معرفی و دانلود کتاب ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر

عکس جلد کتاب ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
قیمت:
46800 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر

با کتاب ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر نوشتۀ مایکل متیوس، می‌توانید در سه ماه اول برنامه 9 کیلوگرم چربی از دست دهید. این یک تغییر خیلی عالی است. مردم حتماً از شما درباره توصیه‌های تمرینی خواهند پرسید. حتی اگر شما نیازی به کاهش وزن ندارید، اما لاغر و کم عضله هستید، می‌توانید با دنبال کردن برنامه‌های کتاب، یک بدن ظریف و عضله‌ای بسازید.

کتاب ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر (Thinner leaner stronger) همه‌چیز درباره تمرین و نتیجه گرفتن است. به شما یک تمرین دقیق و رژیم غذایی ارائه می‌دهد تا به حداکثر سود در حداقل زمان برسید. تمرینات چیز پیچیده و جدیدی نیستند، اما هرگز آنگونه که مایکل متیوس (Michael Matthews) به شما یاد می‌دهد انجام نداده‌اید و اغلب مردم این کارها را اشتباه انجام می‌دهند.

نویسنده در کتاب حاضر به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توانید با صرف کمتر از 5 درصد وقت‌تان در روز، خوش‌اندام شوید و آنطور که دوست دارید کات فیزیکی داشته باشید.

مهم نیست که فکر می‌کنید چقدر ژنتیک بدی دارید، مهم نیست چند بار بعد از تمرینات احساس شکست کرده‌اید، قطعا به طور مثبت می‌توانید همانطور که رویای آن را دارید، بدن‌تان را زیبا و عضلانی کنید.

چرا ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر متفاوت است؟

• نیاز نیست خودتان را با رژیم‌های خیلی کم کالری گرسنگی دهید، زیرا با این کار متابولیسم خود را خراب می‌کنید و وزن از دست رفته با انتقام برخواهد گشت!

• نیاز نیست صدها دلار را در هر ماه، برای خرید مکمل‌های بی‌ارزش و یا قرص‌های کاهش وزن به هدر دهید.

• نیاز نیست به طور مداوم روال ورزش خود را تغییر دهید، برای اینکه عضلات خود را «گیج» کنید. نویسنده کاملاً مطمئن هست که عضلات فاقد توانایی‌های شناختی هستند، بنابراین این کار تنها خود شما را گیج می‌کند.

• نیاز نیست برای آب کردن چربی‌های زشت شکمی و سلولیت‌های ران، ساعت‌ها کاردیو خسته کننده را انجام دهید.

• نیاز نیست تا رسیدن به تناسب اندام اید‌ه‌آل‌تان، به طور کامل از «تقلب» مواد غذایی پرهیز کنید. اگر برنامه تقلب وعده‌های غذایی را صحیح انجام دهید، در واقع می‌توانید سرعت سوخت و ساز خود را افزایش دهید و چربی‌سوزی را شدت بخشید.

این موارد فقط یک نمونه کوچک از اشتباهات آسیب‌زا بوده است که خیلی از افراد به آن اعتقاد داشتند! و در نهایت این موارد به خاطر عدم نتیجه درست و واقعی شما را مایوس خواهند کرد.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسنده
تعهد
مقدمه
فصل 1: مانعی پنهان برای رسیدن شما به تناسب اندام و سلامتی مورد نظرتان
فصل 2: آنچه بیشتر مردم درباره سلامتی، تغذیه و تناسب اندام نمی‌دانند!
قسمت اول: علم بدن
فصل 3: آنچه بیشتر مردم درباره سلامتی، تغذیه و تناسب اندام نمی‌دانند!
قسمت دوم: مواد مغذی
فصل 4: آنچه بیشتر مردم درباره سلامتی، تغذیه و تناسب اندام نمی‌دانند!
قسمت سوم: سلامتی
فصل 5: 8 اشتباه بزرگ درباره عضله‌سازی
فصل 6: علم واقعی رشد عضله
فصل 7: 5 اشتباه بزرگ درباره چربی‌سوزی
فصل 8: علم واقعی ‌چربی‌سوزی
فصل 9: رعایت موارد درونی و بیرونی سلامتی در تناسب اندام
فصل 10. تنظیم اهداف تناسب اندام برای ایجاد انگیزه
فصل 11. قانون یار تمرینی خوب
فصل 12. رژیم غذایی خوب باید قابل اندازه‌گیری باشد.
فصل 13. دو اسحله‌ی پنهان شما: شدت و تمرکز
فصل 14. بلوک‌های ساختمانی تغذیه مناسب
فصل 15. چه چیزهایی بخوریم تا ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر و قوی‌تر شویم؟
فصل 16. برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی برای به حداکثر رساندن دستاوردها و کسب بهترین نتایج
فصل 17. برنامه غذایی ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
فصل 18. فرمول تمرینی ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
فصل 19. با حرکات سازنده بدن‌تان آشنا شوید: 3 لیفتی که بهترین بدن‌ها را می‌سازند.
فصل 20. برنامه‌ی تمرینی ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
فصل 21. راهنمای NO-BS برای مکمل‌ها
فصل 22. مکمل روتین ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
فصل 23. از اینجا بدن شما تغییر خواهد کرد!
فصل 24. پرسش و پاسخ‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر
نویسنده
مترجممرضیه رمضانی، امیرحسین رحمانپور
ناشر چاپیانتشارات نور دانش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات209
زبانفارسی
شابک978-964-413-312-1
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
46800 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر

Fereshteh
۱۴۰۱/۷/۱
من چون بدنسازی کار میکنم و از اونجایی که مربی ندارم و زیر نظر کارشناس تغذیه نیستم، باید خودم برنامه تمرین و ورزشی رو تنظیم کنم. این کتاب برای من بسیار مفید بود.
از نحوه تنظیم کالری روزانه و میزان پروتئین و کربو و چربی گرفته تا نحوه تنظیم برنامه تمرینی، به نظر من که خیلی مفید بود.
اینکه قبل از و
خواب چی بخوریم. قبل بعد تمرینات چی بخوریم و چیکار کنیم.
حتی قسمت اشتباهات مربوط به چربی سوزی، عضله سازی، اشتباهات مربوط به تمرینات، به من کمک زیادی کرد تا برنامه غذایی و تمرینی‌ام رو اصولی تر بچینم.
برای دوستانی که دنبال یک ورزش و تغذیه سالم هستند این کتاب رو توصیه میکنم
فقط ایرادی که به این کتاب وارد بود به نظرم ترجمه‌اش بود که بعضی جاها یه مقدار بد انجام شده بود
برای همین یه ستاره کم دادم. وگرنه که کتاب مفیدی بود.
باتشکر
آیلین بهروزی
۱۴۰۱/۷/۱۸
بی نظیر من به عنوان مربی به نظرم کتاب کامل و راحت توضیح داده بود و نه تنها به تمرین بلکه به تغذیه، و جنبه روانی هم پرداخته شده بود😍
یعنی خدا خیرش بده نویسنده رو چون اینقدر این کتاب مفید بود که حتی به نظرم باید جزو کتاب‌های مربیگری باشه چون از ریز تا درشت توضیح داده، بعلاوه این اولین خریدم بود و چنان منو تشویق به خوندن کرد که باورم نمیشه، مستقیم بدون حاشیه میره سر اصل مطلب واقعا ممنونم🤍
r. Karimiyan
۱۴۰۰/۳/۲۴
برای من مفید بود نکات ریز و ساده‌ای گفته شده که با اهمیت هستند و دانستن آن برای همه سودمند است، باتوجه به تجربه‌ای که من دارم برخی از مربی‌ها در باشگاه حتی از گفتن کوچکترین نکات و اطلاعات کوتاهی میکنند و بیشتر ورزشکاران علی الخصوص مبتدی‌ها بدون هیچ آگاهی شروع به فعالیت میکنند و در بعضی مواقع دچار آسیب بدنی و یا نسبت به فعالیت ورزشی دلزده میشوند.
اوین ترابی
۱۴۰۰/۵/۱۷
کتاب خیلی خوبیه برای افراد مبتدی که چیزی از علم تمرین و تغذیه نمی‌دونند. برای افرادی که سابقه تمرینی دارند، نکات و مطالبی که جسته گریخته از مربی‌ها و دیگران شنیدند رو جهت دهی می‌کنه و کاملا اصول و پایه بدنسازی رو در ذهن خوانده تثبیت می‌کنه. توصیه می‌کنم بخونید و اصول و چار چوب بدنسازی رو با خوندن کتاب یاد بگیرید تا با مطالب زرد پیج‌های بدنسازی اینستاگرام.
زهرا محمدی
۱۳۹۹/۵/۱۲
قسمت تمرین هاش رو متوجه نشدم چون فاقد تصویر بود و با وسایل و اصطلاحات باشگاه اشنایی نداشتم و اون قسمتا رو کلا رد کردم چون فقط برای مربیان و کسایی که باشگاه میرن قابل درک بود و درضمن توضیحات کتاب بیشتر برای کاهش وزن بود و برای من ک دنبال افزایش وزن بودم زیادکاربردی نبود ولی در کل مطالب مفیدی هم داشت که خواندنش خالی از لطف نبود.
شقایق شفیعی
۱۳۹۸/۳/۲۰
توصیه‌های این کتاب بسیار کاربردی و کاملاً قابل اجراست و تغییرات از هفته اول مشاهده میشه. حتماً پینهاد میکنم خانم‌هایی که از باشگاه رفتن خسته شدن و از تمرینات اشتباه نتیجه نمیگیرند، مطالعه کنند. با توصیه‌های این کتاب علاوه بر بدن، سبک زندگی شما تغییر چشمگیری میکنه!
maryam ammareh
۱۴۰۲/۸/۲۷
فوق العاده برای بهبود روند تغذیه نکات عالی بیان شده که می‌تونیم به خلاصه نویسی انها و درست کردن یک مجموعه‌ی عالی و اضافه کردن ان به بولت ژورنالمون می‌تونیم حداکثراستفاده را ببریم و به هدف دلخواه (سلامتی ⬅️ تناسب اندام دست یابیم)
sahar parla
۱۳۹۸/۱۲/۲۸
من نویسنده‌ی این کتاب رو ماه هاست که در اینستاگرام دنبال میکنم و بهش اعتماد دارم، تک تک چیزهایی که گفت رو بدون اما و اگر قبول میکنم چون باید فقط از یک مربی و کتاب قابل اعتماد پیروی کرد تا گیج نشد...
Sahell Sharifi
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
در کل کتاب خوبیه.. و خیلی از واقعیت هارو میگه خصوصا در رابطه با داروهای بدنسازی رژیم غذاییش هم درسته فقط برنامه بدنسازیش و نمیدونم.. چون در مورد گروه عضلاپا تمرینات ساق رو نداره و فقط از 4 حرکت تشکیل شده ک ب نظر بنده خیلی کمه
پری علایی
۱۴۰۲/۳/۲۹
به نظرم کتاب خوب و مفیدیه و اگه بدنساز یا مربی هستید که در مورد دومی تأکیدم بیشتره باید بخونیدش و روش هاش و حتما استفاده کنید. فقط بدی کتاب ترجمه بود که یکمی ایراد داشت. ولی از ارزش کتاب کم نمیکنه. بخونید
مرضیه عارف نیا
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
تمرینات بدنی این کتاب کاملا اصولی و علمی وکاملا کاربردی بود. من تمرینات رو یادداشت کردم و در باشگاه انجام می‌دادم و در مدت ۲ ماه واقعا عالی بود. البته من هیچ گونه مشکل جسمی بابت انجام تمرینات نداشتم. واقعا عالی بود.
سارا زارعی
۱۳۹۹/۴/۲۲
من چند ماهه دارم با نرم افزارهای مختلف رژیم و ورزش میکنم و نتیجه هم گرفتم تا حدودی اما این کتاب دید جدیدی از ورزش به من داد و الان دیگه خوذم میتونم برای خودم یه برنامه خوب بنویسم ممنونم🙏🏻
فاطمه حمایتی
۱۳۹۸/۳/۲۰
سلام من نیمی از این کتاب رو مطالعه کردم خیلی پر محتواس و ریشه‌ای بیان کرده.. خیلی مطالعه درمورد ورزش دارم و از اول عمر با ورزش دوست بودم این کتاب تا فعلا هرچی گفته به صورت تجربی لمسش کرم
عالیههعع
مائده اصغری
۱۴۰۲/۶/۲۷
من مبتدى هستم نمیتونم نظر بدم که این کتاب کامل هست یا نه! ولى تو همین چند تا کتابى که تو این زمینه خوندم بهتر از بقیه بود، نکته هاى خوبى رو میگه خصوصا در مورد اشتباهات رایج
محدثه پناهی
۱۴۰۲/۶/۲۲
من این کتاب تازه شروع به خوندن کردم نسخه نمونه کتاب باعث شد کتاب و بخرم و مایکل متیوس هر کتابش ارزش خوندن داره اگه هنوز مطمئن نیستی نسخه نمونه میتونه بهت انگیزه بده
مشاهده همه نظرات 95

راهنمای مطالعه کتاب ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر

برای دریافت کتاب ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.