معرفی و دانلود کتاب فرهنگ لغات مالتی مدیا

عکس جلد کتاب فرهنگ لغات مالتی مدیا
قیمت:
۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ لغات مالتی مدیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ لغات مالتی مدیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ لغات مالتی مدیا

چند رسانه ای (مالتی مدیا) یکی از جالبرترین نواحی محاسبه است و با اصطلاحات و لغات فنی پیچیده بسته بندی شده است. هدف این فرهنگ لغات توضیح عنوان‌هایی است که در مالتی مدیا بکار رفته‌اند این هدفش این است که کسی که علاقمند به موضوع است ازتوسعه دهندگان تا کاربران از این 3000 نفت استفاده کنند. تمام لغات به سادگی و وضوح شرح داده شده‌اند و تصاویری از نرم افزار برای نشان دادن انواع نرم افزار شامل است. در پایان کتاب ضمیمه ای با جدول‌های داده ای مفید می‌باشد.

سعی شده است تمام لغات فنی مربوط استاندارد شامل باشد که شرح دهنده صوتی تصویری استفاده شده در مالتی مدیا است. استانداردها دائماً تغییر می‌کنند اما سعی شده است تمام نقاط کنونی وآینده که درسالهای بعد بکار می‌روند شامل باشند. جزئیات محصولات مهم درطبقه بندی‌های مختلف شامل شده است .

امید است که فرهنگ لغات را مفید دیده و اینکه بیشترین استفاده را از چند رسانه ای (مالتی مدیا ببرید) .

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ لغات مالتی مدیا
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات488
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های زبان تخصصی همه رشته‌ها، کتاب‌های آموزش کامپیوتر
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرهنگ لغات مالتی مدیا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ لغات مالتی مدیا

برای دریافت کتاب فرهنگ لغات مالتی مدیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.