معرفی و دانلود کتاب شاپور بختیار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

عکس جلد کتاب شاپور بختیار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاپور بختیار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاپور بختیار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاپور بختیار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

(این کتاب نسخه قدیمی بوده و با همکاری ناشر به صورت اسکن شده آماده سازی شده است. به علت بالا بودن حجم فایل، این کتاب تنها در نسخه ویندوز قابل مطالعه می باشد.)

انتشار اسناد "رجال سیاسی معاصر" گامی در تاریخ‌نگاری مستند است. خصوصاً اسنادی که جنبه امنیتی داشته و نیمه‌ی پنهان چهره‌ها را روشن کند، این اسناد مسلماً می توانند در بالا بردن بینش سیاسی، امنیتی و تاریخی خواص و عامه جامعه مؤثر  باشد خصوصاً هنگامی که موضوع اسنادرجال و چهره‌هایی باشد که به ظاهر "ملی و مبارز" بود اما ورای آن چهره‌ای پنهان و متفاوت با ظاهر داشته‌اند.

دکتر "شاپور بختیار"، به عنوان چهره‌ای ملی، مبارز و عضو فعال جبهه ملی و رهبری حزب ایران مطرح بود. با آن که تفکرات و اندیشه‌های سوسیال دمکرات بختیار که بر یاران و همراهانشان روشن بود، کمتر کسی از ارتباط وی با لانه جاسوسی آمریکا در ایران مطلع است یا حداقل می‌دانستند و کتمان می‌نمودند. این در حالی است که وی بیش از 29 سال و با سفارت آمریکا ارتباط داشته و عضو لژ فراماسونری اصفهان بوده و با ساواک، دربار و حتی با شخص شاه نیز ارتباط و مراوده داشته است.

آن چه دراین مجموعه از پرونده بختیار منتشرمیشود، صفحه‌ای دیگر از تاریخ معاصر و بررسی یک جریان مدعی ملی وایرانیت به روایت اسناد ساواک است. بختیار 37 روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، با قبول نخست وزیری رژیم پهلوی افزون بر پذیرش ننگ ستمگری و همراهی با رژیم فاسد پهلوی در زمره جنایتکاران و آدم کشان قرار گرفته و در مدت کوتاه نخست وزیری اش هزاران نفر را در سراسر
مملکت به خاک و خون کشانید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاپور بختیار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک
ناشر چاپیانتشارات مرکز بررسی اسناد تاریخی
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات792
زبانفارسی
شابک978-964-8145-56-4
موضوع کتابکتاب‌های تاریخ ایران
قیمت نسخه الکترونیک
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاپور بختیار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

Masi Fasi
۱۳۹۷/۸/۸
😕کتاب‌های تاریخی با توجه به خفقانی و نظارت‌های سنگینی که روی کتاب‌هاست اصلا ارزش خوندن نداره و از چرت و پرت پر شدند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شاپور بختیار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

برای دریافت کتاب شاپور بختیار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.