معرفی و دانلود کتاب صوتی طمع: هفت گناه کبیره

عکس جلد کتاب صوتی طمع: هفت گناه کبیره
قیمت:
41000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طمع: هفت گناه کبیره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طمع: هفت گناه کبیره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی طمع: هفت گناه کبیره

کتاب صوتی طمع: هفت گناه کبیره اثر فیلیس ای. تیکل، درباره‌ی طمع و زیاده‌خواهی است که به‌ سادگی آن را در وجود دیگران می‌بینیم اما به‌ ندرت خودمان را مبتلا به آن می‌دانیم و قدرت طمع در همین نهفته است.

کتاب طمع (Greed: the seven deadly sins) اولین کتاب از مجموعه هفت گناه کبیره است که اظهاراتی گیرا در مورد طمع‌ورزی دارد و مؤدبانه به مخاطبین کتاب تلنگر می‌زند.

آزمندی و حرص و طمع‌ورزی، پدیده‌ای سرشتی و غریزی در درون آدمیان است که از اندرون دل و پنهان پندار، در لابه لای گفتار و کردارهایشان پیدا می‌شود. هرچند آدمیان آزمند گمان می‌کنند که دیگران نمی‌فهمند، اما آهنگ گفتار و گونه واژگان، نشان دهنده پندار و خمیر مایه اوست و هرگز در پشت پرده‌های نیرنگ پنهان نخواهد ماند.

هفت گناه کبیره در سنت مسیحی (غرور، طمع، بی‌بندوباری، حسد، شکمبارگی، غضب و تن‌پروری) فهرست تعدیل شده همان هشت عمل شیطانی (تکبر، حرص و آز، بی‌بندوباری، خودستایی، شکمبارگی، غضب، غم و یأس) است که راهبی یونانی به نام اِواگریوس پونتیکوس (Evagrius Ponticus) به دست داده بود، فهرستی که پاپ گرگوری در قرن شانزدهم با جایگزینی تن‌پروری به جای غم و یأس آن را به هفت گناه مهلک یا کبیره تقلیل داد. 

در سنت مسیحی ارتکاب این گناهان مستوجب دوزخ است و راه بخشایش این گناهان نیز دست‌کم با یکی از دو طریق ذیل میسر می‌شود: راه اول: برگزاری مراسم مذهبی اعتراف، راه دوم: توبه و پرهیز همیشگی.

در مجموعه پیش رو در باب این هفت گناه کبیره که به همت کتابخانه‌ عمومی نیویورک و انتشارات دانشگاه آکسفورد انتشار یافته است سعی شده تا در قالب مجلدهای مجزا و از چشم‌انداز جهان امروز، به‌ ویژه سنت فرهنگی مغرب‌ زمین، به استفسار از هر یک از این گناهان در گذشته و امروز و به‌ ویژه در سنت مسیحی پرداخته شود. در این راه سعی شده تا با به کارگیری زبان‌های مختلف (جِد و طنز)، وضعیت اسفبار، انسدادها و وضعیت متناقض حاصل از ارتکاب این گناهان در جهان امروز به تصویر کشیده شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
مقدمه
28 دقیقه
بخش اول: جان کلام - قسمت اول
32 دقیقه
بخش اول: جان کلام - قسمت دوم
9 دقیقه
بخش دوم: سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی طمع: هفت گناه کبیره
نویسنده
مترجمنسترن ظهیری
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های اخلاق و معارف
قیمت نسخه صوتی
41000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی طمع: هفت گناه کبیره

هادی شاهرخی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
کتاب خیلی کلی گویی کرده درمورد طمع شاید به اندازه پنج دقیقه از طمع صحبت کرده اماهمین پنج دقیقه به انسان این تجربه رو میده که طمع چه بلای خانمان سوز در دل آدم هاست طمع باعث بیشتر قتل‌ها کینه‌ها رنجش‌ها پول دوستی‌ها خودخوری‌ها خودخواهی‌ها استرس واظطراب در انسان هست کتاب برای یک بار گوش دادن و تجربه کسب کردن تا حدودی خوبه
مهناز کرامت
۱۴۰۲/۳/۱۶
حتما بخونید سرمنشا همه بیماریها طمع نامیده شده.... کسی که طمع داره عشق درک نمیکنه.... طمع باعث محرومیت از حقوق شهروندیه.... متن کمی سنگین چند دفعه باید گوش بدین تا منظور نویسنده متوجه بشین...
عباس صفری
۱۳۹۹/۵/۲۸
نسبت به دیگر کتاب‌های هفت گناه، از مبانی فلسفی مسیحیت، کمتر برخوردار است؛ و بیشتر جستاری در اثار هنری من جمله آثار نقاشان و منظومه‌ی ادیبان، در راستای تبیین طمع، اشاره دارد.
در کل مفید بود.
abbas masjedian
۱۴۰۰/۱۱/۸
خواندن کتابهای هفت گناه کبیره و درک اینکه به تبع این گناهان چه گناهان دیگری خواهد امد و چرا این گناهان کبیره هستند بسیار خوبه... حتی لازمه
Soorena Moradi
۱۳۹۸/۹/۷
کتابی بسیار تاثیر گذار و سفارش شده توسط استاد ملکیان
. Matinof
۱۳۹۹/۲/۱۳
لذت بردم. همه چی خوب. آهنگ خفن.
Ali Lak
۱۴۰۰/۸/۶
اونجوری که فکر میکردم نبود
Mehdi Tehrani
۱۳۹۷/۴/۲۱
طمع کتابی ک باید گوش کنسد
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی طمع: هفت گناه کبیره

برای دریافت کتاب صوتی طمع: هفت گناه کبیره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.