معرفی و دانلود کتاب صوتی علم در قرن بیستم

عکس جلد کتاب صوتی علم در قرن بیستم
70000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی

برای دانلود قانونی کتاب صوتی علم در قرن بیستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی علم در قرن بیستم

کتاب صوتی علم در قرن بیستم نوشتۀ لیزا یونت و هری هندرسون از سری کتاب‌های تاریخ جهان با زبانی ساده، تحولات علمی قرن بیستم را مورد کنکاش و بررسی قرار می‌دهد.

در آغاز قرن بیستم بسیاری از مردم به‌ خصوص افراد متعلق به طبقات متوسط و بالا، بر این باور بودند که علم و فناوری جامعه را بی‌وقفه به سوی زندگی بهتر هدایت می‌کنند. البته، همگان تا این حد خوش‌بین نبودند. صنایع پر رونق برای افرادی که روزانه ده تا دوازده ساعت در کارخانه‌ها کار می‌کردند یا آن‌ها که با راه افتادن کارخانه‌ها شغل و کاشانه خود را از کف دادند، تنها نکبت و افلاس به بار آورد. برخی هنرمندان و نویسندگان نیز پیش از آن که قرن آینده را با امید بنگرند، با بیم و نگرانی به آن چشم دوخته بودند.

در این میان، دانشمندان در دهه‌های 1920 و 1930، فهم آدمی را از عالم تغییر دادند و اساس تکنولوژی آتی را بنیاد نهادند. اخترشناسان نشان دادند که منظومه شمسی، در پهنه نظام ستارگان، یا کهکشان، صرفا یک نقطه است و این کهکشان نیز صرفا یکی از هزاران کهکشان در جهان هستی یا عالم است. پژوهشگران مواردی را کشف کردند که می‌توانستند موجودات ذره‌بینی عامل بیماری‌های مهلک را از میان بردارند. در آلمان، در زمانی که آدلف هیتلر و ناسیونال سوسیالیست‌ها (نازی‌ها) اریکه قدرت را به چنگ خود گرفتند، دانشمندان دیگری بودند که داشتند شکافتن اتم را فرا می‌گرفتند.

کتاب صوتی علم در قرن بیستم (Twentieth century science‬) یکی از کتاب‌های «مجموعه‌ تاریخ‌ جهان‌» است که این مجموعه می‌کوشد چشم‌اندازی‌ گسترده‌ و ژرف‌ از سیر تاریخ‌ عرضه‌ کند. این‌ مجموعه‌ با ارائه‌ زمینه‌های‌ فرهنگیِ رخدادهای‌ تاریخی‌، خواننده‌ را مجذوب‌ خود می‌سازد. «مجموعه‌ تاریخ‌ جهان‌» اندیشه‌های‌ سیاسی‌، فرهنگی‌ و فلسفی‌ تأثیرگذار را در گذر مشعل‌ تمدن‌ از بین‌النهرین‌ و مصر باستان‌ به‌ یونان‌، روم‌، اروپای‌ قرون‌ وسطی‌ و دیگر تمدن‌های‌ جهانی‌ تا روزگار ما پی‌ می‌گیرد. این‌ مجموعه‌ نه‌ تنها برای‌ آشنایی خوانندگان‌ با مبانی‌ تاریخ‌ تدوین‌ شده‌ است‌، بلکه‌ همچنین‌ در پی‌ آگاه‌ ساختن‌ آن‌ها از این‌ واقعیت‌ است‌ که‌ زندگی‌شان‌ بخشی‌ از سرگذشت‌ کلی‌ انسان‌هاست‌. هر جلد از این‌ مجموعه‌ برداشتی‌ جامع‌ و روشن‌ از یک‌ دوره‌ مهم‌ تاریخی‌ را به‌ خواننده‌ ارائه‌ می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی علم در قرن بیستم

Saleh Siamaki
۱۴۰۲/۱/۳
کتاب جالبیه. بیشتر مطالب با زبان ساده بیان شده و هم اطلاعات عمومی هست هم مطالب کمی تخصصی بیان شده

راهنمای مطالعه کتاب صوتی علم در قرن بیستم

برای دریافت کتاب صوتی علم در قرن بیستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.