معرفی و دانلود کتاب فرشته‌ی بی‌ادب: مجموعه داستان جنگ

برای دانلود قانونی کتاب فرشته‌ی بی‌ادب: مجموعه داستان جنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرشته‌ی بی‌ادب: مجموعه داستان جنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرشته‌ی بی‌ادب: مجموعه داستان جنگ

کتاب فرشته‌ی بی‌ادب: مجموعه داستان جنگ، 10 داستان کوتاه از 9 نویسنده را دربردارد. از عناوین داستان‌های این کتاب می‌توان به: «چهارصدمین نفر»؛ «فرشتۀ بی‌ادب»؛ «چشم‌های آبی برادرم»؛ «همۀ کودکی من»؛ «پازوک» و «بوی زندگی» اشاره کرد. 

فرشته بی‌ادب که با اولین داستان با نام «چهارصدمین نفر» نوشته پرویز شیشه‌گران شروع می‌شود روایت رزمنده‌ای است که همراه 17 نفر دیگر در مقری نزدیک اروند رود حضور دارند و لحظات خاصی را درباره شهدا تجربه می‌کند.

داستان بعدی با نام «فرشته‌ بی‌ادب» به قلم سارا نعیمی داستان پرستاری است که برای نگهداری از یک جانباز استخدام می‌شود. اما جانباز حاضر به پذیرش پرستار زن نیست.

«چشم‌های آبی برادرم» با نویسندگی مرجان ریاحی از کسانی می‌گوید که از خاطرات سال‌های جنگ برای منافع شخصی خود استفاده می‌کنند و «بوی زندگی» نوشته عذرا موسوی روایت زندگی زنی‌ تنهاست که همسرش به شهادت رسیده و در حوالی آبادان زندگی می‌کند.

در بخشی از متن کتاب فرشته‌ی بی‌ادب می‌خوانیم:

همین که فهمید قرار است من پرستارش باشم، چنان قشقرقی به پا کرد که بیا و ببین. حتی حاضر نبود مرا توی اتاقش راه بدهد. پدرش آن‌قدر حرف زد تا آرامش کرد. پدرش معمولاً خانه نبود. دو هفته بعد از مرگ مادرش وقتی دید نمی‌تواند به او برسد، تصمیم گرفت برایش پرستار بگیرد. آن‌طور که من از دعواهای پدر و پسر فهمیدم، من پنجمین پرستاری بودم که می‌خواست ردم کند. پدرش می‌گفت پرستار مرد گیر نیاورده. اگر هم گیر می‌آمد، غیر ممکن بود کارها و رفتار‌های او را تحمل کند. آخر هم پدرش گفته بود: یا با همین خانوم کنار میای، یا میری... به این‌جا که رسیده بود، گریه امانش نداده بود و از اتاق آمده بود بیرون. از من خواهش کرد که در هیچ صورتی او را ترک نکنم. قول داد با هر قیمتی که بگویم، موافقت کند.

فهرست مطالب کتاب

چهارصدمین نفر/ پرویز شیشه‌گران
فرشته‌ی بی‌ادب/ سارا نعیمی
چشم‌های آبی برادرم/ مرجان ریاحی
همه‌ی کودکی من/ سمیرا مهدی‌یار
پازوک/ ناهید قادری
تفنگ آبی/ محبوبه جنانی
من شفتالوی کال دوست دارم!/ زری عابدینی
خواهر کوچک من/ پرویز شیشه‌گران
بوی زندگی/ سیده عذرا موسوی
نرگس‌ها در بهار می‌میرند/ مریم حاجی‌لو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرشته‌ی بی‌ادب: مجموعه داستان جنگ
نویسنده، ، ، ، ، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات میراث اهل قلم
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-600-6327-33-4
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرشته‌ی بی‌ادب: مجموعه داستان جنگ

فاطمه شاهنگ
۱۴۰۰/۶/۱
این کتاب و باونایی ک داستانهای کوتاه مورد پسندشونه توصیه میکنم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب فرشته‌ی بی‌ادب: مجموعه داستان جنگ

برای دریافت کتاب فرشته‌ی بی‌ادب: مجموعه داستان جنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.