معرفی و دانلود کتاب غلبه بر انواع حساسیت

عکس جلد کتاب غلبه بر انواع حساسیت
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غلبه بر انواع حساسیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غلبه بر انواع حساسیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غلبه بر انواع حساسیت

کتاب غلبه بر انواع حساسیت نوشته ایزابل تویوس، راهنمای مناسبی برای افرادی است که از حساسیت‌های مختلف رنج می‌برند.

حساسیت (آلرژی) اصطلاحی کلی است برای انواع مختلف واکنش‌های بدن در برابر موادی مانند دانه‌ی گرده گل‌ها، موی بدن گربه یا مواد دیگری که بدن، آن‌ها را چیز خارجی به حساب می‌آورد. آمار نشان می‌دهد که تقریبا 15 درصد از مردم کره زمین از حساسیت‌ها (آلرژی‌ها) و در بعضی از موارد حساسیت‌های شدید رنج می‌برند.

حساسیت‌ها نتیجه سیستم ایمنی بیش از حد حساس است. دستگاه ایمنی حساس، یک ماده بی‌ضرر را از یک جهت، مضر تشخیص داده، با بی‌رحمی بیش از حد به آن حمله می‌کند. افراد حساس، به بعضی از مواد که افراد دیگر آن‌ها را بی‌خطر می‌دانند، واکنش بیش از حد نشان می‌دهند. مواد حساسیت‌زای معمول، شامل دانه‌ی گرده گل‌ها، دود سیگار، ذرات غبار، پر پرندگان و موی حیوانات یا شوره سر، بعضی غذا‌ها، غبار داخل منزل و در بعضی از موارد، رو به‌ رو شدن ساده و عادی با هوای سرد یا آب است.

ایزابل تویوس (Isabel Toyos) اشاره دارد که برای افراد دارای حساسیت، ‌محافظت از کبد مهم است. یک راه مناسب برای محافظت از آن، خودداری از غذا‌های سرخ‌ کرده، چربی‌های اشباع‌ شده و غذاهای مطبوع است. لیمو هم مهم است. شما می‌توانید از لیمو به‌ عنوان چاشنی یا به‌ صورت شربت آبلیمو استفاده کنید.

در بخشی از کتاب غلبه بر انواع حساسیت (Overcoming Allergies) می‌خوانید:

شنا بهترین ورزش برای مبتلایان به حساسیت و آسم است. شنا شامل تنفس هوای گرم و مرطوب است که بدن انسان، غالبا آن‌ها را خوب تحمل می‌کند. شما می‌توانید این ورزش را در تمام ‌طول سال انجام دهید. در واقع شنا مانند تمرینات تنفسی ظرفیت ریه و توان عضلات دیافراگم را افزایش می‌دهد. شنا به‌ خاطر محیط گرم و مرطوب، موزون کردن عضلات فوقانی بدن و حالت افقی آن (که عملا ترشحات مخاطی بخش ریه را آزاد می‌کند) می‌تواند بسیار مفید باشد. سایر فعالیت‌هایی که توصیه‌ می‌شوند، شامل ورزش‌هایی است که تحرک و شدت کمتری دارند؛ مانند بیس‌بال، کاراته، کشتی، دو با مسافت زیاد یا کم، گلف، پیاده‌روی، دو آهسته و ورزش‌های آیروبیک کم‌ اثر.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
حساسیت‌ها (آلرژی‌ها) چه هستند؟
چه چیزی موجب حساسیت‌ می‌شود؟
خانه‌ی‌ عاری از مواد حساسیت‌زا
پیشگیری بهتر است
درمان‌های تکمیلی
ورزش، بله یا خیر؟
تعادل عاطفی
یوگا، فلسفه‌ی تحرک
انرژی سلامت‌بخش
نیروی آب
بازتاب‌ها (انعکاس‌ها) و راحتی
رایحه‌های سلامتی‌بخش
درمان با گیاهان دارویی
تسکین طبیعی
غذاهای شفا بخش
چه چیزی باعث حساسیت غذایی می‌شود؟
مدافعان، آماده‌ی واکنش می‌شوند!
نسخه‌های آرام‌بخش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غلبه بر انواع حساسیت
نویسنده
مترجممحمود ثابت نژاد
ناشر چاپیانتشارات مرسل
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-964-972-244-3
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غلبه بر انواع حساسیت

نفس
۱۴۰۱/۵/۲
کتابی در زمینه افزایش آگاهی در زمینه حساسیت بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب غلبه بر انواع حساسیت

برای دریافت کتاب غلبه بر انواع حساسیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.