معرفی و دانلود کتاب شیر و هیزم‌شکن، معلم دانا

عکس جلد کتاب شیر و هیزم‌شکن، معلم دانا
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شیر و هیزم‌شکن، معلم دانا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شیر و هیزم‌شکن، معلم دانا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شیر و هیزم‌شکن، معلم دانا

کتاب شیر و هیزم‌شکن، معلم دانا از مجموعه کتاب‌های بهترین داستان‌های اخلاقی جهان برای کودکان نوشته‌ی سحر رمضانی، در دو داستان مصور و پندآموز برای کودکان گروه سنی ج ارائه شده است.

داستان اول این کتاب با عنوان «شیر و هیزم‌شکن» نکاتی اخلاقی را گوشزد می‌کند، این موضوع که کودکان در موقعیت‌های مختلف مراقب افراد مکار و بدجنس باشند. داستان دوم با عنوان «معلم دانا»، به شیوه سرمایه‌گذاری و به دست آوردن ثروت پرداخته است.

در بخشی از کتاب شیر و هیزم‌شکن، معلم دانا می‌خوانیم:

در روستایی در نزدیکی جنگل هیزم شکنی زندگی می‌کرد. هیزم شکن هر روز با تبرش به داخل جنگل می‌رفت تا چوب‌ها را تکه تکه و جمع کند. روزی او مشغول قطعه قطعه کردن یک درخت بود، که از پشت سرش صدای شنید، چرخید و شیری را دید که مستقیم به او نگاه می‌کرد و آماده حمله بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شیر و هیزم‌شکن، معلم دانا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-600-7288--90-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شیر و هیزم‌شکن، معلم دانا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شیر و هیزم‌شکن، معلم دانا

برای دریافت کتاب شیر و هیزم‌شکن، معلم دانا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.