معرفی و دانلود کتاب غیرممکن غیرممکنه

عکس جلد کتاب غیرممکن غیرممکنه
قیمت:
65000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غیرممکن غیرممکنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غیرممکن غیرممکنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غیرممکن غیرممکنه

کتاب غیرممکن غیرممکنه نوشته‌ی ماری فورلئو، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شود که با زبانی ساده و صمیمی شما را برای مواجهه با مشکلات زندگی‌تان آموزش می‌دهد و برای دستیابی به رویاهای‌تان آماده می‌کند.

آیا تا به حال برای به پایان رساندن کار دچار خود مشکل شده‌اید؟ آیا ایده‌های شگفت‌انگیز همیشه به ذهنتان می‌آید اما بعد از کم شدن هیجان اولیه، آن را دنبال نمی‌کنید؟ اگر خلاق و بلندپرواز هستید، احتمالاً جواب مثبت است. مشکل از شما نیست که تا به حال آن ایده‌ها را دنبال نکرده‌اید. شما تنبل یا بی‌اراده نیستید، بلکه هنوز یک باور مهم را هنوز نشنیده‌اید: «غیرممکن غیر ممکنه، کار نشد نداره!»

ماری فورلئو (Marie Forleo) در کتاب غیرممکن غیر ممکنه (Everything Is Figureoutable) به شما می‌آموزد که چگونه در مواجهه با مشکلات و سختی‌ها واکنش نشان بدهید و آن‌ها را از سر راه خود کنار بزنید. اگر فکر می‌کنید در زندگی خود به بن‌بست رسیده‌اید و دیگر کاری از دستتان ساخته نیست این کتاب را از دست ندهید. ماری فورلئو مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد، همان‌گونه که این کار را تا به امروز با میلیون‌ها مخاطب خود انجام داده است.

نکوداشت کتاب غیرممکن غیرممکنه:

هرکس می‌خواهد با ترس‌هایش مواجه شود و به رؤیاهایش جامه‌ی عمل بپوشاند و راه بهتری رو به جلو بیابد باید غیرممکن غیرممکنه را بخواند. ماری فورلئو با شوخ‌طبعی، بینش و توصیه‌های کاربردی چگونگیِ دستیابی به اهدافتان را نشان می‌دهد. این کتاب هر کسی را که سد راهتان شده است ضربه فنی می‌کند. (شریل استرید، نویسنده‌ی وحشی)

کتاب غیرممکن غیرممکنه در زندگی‌تان تغییر اساسی ایجاد می‌کند. راه‌حل هر آنچه به آن مشغولید، رؤیای آن را دارید، یا حتی از آن اجتناب می‌کنید اینجاست. اگر هم فکر می‌کنید «اما من نمی‌توانم»، حتماً باید دست از خواندن این تقریظ بردارید و کتاب را بخرید؛ چون همان‌طورکه ماری با داستان‌های الهام‌بخش و راه‌حل‌های کاربردی در این کتابِ تأثیرگذار به شما نشان می‌دهد، تو می‌توانی! (سارا جونز، بازیگر و نویسنده)

کتاب غیرممکن غیرممکنه گردبادی از قدرت، شوخی، عمل‌گرایی، و ظرافت است. ماری فورلئو دقیقاً همان‌گونه که زندگی می‌کند می‌نویسد: با اشتیاق کامل، صراحتی عاری از چرندیات و تعهدی سرسختانه نسبت‌به خودپاسخ‌گویی. مردم، این زن محشر است. این کتاب زندگی‌تان را تغییر می‌دهد. (الیزابت گیلبرت، نویسنده‌ی بخور، عبادت کن، عشق بورز و معجزه‌ی بزرگ)

چه چیزی باعث می‌شود خواننده هم‌زمان احساس دوست داشته شدن و الهام‌گرفتن کند و درصددِ حل مزخرفاتی باشد که در زندگی‌اش جریان دارد؟ نمی‌دانم، اما ماری فورلئو آن را فهمیده است! کتابی هوشمندانه، جالب، صریح و فوق‌العاده. عاشقش شدم! (برنه براون، دارای مدرک دکتری، نویسنده‌ی شجاعت رهبری و جرئت بسیار)

بهترین کتاب‌ها مانند کلیدی‌اند که به خوبی در قفل جا می‌گیرند. ماری صادق، بخشنده و دلسوز است و در این کتاب دانشش را با ما در میان می‌گذارد. اگر برای ایجاد تغییرات در جست‌وجوی گام بعدی‌تان هستید، پس جای خوبی آمده‌اید. (ست گودین، نویسنده‌ی این است بازاریابی)

ماری فورلئو نیروی طبیعت است که به مدد دیگران آمده تا اعتماد به نفسشان را بیابند و خود و کسب‌و‌کارشان را رشد دهند. در غیرممکن غیرممکنه، ماری تعدادی از درس‌هایی را که آموخته است بیان می‌کند. (سایمون سینک، نویسنده‌ی با چرا شروع کنید و رهبران آخرسر غذا می‌خورند)

ماری فورلئو را بیشتر بشناسیم

ماری فورلئو از سال 1999 مدیر عامل شرکت آموزشی و رسانه‌ای خود است. وی توسط اپرا وینفری به عنوان «رهبر فکری برای نسل بعدی» توصیف شده است. ماری مجری برنامه‌ی به نام خودش است که هم‌اکنون بیش از 47 میلیون بازدید در 195 کشور جهان دارد. ماری فورلئو کارآفرینان، هنرمندان را آموزش می‌دهد تا به دنبال رویاهای خود بروند. او همچنین برنامه‌ی آموزشی خود تحت عنوان B-School را اجرا می کند.

جملات برگزیده کتاب غیرممکن غیرممکنه:

- مغز ما چیزهایی را که باور داریم تقویت می‌کند.
- باورهای ما یا ما را به سمتی سوق می‌دهند که از نهایتِ قابلیت‌هایمان استفاده کنیم یا مانع آن می‌شوند.
- باورهای ما شکست یا موفقیتمان را تعیین می‌کنند و اینکه ما در وهله‌ی اول موفقیت را چگونه معنا می‌کنیم.
- در بیانِ قدرتی که باور در زندگی‌مان دارد نباید غلو کرد؛ اما قبل‌از اینکه شروع کنیم به تغییرِ باورهایمان، دانستنِ اینکه از کجا می‌آیند، بهمان کمک زیادی خواهد کرد.

در بخشی از کتاب غیرممکن غیرممکنه می‌خوانیم:

همین حالا به اطراف نگاه کنید. نه، واقعاً به اطراف نگاه کنید. هر کجا هستید، هر کاری که دارید می‌کنید، دست از خواندن بردارید و به همه‌ی چیزهایی که می‌بینید توجه کنید. ببینید چه چیزهایی در اختیار دارید (همین کتاب هم جزئی از آن است)؛ وسایلی که نزدیک شماست، چه پوشیده‌اید، روی چه نشسته‌اید، اشیایی که احاطه‌تان کرده‌اند.

چیزی‌هایی که من می‌بینم: اثر انگشتم روی صفحه‌ی لپ‌تاپ؛ فنجان قهوه؛ دیواری پر از کابینت‌های چوبیِ آشپزخانه که با توری سیمی پوشیده شده و پر از لیوان، گلدان و کتاب است؛ دفترچه‌ای فنری؛ چند بطری شراب. این‌ها چیزهای واضحی‌اند که دیده می‌شوند.

به احتمال زیاد هر دوی ما در میان معجزاتِ مدرنی مثل الکتریسیته، لوله‌کشیِ داخلی و وای‌فای نشسته‌ایم. تمام این چیزهایی که ما را احاطه کرده‌اند، از جرقه‌ی یک فکر به وجود آمده‌اند، یک ایده، تصوراتِ بدْوی و بی‌شکلِ یک نفر.

هر فیلمی که تابه‌حال دیده‌اید، هر داستانی که شنیده‌اید و هر کتابی که خوانده‌اید، هر موسیقی‌ای که شما را وادار به آوازخواندن یا گریه کرده، مسیری رمزآلود از را جهان نیستی به هستی طی کرده است، از ایده‌ای بی‌شکل تا واقعیتی ملموس. ذهن ما نوعی ماشین خلاقِ جادویی است. ذهن ما محل تولد تجارب بسیار فوق‌العاده‌مان و پیشرفت در تاریخ بشر است. ذهن ما آن چیزی است که قدرت ساخت واقعیت، هم برای ما و هم برای دیگران را به ما می‌دهد. چون...

هر چیزی در دنیای مادی ابتدا ریشه در فکرمان دارد.

فهرست مطالب کتاب

در ستایش ماری فورلئو
1: پرتقال تروپیکانا
2: نقشه‌ی راهتان برای رسیدن به نتیجه
3: جادوی باور
4: بهانه تراشی نکنید
5: چگونه با ترسِ ناشی از هر چیزی مقابله کنیم؟
6: آرزویت را تعریف کن
7: قبل از اینکه آماده باشید، شروع کنید
8: پیشرفت، نه کمال
9: به جوابِ رد جوابِ رد بدهید
10: جهان به استعداد خاص شما نیاز دارد
پایان: راز واقعی برای موفقیت پایدار
تقدیر و تشکر
ضمیمه
بازهم یادداشت‌هایی از شدنی‌بودنِ همه‌چیز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غیرممکن غیرممکنه
نویسنده
مترجمسحر شریفی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-622-6573-75-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
65000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غیرممکن غیرممکنه

Maryam Eskafi
۱۳۹۹/۱/۶
دوستان منم با نظر دیگران تشویق شدم بخونمش. یکی از امتیارات خوب کتابراه همینه. وقتی دیدگاه دیگران را میخونی قبل از خرید کتاب میتونی قشنگ تصمیم بگیری من میخواستم‌ی کتاب دیگه بگیرم اونجا یکی از دوستان نوشته بود به جای این کتاب کتاب غیرممکن غیرممکنه را بخونید منم اومدم دیدم چقدر نظرات درباره این کتاب و عالیه علاقه‌ام به خوندنش چندبرابر شد تشکر میکنم از دوستی که وقتی کتاب خوبی میخونه به دیگران هم معرفی میکنه. تو دیدگاهها هم میتونی فراوانی مطالعه کتاب را ببینی که خودش کمک میکنه به تصمیم گیری هم خوندن نظرات دیگران باعث میشه بفهمی واقعا ارزش داره بخذی کتاب را یا نه. اشتراک گذاری دیدگاهها خیلی عالیه. تشکر از کتابراه
نسترن طاهری
۱۴۰۱/۷/۲۲
بسیارعالی بود ناخوداگاه ما همان روح الهی است که نامحدود هست ومافقط با ذهن خوداگاه که از بچگی با حرفها ونظرها وباورهای اطرافیان پر شده زندگی میکنیم درواقع دیگران رو زندگی میکنیم با برچسبهایی که به مازدن ومحدودیتهایی که باورشون کردیم وزندگیشون میکنیم وقتی بپذیریم نقصهامون رو ازاد میشویم وقتی خودمون رو دوست داشته باشیم نقاط مثبت وپررنگ وجودمان راببینیم روح الهی درما جریان پیدا میکندو همچیز امکان پذیر
Roya Es
۱۳۹۸/۱۲/۷
این کتاب یکی از واقع بینانه‌ترین کتاب‌هایی هست که تابحال خوندم. هنوز 100 صفحه ازش مونده با اینحال کلی نکته ازش برام به یادگار مونده که یادداشت کردم و باهاش زندگی خواهم کرد
یکی از مهمترین هاش شاید این باشه:
هرکسی که از قلمروی آسایشش بیرون می‌رود، جریان تردید و دودلی را تجربه می‌کند. این احساس نشانه‌ی پیشرفت است و نباید متوقف شد.
Nima Ardeshiri
۱۳۹۸/۱۱/۱۸
بیش از 20 سال در برخورد با بعضی مسائل به فرد مقابلم گفتم که غیر ممکن غیرممکنه و همه بم خندیدند. اما هیچ وقت خودم این جمله رو درک نکرده بودم. از وقتی این کتاب رو خوندم فهمیدم که سالهاست گنجی رو در ذهنم دارم و اونو به هه نشون میدم ولی هیچ وقت برایه خودم استفاده نکردم. این کتاب یه راز بزرگه، رازی که که خیلی‌ها فقط میبیننش ولی درکش نمیکنن
علیرضا عزت پور
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
کتاب بسیار عالی و پر سودیه وقتی میگن بهترین دوست یه فرد کتابه منظور اینجور کتابیه مطالب این کتاب مثل این میمونه که عزیزترین و با سوادترین فرد داره تو رو به سمت زندگیه واقعیت هدایت میکنه و تو باید با جون و دل گوش بدی و بکار ببندی. غیر ممکن واقعا غیر ممکنه. متشکرم از کتابراه که این کتاب رو در دسترس عموم قرار داده.
کیاآریا علیدوستی
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
فوق العاده، جامع، ساده، حقیقی و انجام پذیر!به همه عزیزانی که میخواهند افکار و باورهای منفی و زائد رو از روح و روان و رفتارشان بزدایند و در زندگی نگاهشان تعالی و پیشرفت و پیدا کردن خود حقیقی شان است، پیشنهاد میکنم!با آرزوی باورهایی زاییده از عشق، صداقت، خلاقیت و شجاعت!
Fatima Salim
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
این کتاب واقعا عالیه یه زبون ساده داره و حس میکنی نویسنده رو به روت نشسته و میزنه تو گوشت و میگه اهای متوجه‌ هستی؟؟ هیچ چیز غیرممکنی وجود نداره. حتما و حتما اینو بخونین
شهرام وفایی
۱۳۹۸/۱۲/۹
این کتاب بهترین و موثرترین کتابی است که در شناخت باورها و نقش آن‌ها درمحدود کردن و یا موفقیت‌ها مرا آگاه کرده است و نیرو و انگیزه بالایی برای تغییر در باورهایم ایجاد کرده و با عمل به آن‌ها و تمرین تاثیرات شگرفی در زندگی‌ام را باعث شده است.
nefelibata 81
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
یه کتاب فوق العاده و جذاب
من راهم رو گم کرده بودم و نمیدونستم باید چیکار کنم
از کجا شروع کنم
چطور شروع کنم
تا اینکه دوستم این کتابو بام معرفی کرد
این کتاب باعث شد من راه خودم رو پیدا کنم
اگر نمیدونید از کجا شروع کنید از این کتاب شروع کنید. ♡
Yalda B
۱۴۰۰/۱/۴
کتاب عالیه، من در واقع دوبار این کتاب رو خریدم، این کتاب با عنوان دیگه‌ای هم ارائه شده که اسم کتاب در اون ترجمه هر کاری راهی داره. در کل، کتاب خوبیه بشرطی که واقعاااا بگفته‌ی نویسنده به راهکارهایی که ارائه شده، عمل بشه.
Negin Yadegari
۱۳۹۹/۹/۲۷
فوق العاده بود این کتاب با زبان بسیار ساده و روان ب شما یاد میده ک رشد کنید و از زمین خوردن نترسید چونکه غیرممکن غیرممکنه و همه ما میتونیم ب اون چیزی ک میخوایم برسیم هرچقدر هم ک سخت بنظر برسه
محسن عفیف پور
۱۳۹۹/۹/۴
خدایی فقط این قسمت ترجمه رو بخونید خودتون میفهمید ارزش ترجمه رو. هر چند که کتاب و نویسنده اصلیش عالیه. منظورم این تیکه است:
رؤیا آرزویی است که قلبتان می‌کند.
مهدیه ترک
۱۳۹۹/۴/۲۴
بهترین کتابی که تو عمرم خوندم ارزش 100بار خوندن داره واقعا یه کتاب بی نظیره هرچقدر بگم کم گفتم باید بخونیدش تا متوجه بشید چقدر خوبه
فائزه قزل
۱۳۹۹/۲/۱۷
کتابیه که به انسان حس و انگیزه حرکت میده میتونیم از کارای کوچیک شروع کنیم که فکر میکردیم نمیتونستیم انجامش بدیم
Saba TA
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
این کتاب خیلی صمیمانه و به زبان ساده، بهت ثابت میکنه که هیچ چیز نمیتونه تو رو از رسیدن به رویاهات محروم کنه، و بهت راه رو نشون میده...
مشاهده همه نظرات 53

راهنمای مطالعه کتاب غیرممکن غیرممکنه

برای دریافت کتاب غیرممکن غیرممکنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.