معرفی و دانلود کتاب صوتی شش داستان مفهومی شنیدنی

عکس جلد کتاب صوتی شش داستان مفهومی شنیدنی
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شش داستان مفهومی شنیدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شش داستان مفهومی شنیدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شش داستان مفهومی شنیدنی

کتاب صوتی شش داستان مفهومی شنیدنی، دربردانده‌ی شش داستان پندآموز به قلم جمعی از نویسندگان است که با صدای جذاب و دل‌نشین نازنین آذرسا روایت می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی شش داستان مفهومی شنیدنی می‌شنویم:

در بیمارستانی، دو بیمار در یک اتاق بستری بودند. یکی از بیماران اجازه داشت که هر روز بعد از ظهر یک ساعت روی تختش که کنار تنها پنجره اتاق بود بنشیند ولی بیمار دیگر مجبور بود هیچ تکانی نخورد و همیشه پشت به هم اتاقیش روی تخت بخوابد.

آن‌ها ساعت‌ها با هم صحبت می‏‌کردند؛ از همسر، خانواده، خانه، سربازی یا تعطیلاتشان با هم حرف می‌‏زدند و هر روز بعد از ظهر، بیماری که تختش کنار پنجره بود، می‏‌نشست و تمام چیزهایی که بیرون از پنجره می‌‏دید، برای هم اتاقیش توصیف می‏‌کرد. پنجره، رو به یک پارک بود که دریاچه زیبایی داشت. مرغابی‌ها و قوها در دریاچه شنا می‏‌کردند و کودکان با قایق‌های تفریحی‌شان در آب سرگرم بودند. درختان کهن، به منظره بیرون، زیبایی خاصی بخشیده بود و تصویری زیبا از شهر در افق دور دست دیده می‌‏شد. همان‏‌طور که مرد کنار پنجره این جزئیات را توصیف می‌‏کرد، هم اتاقیش چشمانش را می‏‌بست و این مناظر را در ذهن خود مجسم می‏‌کرد و روحی تازه می‏‌گرفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
شش داستان مفهومی شنیدنی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شش داستان مفهومی شنیدنی
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شش داستان مفهومی شنیدنی

نعیم حمیرانی
۱۴۰۲/۹/۹
ضمن تشکر از شما. ایده کتاب صوتی بسیار مناسب و تجربه متفاوتی برای کودکان و شنودگان خواهد بود و گوش دادن مخاطبین را منظم و قوی تر از گذشته خواهد نمود. گوش دادن موثر و منطقی اتفاق خواهد افتاد و مخاطب سریعتر به حافظه می‌سپارد و سپس میتواند راحتر با دیگران به گفتگو بنشبند و داستان را تحلیل و برداشت مناسبی برایش پیدا خواهد کرد.
سپاس مجدد از شما.
زهرا محمدی
۱۴۰۱/۱/۲۱
جالب بود و نکات آموزنده داشت
محمد خیری
۱۳۹۷/۹/۱۶
کتاب خیلی جالبیه ‌ دوست داشتم
پیام نظری
۱۴۰۰/۴/۱۳
خیلی جالب بود 😍
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شش داستان مفهومی شنیدنی

برای دریافت کتاب صوتی شش داستان مفهومی شنیدنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.