معرفی و دانلود کتاب صوتی شهروند نمونه در مهمانی و...

عکس جلد کتاب صوتی شهروند نمونه در مهمانی و...
قیمت:
14800 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهروند نمونه در مهمانی و... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهروند نمونه در مهمانی و... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شهروند نمونه در مهمانی و...

کتاب صوتی شهروند نمونه در مهمانی و... نوشته‌ی خلیل هیبتی، از کتاب درخشان و معروف "اصول شهروندی در فرهنگ ایرانی" برگرفته شده که به بررسی اصول و آداب اجتماعی در مهمانی و غذا خوردن می‌پردازد.

مطالب موجود در کتاب صوتی شهروند نمونه در مهمانی و... به ظاهر ساده به نظر می‌آیند با اینکه همه با مطالب آن‌ آشنایی دارند، اما بدانید که بی‌توجهی یا کم توجهی به هر یک از این موضوعات می‌تواند پیامدهای منفی یا خسارت‌هایی را برای جامعه به همراه داشته باشد. امید که این کتاب صوتی بتواند مورد قبول و استفاده شما واقع گردد و بتوانید با عمل و گفتار خود مشوق خوبی‌ها باشید.

این مجموعه دربردارنده‌ی عناوینی از قبیل اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، مهمانی و غذا خوردن، شهروند نمونه در رانندگی، ارتباط موثر، همسایه داری و آپارتمان نشینی، مکان‌ها و امکانات عمومی، گردشگری، محیط زیست و مصرف بهینه و... می‌باشد.

در بخشی از کتاب صوتی شهروند نمونه در مهمانی و... می‌شنویم:

در زمان مهمانی

1. اجازه دهید ابتدا میزبان وارد شود، سپس در جایی که میزبان تشخیص می‌دهد، قرار گیرید. (چون حریم شخصی وی می‌باشد شاید بعضی از جاها را مصلحت نداند)
2. شرایط و قواعد میزبان را رعایت کنید. اگرخواسته با خود کودک خردسال نیاورید شما نیز نبرید. یا اگر سیگاری نیست شما نیز سیگار نکشید، اگر زود می‌خوابد یا تلویزیون نگاه نمی‌کند. شما نیز رعایت کنید.
3. وقتی دیر رسیده‌اید در نزدیک‌ترین جای خالی که پیدا می‌کنید بنشینید. (انتظار نداشته باشید دیگران جایشان را به شما بدهند)
4. در مهمانی، وقتی به یک دوست می‌رسید، همراهان خود را فراموش نکنید. (در صورت امکان آن‌ها را نیز در بحث شرکت دهید تا خسته نشوند)
5. وقتی دو نفر با هم دوست هستند یا سرگرم صحبت هستند. بین آن‌ها ننشینید. (مگر با اجازه آن‌ها)
6. در پذیرایی، محدودیت‌های میزبان را درک کنید و انتظارات بیش از حد توان از وی نداشته باشید.
7. اگر مهمان تازه‌ای وارد می‌شود جا را برایش باز کنید.
8. موضوعات اختلاف‌برانگیز مطرح نکنید و مهمانی را به میدان جنگ و جدل تبدیل نکنید. (به سهم خود از ادامه یافتن این گونه بحث‌ها جلوگیری کنید)
9. در جمع، با دست یا چشم به کسی اشاره نکنید.
10. سعی کنید پشت به کسی نایستید، ننشینید، خم نشوید. درصورتی که مجبور به این کار باشید معذرت‌خواهی کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
قبل از رفتن به مهمانی
11 دقیقه
در زمان مهمانی
1 دقیقه
پایان مهمانی و بعد از آن
5 دقیقه
به عنوان میزبان
6 دقیقه
غذا‌ خوردن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شهروند نمونه در مهمانی و...
نویسنده
راویخسرو محمودیان
ناشر چاپی موسسه انتشاراتی فرهنگی اشتیاق نور
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
14800 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شهروند نمونه در مهمانی و...

برای دریافت کتاب صوتی شهروند نمونه در مهمانی و... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.