معرفی و دانلود کتاب شگفتی‌های زیبای آفرینش

عکس جلد کتاب شگفتی‌های زیبای آفرینش
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شگفتی‌های زیبای آفرینش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شگفتی‌های زیبای آفرینش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شگفتی‌های زیبای آفرینش

کتاب شگفتی‌های زیبای آفرینش نوشتۀ آنیتا شریف زاده، به معرفی کلیاتی درباره‌ی دنیای رنگارنگ برخی از پرندگان زیبا و جذاب پرداخته است. این اثر به صورت مصور برای کودکان گروه سنی (ب) و (ج) تهیه شده. این کتاب در پنجمین جشنواره داستانی دانش‌آموز مولف در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ منتخب شده است.

در بخشی از کتاب شگفتی‌های زیبای آفرینش می‌خوانیم:

عقاب یا تیز بال به گروهی از پرندگان شکاری عضو تیره عقابیان گفته می‌شود. حدود 60 گونه از پرنده‌های شکاری عقاب نامیده می‌شوند که در 11 سرده از خانواده عقابیان قرار می‌گیرند و بیشتر آن‌ها هم بومی آسیا و آفریقا هستند.

عقاب‌ها به خاطر قدرتی که دارند، در بسیاری از فرهنگ‌ها به عنوان نماد جنگ و نیروی پادشاهی شناخته شده‌اند.

عقاب‌ها تک همسرند و جفت خود را برای زندگی تا پایان عمر انتخاب می‌کنند. عقاب‌ها در علفزار و جنگل‌های زمین‌های پست و بر فراز کوه‌های بلند و ناهموار و در نقاط دوردست و تقریباً دست نخورده توسط انسان زندگی می‌کنند و آشیانه خود را با شاخه‌ها و ترکه‌های چوب در یک نقطه مرتفع بر روی درخت‌های بلند یا صخره‌ها در داخل قلمر تغذیه‌ای خود می‌سازند.

عقاب‌ها حدود شش تا هشت هفته به روی تخم‌های خود می‌خوابند. بیشتر عقاب‌ها فقط دو تخم می‌گذارند که معمولاً تنها یکی از آن‌ها زنده می‌ماند. جوجه‌ها به آهستگی به بلوغ می‌رسند.

میدان دید عقاب‌ها و اکثر پرندگان شکاری چهار تا پنج برابر بیشتر از انسان است. به گفته محققان دانشگاه مریلند، دو ویژگی در ساختار کره چشم‌های این پرندگان قدرت باور نکردنی دید را در آن‌ها به وجود آورده است. اولین ویژگی وجود لایه متراکم‌تری از سلول‌های مخروطی شکل ردیاب نور در شبکیه چشم است که به این شکل قدرت پردازش جزئیات در چشم عقاب‌ها افزایش پیدا می‌کند. دوم اینکه فرورفتگی پشت کره چشم عقاب‌ها عمیق تر از چشم انسان است، این حفره وظیفه ردیابی نور را از مرکز میدان دید به عهده دارد. در کنار این توانایی‌ها عقاب‌ها از دید رنگی بسیار عالی برخوردارند و رنگ‌ها را شفاف تر از انسان می‌بینند.

حداکثر عمر عقاب‌ها در طبیعت 35 سال و در باغ وحش‌ها 45 سال ثبت گردیده است.

فهرست مطالب کتاب

عقاب
طاووس
فلامینگو
طوطی دریایی اطلس
کاردینال تاج قرمز
اردک مانداری
تاناجر بهشتی
توراکو
دلیچه آمریکایی
دارکوب کله قرمز
طوطی خاکستری
قوش
لوری رنگین کمانی
درنای تاج دار
قناری
طوطی
فندق شکن کلارک
مرغ مگس خور
هدهد
آلباتروس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شگفتی‌های زیبای آفرینش
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-00-1917-6
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شگفتی‌های زیبای آفرینش

پانیذ پورساکی
۱۳۹۸/۳/۲۳
کتاب شگفتى هاى زیباى آفرینش یکى از بهترین کتاب هایى است که من راجب پرنده‌ها خوانده ام
فاطمه تهرانی
۱۴۰۱/۱۰/۸
عالی بود و من خوشم امد و اطلاعات زیادی یاد ادم میده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب شگفتی‌های زیبای آفرینش

برای دریافت کتاب شگفتی‌های زیبای آفرینش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.