معرفی و دانلود کتاب صوتی شرق بهشت

عکس جلد کتاب صوتی شرق بهشت
قیمت:
190000 تومان - 20.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شرق بهشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شرق بهشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شرق بهشت

جان اشتاین بک در کتاب صوتی شرق بهشت، از داستان معروف هابیل و قابیل الهام گرفته است و می‌کوشد که تبعیض‌های خانوادگی و حسد بین برداران را به تصویر بکشد. این اثر جزو ده کتاب پرطرفدار و محبوب آمریکا است که به بیان موضوعاتی مانند عشق، بخشش، آزادی، عذاب وجدان و ... می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب صوتی شرق بهشت:

با وجود اینکه حدود 50 سال از زمان انتشار این رمان درخشان و ماندگار می‌گذرد اما باز هم نقش مهمی را در فرهنگ آمریکا ایفا می‌کند. پر رمز و راز بودن شخصیت‌ها، توصیف ناپذیر بودن عشق و پیامدهای خونین نبود عشق در زندگی، چندین ویژگی این کتاب بی‌نظیر است. در حقیقت کتاب صوتی شرق بهشت (East of eden) حماسه‌ای فلسفی است که نویسنده‌ای خبره و باتجربه آن را در سن 50 سالگی به نگارش درآورده است.

این کتاب به روایت موضوعاتی می‌پردازد که تمام انسان‌ها از هنگامی که خود را می‌شناسند و تا هنگامی که می‌میرند، با آن روبه‌رو می‌شوند. جان اشتاین بک در این رمان سعی می‌کند که انسان را بارها در موقعیت‌های گوناگون قرار دهد تا بین خیر و شر یکی را انتخاب کنند و در نهایت این موضوع که نیکی همیشه برنده‌ی میدان مبارزه نیست را به اثبات می‌رساند.

فیلمی با اقتباس از این رمان و با همین نام توسط الیا کازان، کارگردان مشهور آمریکایی ساخته شده است که توانست جوایز بسیار زیادی از قبیل مکمل زن و اسکار بهترین بازیگر مکمل زن در جشنواره «گلدن گلاب» و «کن» را دریافت کند.

خلاصه‌ی کتاب صوتی شرق بهشت:

داستان کتاب صوتی شرق بهشت درباره‌ی دو خانواده‌ به نام‌های ترسک و همیلتون است که در مزارع سرسبز کالیفرنیا زندگی می‌کنند. این دو خانواده سرنوشت‌شان به یکدیگر گره خورده، پدر خانواده‌ی اول مردی نابغه و مخترع است که فرزندان بسیار زیادی دارد که هر یک سرنوشت منحصر به فردی دارند. پدر خانواده‌ی دوم مردی است که دو پسر دارد، اولی بسیار پرخاشگر و موذی و دومی پسری شریف است. پس از مدتی دختری بدذات وارد زندگی این خانواده می‌شود. موضوع کلی کتاب در حقیقت بررسی رابطه‌ها و سرانجام شخصیت‌های این دو خانواده است.

وجه اشتراک این دو خانواده در این است که در هر یک از آن‌ها پدران به یکی از فرزندان نسبت به دیگر فرزندانشان اهمیت بیشتری می‌دهند و موجب از هم پاشیده شدن خانواده می‌شود که این کار از پدران به فرزندان نیز به ارث می‌رسد. هیچ‌کدام از پدرها دلیلی برای تبعیض بین فرزندان خود ندارند، اما این کار آن‌ها موجب حسادت و اختلاف می‌شود و شخصیت‌های داستان نیز بر مبنای همین تبعیض‌ها تصمیمات اشتباه و یا درست می‌گیرند.

کتاب صوتی شرق بهشت برای چه افرادی مناسب است:

کتاب صوتی شرق بهشت یکی از کتاب‌های محبوب و برتر آمریکایی است که برای گروه بزرگسال مناسب است. کتابی طولانی و جذاب برای دوست‌داران نویسنده‌ی برجسته‌ی آمریکایی، جان اشتاین‌بک است. افرادی که زمان زیادی را صرف خواندن یا شنیدن کتاب می‌کنند و به داستان‌های آمریکایی قرن 20 علاقه دارند می‌توانند این کتاب را تهیه نمایند.

جان اشتاین بک را بیشتر بشناسیم:

جان اشتاین بک (John Ernest Steinbeck) یکی از درخشان‌ترین و محبوب‌ترین نویسندگان قرن بیستم است که در سال 1902 در کالیفرنیا چشم به جهان گشود. او در رشته ادبیات انگلیسی به تحصیلات پرداخت اما آن را به اتمام نرساند و کارهای مختلفی مانند کارگر ساده، متصدی داروخانه، میوه‌چین و ... را برای امرار معاش انجام داد. این شغل‌ها به او این فرصت را دادند تا بتواند بخواند و بنویسد. او نخستین اثر خود را در سال 1929 با عنوان «جام زرین» نوشت.

او در سال 1962 توانست جایزه نوبل را به خاطر نوشتن داستان‌های واقع‌گرایانه و تخیل‌گونه از آن خود کرد. کتاب‌های او اغلب در طبقه کلاسیک ادبیات غربی قرار می‌گیرند. اشتاین بک با نگارش دو کتاب مشهور و محبوب خود به نام‌های «موش‌ها و آدم‌ها» و «خوشه‌های خشم» توانست جایزه نوبل ادبیات را دریافت کند. وی در هر دو کتاب به روایت زندگی طبقه کارگر آمریکا و کارگران مهاجر در دوره رکود بزرگ می‌پردازد. جان در سال 1968 در سن 66 سالگی بر اثر بیماری قلبی دار فانی را وداع گفت. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب‌های مروارید، خوشه‌های خشم، موش‌ها و آدم‌ها، ماه پنهان، چمنزارهای بهشت و ... می‌توان اشاره کرد.

در قسمت‌هایی از کتاب صوتی شرق بهشت می‌شنویم:

- بعضی افراد که همیشه هم استحقاقش را ندارند، بخت با آن‌ها یار است. آنچه نصیب‌شان می‌شود نه به خاطر مساعی‌شان است و نه به علت حساب و کتاب‌هاشان.

- آگاهی از زمان گذشته چیز عجیب و گاه متضاد است. عاقلانه است اگر فرض شود سال‌هایی که به‌طور یک‌نواخت گذشته، یا در آن‌ها اتفاقی روی نداده پایان‌ناپذیر به‌نظر می‌رسند.

- بیشتر وقت‎ها از خودم پرسیده‌ام چرا حقیقت مرگ و زندگی در بعضی اشخاص کمتر از دیگران اثر می‌گذارد یا از پا درشان می‌آورد.

- کجا رفت آن دورانی که مردها دکمه‌ی چاک شلوارشان را می‌بستند؟ کوره‌های آزادی هم حرارت‌شان را از دست دادند. کودکی دیگر آن شیرینی گذشته را نداشت. در آن دوران، تنها دغدغه‌ی مردم این بود که تکه‌سنگی، نه کاملا گرد، بلکه پخش را که آب آن را ساییده باشد بیابند تا بتوانند آن را با فلاخنی که از چرم کفش‌های کهنه تهیه شده پرتاب کنند. پس آن سنگ‌های خوب و آن سادگی کجا رفت؟

- در مغز آدم باید غربالی وجود می‌داشت که بعضی از فکرها را از خود عبور دهد و بعضی‌ها را نگه دارد، آن هم بدون اطلاع خود شخص. بعید نیست که آدم دست به گریبان با ناراحتی نامشخصی بخوابد، و فردا صبح، استراحت کرده و سرخوش، در دنیایی روشن و رها از ناپاکی‌ها بیدار شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
نمونه 4
21 دقیقه
بخش اول - فصل اول
22 دقیقه
بخش اول - فصل دوم
25 دقیقه
بخش اول - فصل سوم - قسمت اول
31 دقیقه
بخش اول - فصل سوم - قسمت دوم
19 دقیقه
بخش اول - فصل سوم - قسمت سوم
14 دقیقه
بخش اول - فصل چهارم
28 دقیقه
بخش اول - فصل پنجم
34 دقیقه
بخش اول - فصل ششم
27 دقیقه
بخش اول - فصل هفتم - قسمت اول
33 دقیقه
بخش اول - فصل هفتم - قسمت دوم
26 دقیقه
بخش اول - فصل هشتم - قسمت اول
39 دقیقه
بخش اول - فصل هشتم - قسمت دوم
38 دقیقه
بخش اول - فصل نهم
28 دقیقه
بخش اول - فصل دهم
26 دقیقه
بخش اول - فصل یازدهم - قسمت اول
25 دقیقه
بخش اول - فصل یازدهم - قسمت دوم
8 دقیقه
بخش دوم - فصل دوازدهم
22 دقیقه
بخش دوم - فصل سیزدهم - قسمت اول
39 دقیقه
بخش دوم - فصل سیزدهم - قسمت دوم
33 دقیقه
بخش دوم - فصل چهاردهم
36 دقیقه
بخش دوم - فصل پانزدهم - قسمت اول
31 دقیقه
بخش دوم - فصل پانزدهم - قسمت دوم
26 دقیقه
بخش دوم - فصل شانزدهم
22 دقیقه
بخش دوم - فصل هفدهم - قسمت اول
36 دقیقه
بخش دوم - فصل هفدهم - قسمت دوم
40 دقیقه
بخش دوم - فصل هجدهم
40 دقیقه
بخش دوم - فصل نوزدهم
37 دقیقه
بخش دوم - فصل بیستم
36 دقیقه
بخش دوم - فصل بیست و یکم
45 دقیقه
بخش دوم - فصل بیست و دوم - قسمت اول
26 دقیقه
بخش دوم - فصل بیست و دوم - قسمت دوم
30 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست و سوم - قسمت اول
23 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست و سوم - قسمت دوم
40 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست و چهارم - قسمت اول
16 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست و چهارم - قسمت دوم
27 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست و پنجم - قسمت اول
25 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست و پنجم - قسمت دوم
20 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست و ششم
25 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست و هفتم - قسمت اول
29 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست و هفتم - قسمت دوم
31 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست و هشتم
20 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست و نهم
28 دقیقه
بخش سوم - فصل سی‌ام
25 دقیقه
بخش سوم - فصل سی و یکم
33 دقیقه
بخش سوم - فصل سی و دوم
33 دقیقه
بخش سوم - فصل سی و سوم
9 دقیقه
بخش چهارم - فصل سی و چهارم
12 دقیقه
بخش چهارم - فصل سی و پنجم
31 دقیقه
بخش چهارم - فصل سی و ششم
37 دقیقه
بخش چهارم - فصل سی و هفتم
25 دقیقه
بخش چهارم - فصل سی و هشتم
23 دقیقه
بخش چهارم - فصل سی و نهم - قسمت اول
24 دقیقه
بخش چهارم - فصل سی و نهم - قسمت دوم
23 دقیقه
بخش چهارم - فصل چهلم
22 دقیقه
بخش چهارم - فصل چهل و یکم
8 دقیقه
بخش چهارم - فصل چهل و دوم
21 دقیقه
بخش چهارم - فصل چهل و سوم
22 دقیقه
بخش چهارم - فصل چهل و چهارم
22 دقیقه
بخش چهارم - فصل چهل و پنجم - قسمت اول
29 دقیقه
بخش چهارم - فصل چهل و پنجم - قسمت دوم
14 دقیقه
بخش چهارم - فصل چهل و ششم
15 دقیقه
بخش چهارم - فصل چهل و هفتم
20 دقیقه
بخش چهارم - فصل چهل و هشتم
24 دقیقه
بخش چهارم - فصل چهل و نهم - قسمت اول
26 دقیقه
بخش چهارم - فصل چهل و نهم - قسمت دوم
34 دقیقه
بخش چهارم - فصل پنجاهم
26 دقیقه
بخش چهارم - فصل پنجاه و یکم - قسمت اول
21 دقیقه
بخش چهارم - فصل پنجاه و یکم - قسمت دوم
25 دقیقه
بخش چهارم - فصل پنجاه و دوم
20 دقیقه
بخش چهارم - فصل پنجاه و سوم
16 دقیقه
بخش چهارم - فصل پنجاه و چهارم
28 دقیقه
بخش چهارم - فصل پنجاه و پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شرق بهشت
نویسنده
مترجمپرویز شهدی
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپیانتشارات مجید
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳۱ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
190000 ت - 20.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شرق بهشت

Samira All
۱۴۰۲/۹/۲۷
روایت درد و رنج فرزند قابیل بودن را به تصویر میکشد. رنجی که همه ما به ناچار آن را حمل کنیم و نسل به نسل منتقل میکنیم. از ابتدا ترس آن را داریم که نکند سرنوشتمان طرد شدن باشد، پس آشوب و اضطراب انتخاب در ما متولد می‌شود، از آن پس بعضی چیز‌ها را خوب میدانیم و بعضی را بد. در این لحظه است که از آن فضای یکپارچه و امن بیرون میافتیم و بعنوان یک خود مستقل شروع به دست و پا زدن میکنیم. آن دیگران را هم در مقابل خود می‌یابیم. و قسمت تلخ تر آن، که در این کتاب اکثر کاراکتر‌ها به آن دچار بودند این بود که خود را در مقابل خود می‌یافتند. چون چیزهایی را که بد می‌پندارند در خود نمیخواهند.
هر کسی با قضاوت خانواده و اطرافیان و از همه بدتر خودش باعث به هم زدن تعادل میشود. هر نظری یعنی دور شدن از یک سو، و نزدیک شدن به سوی دیگر.
اگر که داستان ادم و حوا را فراموش کنیم و ریشه خود را در خالیای دائو بیابیم خط سیر داستان عوض می‌شود.
دائو ماورای ارزش هاست، دوگانه نیست. آدمی میتواند با پذیرش بدون قضاوت وضعیت موجود، خود را در مسیر دایو قرار دهد و اجازه دهد دائو باعث ایجاد تعادل در فرد و اطرافش شود
نقل قول‌های زیبایی از کتاب ↓
لی: اگر عیسی شبان نبود و کشاورز بود شاید پیشکش قابیل را ترجیح میداد
لی: اگر منظورتان پول دراوردن است کار آسانی است، ولی با چند مورد استثنایی، آدمها در پی به دست اوردن پول نیست نیستند، آن‌ها تحمل را میخواهند و عشق را و تحسین را.
ساموئل: من نمیتوانم به شما بگویم چطور زندگی‌تان را بگذرانید، این را میدانم که ترجیح دارد زیر زمین شایدهایتان را ترک کنید و برگزردید به سطح، جایی که باد میوزد.
علی اعتدادی
۱۴۰۲/۶/۱
برداشت از داستان با خودم فکر میکردم مفهوم دوست داشتن و عاشق بودن از چه زمانی در انسان ریشه میگیرد، شکوفه می‌دهد، گل می‌دهد و به بار می‌نشیند؟ راستی درخت میوه دوستی بطور میانگین در چه سنی از عمر بشر بار می‌دهد؟ عمیقا بفکر فرو رفتم و دوران کودکی‌ام را شخم زدم، تا ببینم این بذر گرانبها دقیقا در چ سنی در من و خانواده‌ام کاشته شده؟ ایا نهال دوستی و عاشقی در زمین‌های بایر همه افراد خانه کاشته شده؟ براستی باغبان آن دقیقا کیست؟ ایا باغچه بموقع آبیاری شده است؟ دست نوازشی بروی برگهاو شاخه‌های جوانش کشیده شده؟ شاخ و برگ هرز آن درختان در حال رشد آیا هرس شده؟ بله رسیدم به نقطه و واژه حساس و سرنوشت ساز زندگی، "کانون خانواده" چ گرم و چ سرد آن است آن باغبان مهر افروز و یا کینه توز باغچه، حال با چه میلی و چ سلیقه‌ای چه بذری و نهالی می‌کارد دیگر سکان دار اوست، و شاید بنوعی سرنوشت بشریت به معنای واقعی، نهفته در همین سلیقه‌ای است که میتواند اقتضایی و بنا به میل لحظه‌ای باغبان باشد. از خودم میپرسم درختی که در کنار درختان دیگر باغ زندگی، رشد میکند آیا در بهار و بهاران گذشته شکوفه‌ای داده؟ آیا باغبان ثمره میوه درختانش را دیده؟ وحال اگر میوه‌ای هم داده طعمش شیرین و دلچسب است؟ آیا هر سال قبل از باردهی در اشتیاق چیدن میوه‌اش هستی؟ میبینم درختانی را که فقط سر به فلک کشیده‌اند و ثمری ندارند، گویی مانند درختان خودرو وحشی در باغی بی حصار با سرد و گرم دست پر زور طبیعت دست و پنجه نرم کرده و بی رمق فقط هنر آن داشته که زنده بماند، شاید بتواند اندکی سایه افکند. بله، خانواده، اعضای آن، همانند همین داستان کوتاست، فارغ از فلسفه ذاتی بشر باید بپذیریم که بذر عشق و محبت در دل هر فردی در درون کانون گرم و پر
بهاره محمدی اسفه
۱۴۰۲/۲/۲۹
کلاسیک‌ها را باید خواند، باید شنید و باید در جذبه شان غرق شد.
شرق بهشت یک کلاسیک واقعی و تمام عیار است یک داستان گوی زبردست و قدر که مو به مو قصه زندگی شخصیت هایش را روایت می‌کند تا انتها و تقریبا ناگفته‌ای باقی نمی‌گذارد.
شاید در بخش‌هایی توصیفات طولانی خصوصا از طبیعت خواننده را خسته کند ولی و
اگر تاب بیاری با شهد داستان کامت شیرین می‌شود‌.
یکی از نکته جالب قصه، شرح چگونگی زندگی مهاجران اروپایی آسیایی به آمریکا و ریشه دوانیدنشان در خاک این قاره بود. داستان شرح خوبی از آمریکا در ابتدای قرن گذشته می‌دهد.
شخصیت‌ها درست تصویر شده‌اند و تا مدتها در خاطره مانا خواهند بود.
اینکه چرا کتی چنین شخصیتی داشت شاید سوال بی جوابی باشد ولی چنین افرادی هستند و شر از وجودشان می‌تراود آنگونه که قادر نیستند زندگی سالمی داشته باشند.
شخصیت‌های لی و سام همیلتون رشک برانگیزند و آدم دلش می‌خواهد چنین افرادی را در زندگی داشته باشد.
قبلا فیلم شرق بهشت را دیدم و به نظرم فیلم اجحاف بزرگی در حق کتاب است و تنها بخش کوچکی از داستان را روایت می‌کند که از یافتن کتی توسط پسرش آغاز می‌شود.
روایت جناب سلطانی به جز تحسین و سپاس هیچ حرفی باقی نمی‌گذارد. خوانش درست و صدای گرم ایشان شیرینی قصه را دوچندان می‌کرد.
با سپاس از کتابراه.
ولی زاده
۱۴۰۱/۴/۴
شرق بهشت داستان بسیار زیبایی بود که جان اشتاین یکی در رابطه با خوبی و بدی و با اقتباس از ماجرای آدم و حوا این رمان رو نوشته و قطعا یکی از بهترین شاهکارهای این نویسنده معروف آمریکایی است. بنده به دلیل داستان زیبا که از ابتدا تا انتها به هیچ وجه خسته کننده نمیشه و شخصیت پردازی‌های بسیار جالب و قابل و لمس مثل شخصیت لی ساموئل از این کتاب لذت بردم و به همه خوندن این کتاب رو پیشنهاد می‌کنم. البته باید به این نکته اشاره کنم که چیزی که ارزش این کتاب صوتی رو چند برابر می‌کنه گویندگی جناب آقای آرمان سلطان زاده است. ایشون با گویندگی عالیشون انگار به شخصیت‌های داستان جان دوباره می‌دهند و متناسب با هر شخصیت صدایی در خور اون شخص ایجاد می‌کنند و این کار رو به صورت ماهرانه و لذت بخشی انجام می‌دهند به طوری که بنده ترغیب شدم دیگر کتاب‌های صوتی با گویندگی آقای سلطان زاده رو هم تهیه کنم.
نوح نظری نژاد تختی
۱۴۰۲/۶/۲۱
این اثر قطعا" جزء بهترین هایتان خواهد شد. بنده کمتر از نیمی از این داستان را نشنیده بودم که یکروز عصر این کتاب رو توی بساط کتابفروشی که توی پیاده رو بساط میکنه دیدم پس بیدرنگ اقدام به خرید کردم و از خریدم کاملا راضی هستم. به نظر من این داستان را میتوان بیشتر از یکبار خواند و یا به عزیزانمان عاریه و ویا هدیه بدهیم. البته شخصا" ترجیح میدهم آنرا در کتاخانه کوچکم داشته باشم نهایتا" به عزیزانم عاریه بدهم. بابت ترجمه زیبا و اجرای خیلی خوب کمال تشکر را دارم. همگی عوامل محترم کتابراه خسته نباشید
مهدی شادپور
۱۳۹۹/۵/۲۶
یه اثر ارزشمند دیگه از اشتاین بک با ترجمه عالی جناب شهدی و صدای دلچسب اقای سلطان زاده که نمی‌شه داستان رو دنبال نکرد. همچون کارهای دیگه نویسنده داستان با ظرافت خاصی شخصیت‌ها، محیط پیرامون انها، وقایع مهمی که در زمان مورد بحث اتفاق می‌افتند رو ترسیم میکنه. شاید تنها موردی که بشه خرده گرفت (بنظر بنده البته) شخصیت زن داستانه که کمی دور از واقعیت بنظر میاد. ولی در مجموع از صرف وقت و هزینه تون پشیمون نمیشید.
حسن ناهید
۱۳۹۹/۹/۶
در مورد کار جان اشتاین یک چه می‌توان نوشت، داستانی ژرف بر پایه حقایق زندگی و کردار و پندار انسان‌ها فضا سازی و شخصیت پردازی عالی، ولی ساموئل که نقشی برجسته در ابتدای داستان داشت و نماد یک انسان شریف و پاک بود با مرگش محو شد و خانواده او هم در متن داستان بی اثر بودند، چرا؟ شاید لی را بتوان ادامه ساموئل دانست!!؟
کار داستان گو چشمگیر است، سپاسگزارم
بهاره شهریاری
۱۴۰۰/۶/۱۷
بچه که بودم کتابهای کلاسیک و مفصل دوستداشتم الان این همه جزییاتو گاهی بی ربط گویی و پیاده کردن اندیشه‌های فلسفی نویسنده تو قالب داستان خسته کننده است اما خوب این اثار و باید مطالعه کرد از این جهت مهمه که این نویسنده‌ها به چه سبکی در چندین سال پیش زندگی می‌کردن و جهان بینیشون چی بوده اهمیت دارد همین بسط اندیشه اختیار انسان در انتخاب خیر و شر علی رغم همه صفات موروثی رو احیانا همین نویسنده‌ها رواج دادند
مهرشاد
۱۴۰۱/۴/۲۵
شاهکاری دیگر از جان اشتاین بک، من قبل از این کتاب، کتاب خوشه‌های خشم از این نویسنده با صدای آرمان سلطان زاده‌رو گوش کرده بودم، به قدری همه‌چیز از خودِ رمان تا ترجمه و راوی عالی بود که تصمیم گرفتم رمان شرق بهشت‌رو تهیه کنم و خوشحالم که کردم.
خسته نباشید به آرمان سلطان‌زاده، آوانامه، کتابراه و همه‌ی دست‌اندر کاران که چنین شاهکارهایی‌رو با چنین کیفیتی تولید و منتشر می‌کنند.
فرخ شعاعی
۱۴۰۰/۳/۷
یکی از بهترین آثار در بین کارهای ادبیات کلاسیک
من که خیلی لذت بردم
راوی هم عالی
داستان هابیل و قابیل که در زندگی نسل‌های مختلف یک خانواده به شکل‌هایی نوین تکرار می‌شه و مبحث امکان انتخاب و توان آدمی در بدست آوردن چیزی که می‌خواد
در خلال داستان، نمایی هم از جامعه و تاریخ آمریکا در دوره اواخر قرن نوزده و اوایل قرن بیستم به دست میارید که ارزشمنده
فروزان لطفی
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
همین الآن خریدم. چون با صدای آقای آرمان سلطان زاده بود. و اینکه من کتاب صوتی خوشه‌های خشم به نویسندگی جان اشتاین بک رو قبلا گوش دادم و از نوع نوشتار نویسنده خیلی خوشم میاد. صدای آقای سلطان زاده هم که نیازی به تعریف نداره. امیدوارم این کتاب هم مثل خوشه‌های خشم جذاب باشه.
نورا زیرکی
۱۴۰۲/۶/۲۵
خب نمی‌دونم چرا ولی یه خورده حس کتاب صد سال تنهایی گابریل گارسیا مارکز رو میداد روند پیش بینی و سرنوشت و خانواده رو داشت میشه گفت جالب بود اما تمام و کمال نبود درست مثل خود نویسندش بود پیچیده (انسان دوستانه ولی حامی جنگ با ویتنام، مقدس و مذهبی شکل اما عاری از هر گونه عبادت) این ویژگی کمی سردرگمی ایجاد میکرد اما در کل زیبا بود.
شهلا جعفرزاده
۱۳۹۹/۱۲/۸
گوش دادن به این اثر ارزشمند یک ماه طول کشید. خیلی لذت بردم. شیفته صدای آقای سلطان‌زاده هستم. به برکت صدای ایشون تعداد زیادی آثار طولانی رو گوش دادم. درود بر آقای سلطان زاده و همه خدمت‌گزاران عرصه فرهنگ!
Pejman Pirmoradi
۱۳۹۹/۴/۱۵
عجب کتاب کاملى میدونید از این خصیصه اشتاین بک خوشم میاد که براتون تعیین تکلیف نمیکنه، خوب و بد و جدا نمیکنه و تصمیم با شماست. هیچ شخصیتى کامل نیست و هیچ آمال و آرزو و ایده آلى وجود نداره فقط حقیقت محض با روایتى ساده و مجرد.
Eti Atshani
۱۴۰۲/۱/۱۷
گیرایی چندانی برایم نداشت، موضوع خوب بود، اما از جایی کتاب ضعیف میشد. خوب بودن در این اثر بیشتر شبیه ترسو بودن توصیف شده بود، در این کتاب برادر که قهرمان داستان است هیچ امتیازی جز بی تفاوتی یا بیحالی را القا نمی‌کند همه چیز خود بخود پیش میرود
مشاهده همه نظرات 94

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شرق بهشت

برای دریافت کتاب صوتی شرق بهشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.