معرفی و دانلود کتاب عقربه‌های طلایی: کارهای یک هفته را در یک روز به پایان برسانید

عکس جلد کتاب عقربه‌های طلایی: کارهای یک هفته را در یک روز به پایان برسانید
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عقربه‌های طلایی: کارهای یک هفته را در یک روز به پایان برسانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عقربه‌های طلایی: کارهای یک هفته را در یک روز به پایان برسانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عقربه‌های طلایی: کارهای یک هفته را در یک روز به پایان برسانید

کتاب عقربه‌های طلایی: کارهای یک هفته را در یک روز به پایان برسانید نوشته‌ی فرزاد عالی نسب، ایده‌ها و نکات مهمی را مطرح می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توانید زمان را به خوبی مدیریت و از اتلاف آن جلوگیری کنید.

عوامل متعددی در بروز اختلاف طبقاتی در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و... میان کشورها وجود دارد ولی شاید مهم‌ترین دلیل آن، مدل ذهنی و نوع نگرش مردم آن‌ها نسبت به مسائل مهم از جمله زمان است. برخی کشورها در خواب عمیق غفلت، زندگی خود را می‌گذرانند و برخی به خاطر تنها 20 ثانیه تاخیر در زمان حرکت قطار از مردم‌ کشورشان عذرخواهی می‌کنند. هرچه بیشتر فکر می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که نحوه‌ی نگرش مردم کشورهای مختلف به موضوع زمان بسیار متفاوت است و این نگرش‌ها و در پی آن، عادت‌های رفتاری است که نوع و کیفیت زندگی مردم کشورها را متمایز کرده است.

زمان به عنوان یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های انسان هرگز قابل ذخیره‌سازی نیست و همچنان در حال گذران است اما به اندازه کافی برای همه وجود دارد با این وجود افراد معمولی زیادی هستند که از کمبود زمان و کارهای زیاد ناتمام شکایت می‌کنند. در صورتیکه هر روز هر کدام از ما 24 ساعت در اختیار داریم، نه کمتر و نه بیشتر. دلایل متفاوتی برای کمبود زمان وجود دارد بعضی از ما به دلیل نداشتن اهداف و برنامه‌ای مشخص دچار کمبود زمان می‌شویم. عده‌ای دیگر به دلیل مشکل در عدم اولویت‌بندی فعالیت‌ها، برخی به خاطر واگذار نکردن کارها به دیگران و... . هر کسی بنابر دلیلی از کمبود زمان رنج می‌برد. ناآشنایی با علم مدیریت زمان برای هرکدام از ما به نحوی باعث کمبود وقت می‌شود و دلیل اصلی یادگیری مدیریت زمان نیز رسیدن به همه امور، کاهش استرس، غلبه بر کمبود زمان، افزایش کارایی و در نهایت احساس رضایت و موفقیت در زندگی و کار است. اگر بتوانیم زمان‌مان را مدیریت کنیم، مشکل کمبود وقت نخواهیم داشت.

هرکس این وقت‌های طلایی را غنیمت بشمارد و بهره بیشتری از زمان خود داشته باشد یقینا از اوضاع اقتصادی مطلوب‌تری در زندگی برخوردار خواهد بود. با توجه به اینکه زمان قابل کنترل و توقف نیست بنابراین مدیریت زمان چیزی جز مدیریت خودمان نیست. اگر بتوانیم ذهن و رفتار خود را کنترل کنیم با گذشت زمان رشد خواهیم کرد، در غیر این صورت جزو کشورها و مردم بی‌هدف و بی‌برنامه خواهیم بود و عمر ارزشمند خود را از دست خواهیم داد. این کتاب به سه عامل مهم که در مدیریت زمان تاثیر دارند می‌پردازد. این سه موضوع مهم عبارتند از مدل‌های ذهنی، عادت‌های رفتاری و تکنیک‌ها و نکات کاربردی در مدیریت زمان.

در بخشی از کتاب عقربه‌های طلایی می‌خوانیم:

با یک سوال ساده شروع کنید: آیا از گوشی خود به عنوان یک ابزار برای پیشبرد اهداف خود و کسب درآمد استفاده می‌کنید یا گوشی‌تان از شما استفاده می‌کند؟ هر زمانی که به طرز ناآگاهانه‌ای که خود را غرق فیسبوک می‌بینید، بدانید برای زاکربرگ کار می‌کنید و کسانی که تبلیغات خود را در آن قرار داده‌اند. به خودتان یادآوری کنید که بازنده این اتفاق فقط شمایید که زمان برگشت ناپذیر و تمرکز خود را از دست داده‌اید. راه مورد علاقه من برای ارزشمند کردن زمان و تمرکزم این است که اولین ساعت از روز خود را محافظت می‌کنم. وقتی بیدار می‌شوم، به تلفنم نگاه نمی‌کنم، به کامپیوترم وارد نمی‌شوم یا تلویزیون را روشن نمی‌کنم. من توجهی به این وسایل ندارم در عوض، توجه خود را به مواردی که برای من بیشتر اهمیت دارد اختصاص می‌دهم: ورزش کردن سبک و نرم، دوش گرفتن و تمرین تمرکز و آماده کردن صبحانه برای اعضای خانواده‌ام. این عادت‌ها کنترل بسیار زیادی را در زندگی ایجاد می‌کند.

اگر بخواهید فراوانی را در زندگی خود ایجاد کنید، وقت آن است که توجه خود را به عنوان ارزشمندترین منبع خود نگه دارید. در دنیای شلوغ امروزی با وجود انواع حواس پرت‌کن‌ها از جمله، تلویزیون، موبایل، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و بسیاری دیگر مواجه هستیم. اینگونه ابزار‌ها مانع تمرکز بر فعالیت‌ها می‌شوند و در عمل تلف‌کننده هستند و سارق زمان شما هستند و امکان انجام و اتمام کار‌ها بر اساس برنامه‌ریزی را از ما می‌گیرند و بهره‌وری به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول:مدل‌های ذهنی
فصل دوم: هدف‌گذاری
فصل سوم: اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی
فصل چهارم: عادت‌ها
فصل پنجم: مدیریت انرژی بدن
فصل ششم: تکنیک‌ها و نکات کاربردی مدیریت زمان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عقربه‌های طلایی: کارهای یک هفته را در یک روز به پایان برسانید
نویسنده
ناشر چاپینشر فوژان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات212
زبانفارسی
شابک978-600-8990-01-7
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عقربه‌های طلایی: کارهای یک هفته را در یک روز به پایان برسانید

نیروانا
۱۴۰۰/۳/۲۳
کتاب حاوی نکات بسیار کاربردی همراه با قلمی روان بود در کل بسیار مفید بود. ممنونم از نویسنده
reza azadi
۱۳۹۸/۹/۱۸
کتاب خوبیه جاهایی غلط املایی داره ولی محتوا خوبه
faride sheikh
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
محتوای کاربردی و خوبی داره
Maryam Rezaei
۱۳۹۸/۷/۱۲
کتابی فوق‌العاده اموزنده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب عقربه‌های طلایی: کارهای یک هفته را در یک روز به پایان برسانید

برای دریافت کتاب عقربه‌های طلایی: کارهای یک هفته را در یک روز به پایان برسانید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.