معرفی و دانلود کتاب شتر‌ها

عکس جلد کتاب شتر‌ها
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شتر‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شتر‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شتر‌ها

کتاب شتر‌ها نوشته جان بانت وکسو از مجموعه حیات وحش به زندگی این حیوانات تنومند که حداقل چهار هزار سال نقش مهمی در زندگی بسیاری از مردم ایفا کرده‌اند پرداخته است. این کتاب به صورت مصور و کاملا رنگی است.

هدف از وجود کوهان‌ها، شترها چگونه خنک می‌مانند، عادات سختگیرانه آنها در نوشیدن از جمله عناوین جالب و هیجان انگیز این کتاب برای کودکان گروه سنی ج است.

شتر‌ها به دلیل داشتن توانایی شگفت‌آور برای زندگی در جاهایی که بقیه حیوانات هرگز نمی‌توانند در آنجا زنده بمانند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

یک شتر جماز یا شتر تک کوهان‌دار برای ساکنین کوچ‌نشین هند مهم است. هر سال در اکتبر یک نمایشگاه شتر در پوشکار، دهکده‌ای در اطراف بیابان در راجاست‌هان برگزار می‌شود. کشاورزان، دامداران، تجار شتر و توریست‌ها دسته دسته به این ناحیه می‌آیند تا از مسابقه اسب‌ها و شتر‌‌ها لذت ببرند، از مکان‌های مقدس دیدن کنند و حیوانات، جواهرات و لوازم خانگی را خرید و فروش نمایند.

انسان‌ها و شترها در دنیای طاقت فرسای بیابان به یکدیگر احتیاج دارند. در واقع، اگر مردم شتر نمی‌داشتند، نمی‌توانستند زنده بمانند و شترها هم اگر انسان‌ها را نداشتند زنده نمی‌ماندند. بیشتر آب در بیابان در زیر چاه‌های عمیق یافت می‌شود، جایی که شترها نمی‌توانند بروند. شترها به انسان‌ها نیاز دارند تا آب را برای‌شان بالا بکشند. آنها برای انسان کار می‌کنند تا آب دریافت کنند. مردم بیابان‌نشین به شترها نیاز دارند تا آن‌ها را از جایی به جای دیگر حمل کنند و همچنین به دلایلی دیگر. اغلب این مردم کوچ‌نشین هستند. آنها در چادر زندگی می‌کنند و در طول صحرا می‌گردند و هرجا که بتوانند غذا و آب پیدا کنند می‌ایستند. بدون شترها برایشان این کار غیرممکن می‌شد.

شترها حتی برای کوچ‌نشین‌ها سرگرمی درست می‌کنند. گونه‌های خاصی از شتر برای مسابقه استفاده می‌شوند و مسابقه شتردوانی در بین قبایل بیابان نشین یک رویداد اجتماعی ویژه است. سریع‌ترین شترها می‌توانند برای مسافت‌های کوتاه به سرعت یک اسب بدوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شتر‌ها
نویسنده
مترجممهدی رضایی
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-600-7288-62-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شتر‌ها

سمانه علیرضازاده
۱۴۰۱/۷/۱۲
کتاب علمی خوبی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شتر‌ها

برای دریافت کتاب شتر‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.