معرفی و دانلود کتاب فرهنگ آبادی های موغان 2 (بیله سوار، جعفرآباد)

عکس جلد کتاب فرهنگ آبادی های موغان 2 (بیله سوار، جعفرآباد)
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ آبادی های موغان 2 (بیله سوار، جعفرآباد) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ آبادی های موغان 2 (بیله سوار، جعفرآباد) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ آبادی های موغان 2 (بیله سوار، جعفرآباد)

فرهنگ آبادی های بیله سوار و جعفرآباد که جلد دوم از مجموعه سه جلدی فرهنگ آبادی های موغان می باشد از مجموعه آثار آقای داود کیانی شاعر، نویسنده و فولکلورشناس اردبیلی است که با یک مقدمه و دو فصل در 235 صفحه توسط انتشارات محقق اردبیلی به چاپ می رسد.

درمقدمه این اثر نویسنده توضیحات مختصری درخصوص منطقه موغان، شهرستان بیله سوار و عشایر منطقه می دهد و آنگاه در طی دو فصل مجزا به معرفی آبادی های هریک از بخش های دوگانه شهرستان بیله سوار می پردازد. شایان ذکراست که شهرستان بیله سوار با دوبخش مرکزی و قشلاق دشت (جعفرآباد) و چهار دهستان انجیرلو، گوگ تپه، قشلاق جنوبی و قشلاق شرقی در شمال استان اردبیل قرارگرفته است ویکی از شهرستانهای قدیمی و مستعد استان اردبیل به شمار می رود. فرهنگ آبادی های بیله سوار و جعفرآباد بزودی بعداز طی مراحل چاپ در دسترس علاقمندان قرارمی گیرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ آبادی های موغان 2 (بیله سوار، جعفرآباد)
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات235
زبانفارسی
شابک978-600-344-159-0
موضوع کتابکتاب‌های جغرافیا و زمین شناسی، کتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ آبادی های موغان 2 (بیله سوار، جعفرآباد)

برای دریافت کتاب فرهنگ آبادی های موغان 2 (بیله سوار، جعفرآباد) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.