همه نظرات 66

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شاه کلید

برای دریافت کتاب صوتی شاه کلید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.