معرفی و دانلود کتاب عشق دریایی

عکس جلد کتاب عشق دریایی
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق دریایی

کتاب عشق دریایی نوشته‌ی سیده اشرف اندی، رمانی عاشقانه تخیلی؛ جذاب و پر از هیجان است. هدف اصلی این داستان حمایت از محیط زیست و انزجار از رفتار کسانی است که به هر نحو دست به تخریب محیط زیست می‌زنند. 

نویسنده‌ از طریق به تعمق و تفکر وا‌داشتن خوانندگان کتاب، سعی داشته به ضرورت حفاظت از محیط زیست تأکید کند. 

در بخشی از کتاب عشق دریایی می‌خوانیم:

بعد از ده دقیقه وقتی همۀ مردم سر جاهایشان نشستند؛ مردی پشت تریبون رفت و گفت: از تمام میهمانان عزیز که در این همایش شرکت کردند، تشکر می‌کنم. مخصوصاً از میهمانان خارجی که از راه بسیار دوری آمدند. از آن‌ها هم نهایت سپاسگزاری را دارم. این همایش برای قشر خاصی نیست. برای همۀ مردمی که در این کرۀ خاکی زندگی می‌کنند، می‌باشد. همان‌طور که از اسم این همایش معلوم است «در حفظ و نگهدارای زمین کوشا باشیم» امروز در این همایش از استادان و کارشناسان زمین دعوت کردیم به شما مهمانان عزیز را دربارۀ زمین و وضعیت کنونی آن اطلاعات دهند و شما عزیزان بدانید که زمینی که ما در آن زندگی می‌کنیم در چه وضعیتی است. از اوّلین مهمان، که از کشور عزیزمان است دعوت می‌کنم از استاد عزیز هاشم فرامرزی تا به جایگاه تشریف بیاورند. آقای فرامرزی استاد زمین‌شناسی مرد جوانی بود. از میان جمعیّت برخاست و به روی سن رفت: ضمن عرض سلام و خوش‌آمدگویی به تمام کسانی که در این همایش شرکت کردند، این موجب افتخار است که این همایش این‌قدر طرفدار دارد. حتی مردم به‌ صورت آزاد هم شرکت کردند. همۀ ما می‌دانیم که زمینی که ما در آن زندگی می‌کنیم، یک زمین است و زمین دیگری وجود ندارد که جایگزین آن شود. پس بیایید قدر زمین را بدانیم همان‌طور که پیشینیان این زمین را برای ما گذاشتند و ما از آن استفاده می‌کنیم ما نیز برای آیندگان بگذاریم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق دریایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سلام سبز
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات189
زبانفارسی
شابک978-600-92385-7-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق دریایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عشق دریایی

برای دریافت کتاب عشق دریایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.