معرفی و دانلود کتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس!

عکس جلد کتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس!
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس!

کتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس! اثر علیرضا رضائی برای همه دوستانی است که نمی‌خواهند 9 سال از زندگی‌شان عقب بیفتند و همچنین پدر و مادرهایی که نمی‌خواهند ناخواسته فرزندانی را تربیت کنند که 9 سال از رشد و پیشرفت در زندگی شخصی‌شان جا بمانند و آیندگان آن‌ها را به خاطر چنین عدم آگاهی سرزنش کنند.

افراد بسیاری هستند که در هر شرایطی به اعتمادبه‌نفس بسیار عالی رسیده‌اند، آن‌ها حتی هزار تومان پول، پارتی یا خانواده مناسب و مدرک دانشگاهی بالا هم نداشته‌اند اما اکنون همه حسرت زندگی‌شان را می‌خورند. آن افراد تنها محدودیت‌های ذهنشان را برطرف کرده‌اند.

همه‌چیز زیر آسمان نسبی است. طولی نخواهد کشید که بالاترین اعتمادبه‌نفس هم به نظرمان چیزی نخواهد آمد. ممکن است هر لحظه از درونمان مقاومت‌هایی علیه آموزه‌ها ایجاد شود که بهترین کار وانمود کردن به این است که هیچ اطلاعی راجع به مطالب گفته شده نداریم.

تصور نکنیم به این دلیل که مسائل گفته‌ شده فراتر از ما هستند، نمی‌توانیم خود را تغییر دهیم. همه‌چیز بستگی به ارزشی دارد که برای هر فکر و اندیشه در نظر می‌گیریم و آن را باور می‌کنیم یا باور نمی‌کنیم. اگر بهترین مطالب دنیا را هم در اختیار داشته باشیم اما آن‌ها را باور نکنیم احتمالاً برایمان مؤثر نخواهند بود. باورهایی که تا به امروز داشته‌ایم رفتارها و زندگی کنونی‌مان را ساخته‌اند. اگر می‌خواهیم شکل جدیدی از زندگی را آغاز کنیم باید با هر سختی شده باورهای جدیدی را در خود شکل دهیم. همواره در طی مسیری که در پیش داریم با انرژی بالا و قدرتمند باشیم، بخندیم، شاد باشیم و حس کنیم در وجودمان بهترینیم و قدرتمان را به دیگران نیز القا کنیم.

کتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد‌به‌نفس! شامل داستان کاملاً واقعی است که علیرضا رضائی به خاطر عدم آگاهی و اطلاعات و الگوهای نادرست توسط خانواده و اطرافیان و شرایط موجود، 9 سال از زندگی عقب‌افتاده و در شرایطی سخت همچون فقر، گوشه‌گیری، تنهایی این سال‌ها را پشت سر گذاشته‌ است.

سراسر این کتاب کلیدها و دستورالعمل‌هایی است که حاصل چندین سال آزمون و خطاست، مطمئن باشید که با عمل قدم‌به‌قدم به دستورالعمل‌هایش و دست‌یابی به کلیدها و صعود به بالای ابرهای اعتمادبه‌نفس، هرگز اسم این کتاب و مطالبش را از یاد نمی‌برید.

همچنین کتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد‌به‌نفس! شامل مسائلی است که هر روز در زندگی میلیاردها انسان از جمله خود ما روی می‌دهد که اغلب با عکس‌العمل اشتباه، خود را از زندگی زیبایی که خداوند در اختیارمان نهاده منع می‌کنیم. سال‌ها در ترس و بیهودگی و فقر زندگی می‌کنیم و هرگز درک نمی‌کنیم برای چه به این دنیا آمده‌ایم؟ واقعاً کیستیم و چرا الان و این لحظه در اینجا قرار داریم؟

در بخشی از کتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس! می‌خوانیم:

چه‌کار انجام دهیم که دیگران پس از تحقیر ما احساس پشیمانی کنند و خودمان هم خود را تحقیر نکنیم. رنج‌های این سال‌ها به من آموخت که هرگز هیچ فردی را در هیچ شرایطی تحقیر نکنم.

به اطراف خود اگر خوب نگاه کنیم هر شخصی عیبی دارد که شاید از چشمان ما پنهان باشد. اگر فردی تحقیرمان کرد و ما هم با تحقیرش فکر تلافی کردن باشیم تنها خود را بی‌ارزش کرده‌ایم و همواره به یاد داشته باشیم که با تحقیر دیگران تنها خود را تحقیر می‌کنیم.

بهترین راهکار در هنگام تحقیر شدن توسط دیگران این است که به آن‌ها حرفی نزنیم و با بی‌محلی از کنارشان عبور کنیم اما اگر نمی‌توانیم بدون برخورد با آن‌ها و بی‌خیالی بگذریم، بهتر است عکس‌العملی از خود نشان دهیم که علاوه بر اینکه باعث ناراحتی دو طرف نشویم، احساساتمان را نیز به سمت مثبت‌تری هدایت کنیم.

تمرین: رفتارهای تحقیرآمیز را به تفریح و شوخی تبدیل کنید و با مسائلی مانند چه جالب جواب طرف مقابلتان را بدهید.

عذرخواهی

از هیچ فردی بی‌مورد عذرخواهی نکنیم یا کاری انجام ندهیم که مجبور شویم بابتش از دیگران عذرخواهی کنیم زیرا عذرخواهی مانند شمشیری دو لبه است، همان‌قدر که از ما حفاظت می‌کند ممکن است در صورت استفاده نادرست به ما آسیب نیز برساند زیرا عزت‌نفسمان را به‌شدت کاهش می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درباره نویسنده
فصل اول: کشف گنج گمشده
فصل دوم: توهم ترس
فصل سوم: سوخت فضاپیما
فصل چهارم: کنترل اتاق فرمان
فصل پنجم: حمایتگر
فصل ششم: معجون گم شده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس!
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-04-7805-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس!

رها آذری
۱۳۹۹/۶/۹
من از کتاب خیلی خوشم اومد وبه خواهرم هم پیشنهادش کردم. به نظر من سطح کتاب خیلی بالاتر از کتاب‌های ایرانی دیگه‌ای که خوندم بود.
در واقع خوشحالم که یک هموطن با استفاده از علم وتجربه ‌اش کتاب خوبی ارائه داده.
جناب نویسنده
با این وجود که من طرفدار شما هستم، باید بگم منتقد شما هم هستم و در واقع بگم
باید که تجربیات بسیاری باید کسب کنید تا کتاب شما در سطح قابل قبول و جهان شمولی باشه. به قول میکل آنژ تکامل یعنی جزئیات بسیار زیاد...
من هم دلم میخواست بتونم نقطه نظراتم رو به عنوان کتاب بنویسم، اما فکر نکنم بتونم.
اما از دیدن موفقیت شما بسیار خوشحال شدم
با آرزوی توفیق...
MDp
۱۳۹۸/۳/۴
بنظرم کتاب خوبیه. شاید 80 درصد احساساتی که نویسنده بیان کرده از بچگی تا بزرگسالی و دوران سختی که گذرونده برای خیلی از ماها هم پیش اومده باشه. مثل بی‌انگیزگی و عدم تعیین هدف توی زندگی. بخاطر همین احساس میکنم خوندن این کتاب میتونه به خیلی از ماها کمک کنه بتونیم یکم خودمون رو جمع و جور کنیم و لااقل که بدونیم این احساسات پوچ ممکنه سراغ همه بیاد و مهم طرز برخورد ما با این افکار و احساسات منفی هست. با اعتماد بنفس بر فراز ابرها شنا کن😉😉😉
لطیف حنضلی
۱۴۰۱/۹/۸
کتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس! یک کتاب ارزشمند و کاربردی در زمینه اعتماد به نفس محسوب میشود، من به شخصه مدتهاست دارم دوره‌هایی را کار میکنم که در زمینه اعتماد به نفس و شروع موفقیت در زندگی میباشد، کتاب حاضر بسیار الهام بخش و آموزنده میباشد، نوشتن و خواندن در هر زمینه‌ای منجر به تجربه و کسب مهارت و تخصص میشود، اعتماد به نفس اکتسابی است و هر فردی میتواند با انجام تمریناتی به این مهم دست پیدا کند، موفق و پیروز باشید
میلاد فتحی
۱۳۹۸/۲/۱۲
فقط متن معرفیش رو فعلا خوندم و به نظرم خیلی جالب میاد. بخصوص کلماتی که دقیق استفاده شده. باور، مثبت اندیشی، عذرخواهی نکردن بی‌مورد و... که همش اینو میرسونه نویسنده این کتاب آقای رضائی (که هیچ گونه با خودشون و آثارشون آشنایی ندارم) حواسشون جمع بوده و مطالب زیادی رو مطالعه کردند حتما. امیدوارم از خوندن کتاب لذت کافی رو ببرم.
هر روزتان بهتر از دیروز
Nazanin -k
۱۳۹۸/۲/۲۸
به واقع این کتاب عالی و کاربردی است. با راهکار‌هایی قابل اجرا. و چقدر خوب گفته شد که به جای مطالعه کتاب‌های بیشتر کتاب‌هایی که مطالعه میکنیم را تا درک کامل آن‌ها چندین بار مطالعه کنیم که در آخر دستاورد درخوری از مطالعات خود داشته باشیم.
Mahtab M
۱۳۹۸/۲/۱۱
ممنون از کتابراه بابت کتاب‌های مفیدی که معرفی میکنه راحت در اختیار ما قرار میده. من خودم قبلا هم کتاب زیاد میخوندم ولی الان که کتابراه رو نصب کردم دیگه وقتم هدر نمیره بخصوص تو راه رفت و برگشت از سرِ کار
محمد رضا صادقی
۱۳۹۸/۲/۳۰
الان که شب از نیمه گذشته موفق شدم مطالعه‌ی این کتاب رو تمام کنم، جملات انگیزشی فوق العاده‌ای داخل این کتاب هست، تشکر فراوان از نویسنده‌ی عزیز، بهتون پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید، من که تصمیم دارم یک بار دیگه بخونمش😊
Zohre Latifi
۱۳۹۸/۲/۲۷
من در زمینه اعتماد به نفس مطالعه زیاد داشتم اما خداروشکر این کتاب خیلی راحت تر و مفیدتر بود چون نویسنده ش ایرانی بود و طبق تربیت خودمون راهکار میداد و خیلی راهکارها ساده و همچنین موثر بود. ممنونم
مهدی سلمانی
۱۳۹۸/۲/۱۲
با تشکر از کتابراه که این کتابو رایگان کرد
من به شخصه از وقتی این اپلیکیشن رو نصب کردم میزان ساعت مطالعه روزانم بالا رفته (:
S R
۱۳۹۸/۴/۲۸
کتاب خوبیه به شرط این که تمریناتش رو مرتب انجام بدیم با خوندن صرف اتفاقی در زندگیمون نخواهد افتاد. شاید خیلی از مطالب رو خودمون میدونیم ولی گاهی وقتا نیازه که برامون یاداوری بشه.
shahpour rezaei
۱۳۹۸/۳/۲۵
نویسنده در واقع از تجارب شخصی خود و اتقاقات واقعی که می‌تواند برای هر کسی در زندگی اتفاق بیفتد، حرف میزند.
شیوه‌ی بیان کتاب بسیار روان و قابل درک هست. کتاب خوبی ست. می‌توان کاربردی باشد.
رضا زمانی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
از لحاظ همذات پنداری که میشه با نویسنده و مشکلاتی که با کمبود عزت نفس داشته باشی خوب بود و یک سری تمرینات هم برای درمان داره برای من خیلی جالب نبود شاید بقیه استفاده بهتری برده باشند
شینا یوسفی
۱۳۹۸/۳/۱۸
کتاب فوق العاده کاربردی بود
همه مطالب با ارزش به صورت خلاصه و روان و ساده ارائه شده
از خوندنش لذت بردم و تمریناتشو به کار بستم
ممنون از نویسنده و کتابراه
سهراب تتتت
۱۳۹۷/۱/۲۴
این کتاب به کسانی که می‌خواهند زندگی سرشار از اعتماد به نفس و دور از ترس و استرس داشته باشند پیشنهاد میکنم
Sajad Bargy
۱۳۹۸/۹/۲۸
کتتب فوق العاده ایه با تمرینات خوب و کاربردی من خودم خر فصلشو ۳ بار خوندم البته الان وسطای فصل ۳ هستم واقعا عالیه
مرسی از کتابراه که این کتاب عالی رو رایگان کرد
مشاهده همه نظرات 62

راهنمای مطالعه کتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس!

برای دریافت کتاب شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.