معرفی و دانلود کتاب فرهنگ گفته‌های الهام‌بخش

عکس جلد کتاب فرهنگ گفته‌های الهام‌بخش
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ گفته‌های الهام‌بخش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ گفته‌های الهام‌بخش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ گفته‌های الهام‌بخش

کتاب فرهنگ گفته‌های الهام‌بخش نوشته نازنین بنی اسدی، گلچینی است از جملات قصار الهام بخش که به صورت یک کتاب مرجع دو زبانه (فارسی - انگلیسی)، منتشر شده است.

نازنین بنی اسدی در مورد این کتاب می‌نویسد: "اندیشه و آرزوی تالیف آن، به پنج سال تدریس گزارش نویسی و روش تحقیق برای دانشجویان کتابداری و آشنایی‌ با مباحث این رشته، از جمله مرجع شناسی باز می‌گردد. در طول آن سال‌ها در میان انواع کتاب‌های مرجع که راهنمای پژوهشگران در مطالعه و تحقیق‌اند، مراجعه به فرهنگ‌های جملات قصار برایم بیش از همه جذاب و لذت بخش می‌نمود.

فرهنگ جملات قصار از گردآوری جملات بزرگان و تنظیم الفبایی آن‌ها، برحسب واژه‌ها یا نام گویندگان آن‌ها پدید می‌آید. این گونه فرهنگ‌ها بسیاری از اوقات، یک قلمرو موضوعی خاص مانند ادبیات، دین، سیاه پوستان، زنان، سیاست و... را در بر می‌گیرد. گاه نیز مقوله موضوعی خاصی مد نظر نیست، مثل فرهنگ جملات قصار آکسفورد یا وبستر که جمله‌های بزرگان را در زمینه‌ای وسیع و عمومی گردآوری و منتشر کرده‌اند. استفاده از هر یک از این فرهنگ‌ها می‌تواند در نگارش مطلب و تهیه سخنرانی برای مناسبت‌های مختلف سودمند باشد."

نازنین بنی اسدی، مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه است، نخستین اثر وی، پدربزرگ من، بازرگان از سوی شورای کتاب کودک و نوجوان به عنوان کتاب سال برگزیده شد.

این فرهنگ شامل بیش از 1000 جمله قصار از بزرگان جهان و متون دینی مختلف است که بر اساس موضوع الفبایی شده. بیشتر جملات با دغدغه جستجوی معنا برای زندگی و شهامت بخشیدن به انسان امروز در رویارویی با رنج‌ها و شادی‌هایش انتخاب شده‌اند و حاوی نکات آموزنده برای افراد و خانواده‌هاست.

این عبارت‌ها و مفاهیم می‌توانند برای رشد شخصی، بهبود ارتباطات فردی و اجتماعی و حتی آغاز و پایان سخنرانی، مقاله، پیامک و مانند آن استفاده شوند. دو زبانه بودن آن نیز سبب شده، برای افراد انگلیسی زبان و حتی کسانی که در
حال آموزش با تدریس این زبان هستند، نیز سودمند باشد.

در بخشی از کتاب فرهنگ گفته‌های الهام‌بخش می‌خوانید:

من فکر می‌کنم والدین ما در 1946 گرد هم آمدند و گفتند: بگذار فرزندان بسیاری داشته باشیم و هر چه می‌خواهند به آنان بدهیم. تا آن‌ها بزرگ شوند، تباه شوند و در کنار آمدن با زندگی ناتوان گردند. (هوپ استدمن)

I think our parents got together in 1946 and said: Let's have lots of kids and give them everything they want, so that they can grow up and be totally messed up and unable to cope with life

Hope Steadman

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ گفته‌های الهام‌بخش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتابدار
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات346
زبانفارسی
شابک978-600-241-146-4
موضوع کتابکتاب‌های چند زبانه، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرهنگ گفته‌های الهام‌بخش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ گفته‌های الهام‌بخش

برای دریافت کتاب فرهنگ گفته‌های الهام‌بخش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.