معرفی و دانلود کتاب ضروریات بازی سازی با یونیتی ۵ مخصوص اندروید

عکس جلد کتاب ضروریات بازی سازی با یونیتی ۵ مخصوص اندروید
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ضروریات بازی سازی با یونیتی ۵ مخصوص اندروید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ضروریات بازی سازی با یونیتی ۵ مخصوص اندروید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ضروریات بازی سازی با یونیتی ۵ مخصوص اندروید

یونیتی یک تکنولوژی محبوب و کارآمد برای تولید بازی های دوبعدی و سه بعدی و اپلیکیشن هاست.  موتور رندر یونیتی، بدون تلاش و هزینه زیاد یک رندرنیگ بلادرنگ عالی از گرافیک های باکیفیت فراهم می کند. این موتور با پشتیبانی از چندین پلتفرم و داشتن سرویس های پرداخت نقدی برای بازی های موبایل، اولین گزینه برای بیشتر بازی سازان در سرار دنیاست. یونیتی 5، یک نقطه شروع عالی برای بازی سازانی است که به دنبال ساختن بازی های شگفت انگیز و قدرتمند هستند.

همراه با مرور مقدمات بازی سازی با یونیتی 5، این کتاب شما را از میان همه مسیرهای ساختن اولین بازی مخصوص به خودتان، راهنمائی می کند. در انتهای کتاب، نحوه کار با همه جنبه های یونیتی 5 را یاد خواهید گرفت. به سرعت همه خصوصیات کلیدی موتور یونیتی 5 را کشف می کنید و در عمل، پیاده سازی خصوصیات بازی ها و اپلیکیشن های اندرویدی را آموزش می بینید.

ابتدا با آموزش نحوه نصب Android SDK بر روی سیستم عامل های ویندوز و Mac OS X و انجام تنظیمات یونیتی 5 برای پلتفرم اندروید؛ شروع می کنیم. با پیشرفت در طول فصل های کتاب، با استفاده از مثال های دنیای واقعی؛ پیاده سازی خصوصیات نو و کاربرپسند را آموزش خواهید دید. نحوه رندر گرافیک های باکیفیت به وسیله شیدرها و خصوصیت global illumination (روشن سازی سراسری) را کشف خواهید کرد تا سطح کارائی پروژه شما افزایش پیدا کند. همچنین به آموزش نحوه تبدیل کدهای #C و جاوااسکریپت به یکدیگر می پردازیم. در ضمن بهترین شیوه های بهبود سطح کارائی بازی های اندرویدی نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت تا به شما در ساختن بازی هائی سریع و کارآمد کمک کند. در نهایت، با کنار هم قرار دادن همه این مفاهیم؛ نحوه ساختن یک بازی اندرویدی را از پایه، آموزش خواهید دید.

این کتاب به شما یاد می دهد چطور از مزایای ابزارهای مختلف استفاده کنید تا در فرایند طراحی و توسعه بازی، به یک متخصص و حرفه ای تبدیل شوید.

درباره این کتاب:

طراحی افکت های زیبا، انیمیشن ها، رفتارهای فیزیکی و دیگر خصوصیات دنیای واقعی برای اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی شما
بهینه سازی پروژه ها برای دستگاه های اندرویدی
آموزش بهترین شیوه ها برای دسترسی به کارکردهای اندرویدی و رندر گرافیک های باکیفیت

این کتاب مخصوص کیست؟

این کتاب مخصوص توسعه دهنگان فنی و متخصص یونیتی است که قصد یادگیری نحوه ساختن، بهینه سازی و انتشار بازی های مخصوص دستگاه های اندرویدی دارند. این کتاب فرض می کند خواننده یک دانش مقدماتی از مفاهیم طراحی بازی و نحوه کار با موتور بازی یونیتی یا تجربه کار با دیگر تکنولوژی های بازی سازی مثل  Unreal Engine 4 ،CryEngine یا GameMaker دارد.

آنچه یاد خواهید گرفت:

کشف نکات و شگردهای بهینه سازی اسکریپت های یونیتی
ایجاد پلاگین های جاوا و C برای پلتفرم اندروید
دسترسی به خصوصیات و سنسورهای اندروید در داخل موتور بازی یونیتی 5
رندر گرافیک های باکیفیت و بهینه سازی شیدرهای Cg
پخش انیمیشن های Legacy و Mecanim در یونیتی 5
دیباگ بازی ها و اپلیکیشن های شما بر روی دستگاه های اندرویدی با استفاده از ابزار پروفایلر یونیتی

فهرست مطالب کتاب

فصل ۱ : نصب و تنظیم پلتفرم اندروید
فصل ۲ : دسترسی به خص وصیات اندروید
فصل ۳ : گرافیک های عالی برای دستگاه های اندرویدی
فصل ۴ : انیمشن، صدا، فیزیک و سیستم های ذره ای در یونیتی ۵
فصل ۵ : تکنیک های بهینه سازی
فصل ۶ : عیب یابی و بهترین شیوه های بهینه سازی
فصل ۷ : ساختن بازی Glow Hockey در یونیتی ۵

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ضروریات بازی سازی با یونیتی ۵ مخصوص اندروید
نویسنده
مترجمعباسعلی طهماسبی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات190
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ضروریات بازی سازی با یونیتی ۵ مخصوص اندروید

ahmad rashidi
۱۴۰۱/۶/۳
دوستانی که مایل به خواندن این کتابند، قبل از آن باید با زبان سی شارپ و بازی سا‌ی با یونیتی و محیط یونیتی آشنا با‌ند کتابهای آقای طهماسبی و خاوران برای آشنایی و یادگیری سی شارپ و یونیتی عالی است ابتدا آن‌ها را که قیمتهای بسیار متناسب و به صرفه‌ای دارند خریداری و مطالعه کنید سپس این کتاب را خریداری نمایید، کتاب خوبی است با ترجمه‌ی شیوای آقای طهماسبی، خواندنش را به همه‌ی دوستان توصیه می‌کنم.
Armen Shahbandari
۱۳۹۹/۲/۱۸
دوستان به عنوان یه بازیساز میگم این کتاب برای کسانی خوبه که بازیهای 3D میسازند و کتاب بی‌همتایی هستش در زمینه بالانس بین گرافیک بازی و performance گوشیهای اندرویدی.... با تشکر بسیار از آقای طهماسبی به خاطر ترجمه این کتاب ارزنده.
احمد رضا
۱۳۹۶/۴/۲۵
سلام، کتاب قبلی رو هنوز تموم نکردم، اینو نشون کردم که بعد از اتمام کتاب قبلی این رو مطالعه کنم، لطفا در زمینه هوش مصنوعی هم کتاب ترجمه کنید، البته با استفاده از سی شارپ
reza monfared
۱۳۹۶/۱۰/۳
اقای عباسعلی طهماسبی سلام، واقعا کتابهای ترجمه شده عالی هستن. لطفا از کتابره بخواهید امکان پرینت بدهند. واقعا لازمه کنار یک مطلب، یک یادداشت نوشته بشه.
B Khani
۱۳۹۶/۸/۱
کتابی بسیار کاربردی و کمیاب در اصل نایاب. خیلی ممنون امیدوارم که همچنان ادامه دهید
پیمان قربانزاده
۱۳۹۶/۴/۲۹
سلام من کتاب رو خریداری کردم و دانلود کردم در برنامه کتابراه، لطفا راهنمایی بفرمایید که چطوری میتونم این کتاب رو پرینت کنم الان؟
کاربر A
۱۴۰۰/۴/۳۱
مطالبی که توش بود خیلی عالی و ساده توضیح داده بود ولی قبلش کتاب بازی سازی ذر 24 ساعت رو بخونید...
پوریا خواجه جوهر
۱۳۹۹/۳/۱۹
این کتاب عالی است
حسین جلالی
۱۳۹۸/۱/۵
بسیار عالی متشکرم
aref akbari
۱۳۹۷/۸/۶
افتضاح بود. حیف‌ی ستاره
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب ضروریات بازی سازی با یونیتی ۵ مخصوص اندروید

برای دریافت کتاب ضروریات بازی سازی با یونیتی ۵ مخصوص اندروید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.