معرفی و دانلود کتاب صوتی شکارچیان در برف

عکس جلد کتاب صوتی شکارچیان در برف
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شکارچیان در برف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شکارچیان در برف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شکارچیان در برف

کتاب صوتی شکارچیان در برف اثر نسیبه فضل اللهی، مجموعه‌ای شامل هشت داستان کوتاه است که با زاویه دیدهای مختلف روایت می‌شود. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه‌آوا تولید شده است.

در داستان «یحیا»، نویسنده از زاویه دید یک مرد (حمید) داستان را روایت می‌کند و به‌خوبی موفق می‌شود تا با باریک‌بینی یک نویسنده زن، احساساسات درونی ناشی از اضطراب، نگرانی و تشویش مرد و نیز نگاه او را به شرایط روحی اطرافیانش با مهارت به تصویر بکشد که بی‌تردید کار چندان ساده‌ای نیست.

همه هشت داستان مجموعه واجد فضای متفاوتی هستند؛ در این داستان‌ها از پیرنگ، روابط علت و معلولی، حس تعلیق و مهم‌تر از همه شخصیت‌محوری آشکار خبری نیست؛ آنگونه که در دیگر داستان‌ها شاهد آن هستیم؛ به‌واقع می‌توان اذعان داشت که داستان‌ها به فرمی کاملا مدرن و متفاوت از جریان کنونی داستان‌نویسی ایران نوشته شده‌اند.

بیشتر داستان‌های این مجموعه براساس موقعیت شکل گرفته‌اند، موقعیت‌هایی که اغلب هیجان‌انگیز و پرتنش نیستند و همه ما هر روز در زندگی روزمره با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم و به سادگی از کنارشان می‌گذریم، اما تنها نگاه ژرف یک نویسنده است که می‌تواند با ظرافت و دقت نظری ستودنی این لحظه‌ها را با جزئیات دقیق ثبت و ضبط کند و بدون شرح و توصیف‌های غیرضروری و با شیوه‌ای نمایشی، از آن‌ها داستان‌هایی ارزشمند خلق کند.

از نسیبه فضل اللهی، کتاب‌های داستان گلستان، داستان اصفهان، امامزاده سید اسماعیل علیه السلام، امامزاده صالح علیه السلام، نیز منتشر شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی شکارچیان در برف می‌شنویم:

راننده، ورودی را دور زد و پرسید: «دعوا شده بود؟»
سوری سرفه‌‌ای کرد و گفت: «بلا نسبت شما مثل سگ و گربه پریدن به هم.»
گیتی گفت: «زن و شوهرن.»
و دوباره به هوای دیدن دور، سرک کشید. راننده از شیب ورودی پایین رفت و گفت: «مگه خونه رو ازشون گرفتن که تو خیابون دعوا می‌کنن؟»
سوری گفت: «همین رو بگو.» و گردنش را به پشتی صندلی تکیه داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
بخش اول
24 دقیقه
بخش دوم
22 دقیقه
بخش سوم
20 دقیقه
بخش چهارم
19 دقیقه
بخش پنجم
19 دقیقه
بخش ششم
23 دقیقه
بخش هفتم
18 دقیقه
بخش هشتم
18 دقیقه
بخش نهم
10 دقیقه
بخش دهم
23 دقیقه
بخش یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شکارچیان در برف
نویسنده
راویمعصومه عزیز محمدی
ناشر چاپینشر ثالث
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شکارچیان در برف

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شکارچیان در برف

برای دریافت کتاب صوتی شکارچیان در برف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.