معرفی و دانلود کتاب فروش به توان دو

عکس جلد کتاب فروش به توان دو
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فروش به توان دو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فروش به توان دو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فروش به توان دو

کتاب فروش به توان دو نوشته جاوید مقدم، به شما یک سیستم عملی و گام به گام را آموزش می‌دهد که از طریق آن می‌توانید فروش خود را در مدت 30 روز حداقل دو برابر کنید. این سیستم، الگویی منطقی است که به شما کمک می‌کند اعتراضات مشتریانتان را مدیریت کنید، محصولات خود را معرفی کنید، محصولات را با نیازهای مشتریانتان وفق دهید، در مشتری هیجان ایجاد کنید و در مسابقه فروش نفر اول باشید.

هر روز در مورد حمایت از کالای ایرانی و محصولات تولید داخل می‌شنویم. برنامه‌های تلویزیونی در راستای حمایت از تولید داخلی و اشتغال‌زایی در داخل کشور، تولید و منتشر می‌شوند. یکی از مشکلات اقتصاد ما در حال حاضر، عدم توانایی فروش است. در بسیاری از موارد محصولاتی یک تولیدکننده داخلی با زحمت فراوان و تحمل سختی‌های مالی و اقتصادی به تولید رسانده است. این محصولات در اکثر موارد توان رقابت با محصول مشابه خارجی را نیز از بعد کیفی دارند. در بعضی موارد، حتی این محصولات بهتر از مشابه خارجی هستند و قیمت پایین‌تری دارند. اما وقتی زمان فروش می‌رسد، به‌وضوح می‌بینیم که این محصول سهم بازار کمتری دارد. یا افرادی را می‌بینیم که در جامعه ما هنر، ایده یا صنعتی را خود پایه‌گذاری کرده‌اند. اما از فقر رنج می‌برند. ازنظر من فقدان مهارت فروش است که باعث موارد فوق می‌شود. مهارت فروش می‌تواند یک فرد را از فقر، یک کسب‌وکار را از ورشکستگی، یک صنعت را از فروپاشی و یک ایده را از نابودی نجات دهد.

جای خالی آموزش مهارت فروش در کشور ما به‌شدت حس می‌شود. هر روز فروشنده‌هایی را می‌بینم که تقصیر را به گردن مشتریان، مدیران و افراد دیگر می‌اندازند. آن‌ها یا نمی‌دانند یا نمی‌خواهند قبول کنند، که ضعف آن‌ها از مهارت فروش آن‌ها ناشی می‌شود.

فروش جزو مشاغلی است که می‌تواند در وضعیت حاضر کشور، درآمد و مشاغل خوبی برای جوانان ما ایجاد کند. اما روزبه‌روز شاهد این هستیم که قشر تحصیل‌کرده تمایل کمتری به این شغل نشان می‌دهند. این کتاب سیستمی آموزشی ارائه می‌دهد که با آن هرکسی با هر ضریب هوشی می‌تواند آن را یاد بگیرد و در فروش خود و فرآیند آن، از آن استفاده کند.

نگارش کتاب فروش به توان دو توسط جاوید مقدم، حدود یک سال زمان برده، جاوید مقدم تاکنون بالغ‌بر 1000 فروشنده را آموزش داده‌ است. اصلی که در این مدت به آن پی برده، این است که آموزش کودکان با بزرگ‌سالان یک تفاوت اساسی دارد. کودکان در روند آموزشی علاقه‌مند هستند موارد جدید را درک کنند. این کنجکاوی کودکان معمولاً باعث این می‌شود که موارد جدید را کشف کنند و از این کشفیات لذت ببرند. بزرگ‌سالان به شیوه دیگری عمل می‌کنند. آن‌ها نیاز دارند که همه‌چیز روشن و واضح باشد. در صورتی‌که خیلی مبهم حرف بزنیم، آن‌ها معمولاً ناامید شده و از ادامه روند یادگیری انصراف می‌دهند.

این کتاب سیستمی را ارائه می‌دهد که در آن همه‌چیز به‌صورت مرحله‌به‌مرحله و دقیق بیان شده است. با مطالعه این کتاب در هیچ مرحله‌ای از فروش سردرگم نخواهید شد و همواره قدم بعدی را می‌دانید. این کتاب از دو بخش تشکیل شده است و هر دو بخش اهمیت خاص خود را دارند. بخش اول شامل مواردی است که باید بدانید و نقش زیادی در فروش شما بازی نمی‌کنند. این بخش شامل فصل اول تا پایان فصل هفتم می‌شود. بخش دوم کتاب حاوی دستورالعملی است که طی آن شما را در مراحل فروش راهنمایی می‌کند و در هرلحظه بیان می‌کند که شما چه‌کارهایی باید انجام دهید.

پیشنهاد جاوید مقدم این است که از ابتدای کتاب شروع کنید و تا آخر آن را مطالعه کنید؛ اما اگر برای رسیدن به بخش دوم عجله دارید، می‌توانید از فصل هشتم مطالعه را شروع کنید و البته همچنان برای بهره‌گیری حداکثری از این کتاب از ابتدای کتاب شروع کنید و تا پایان آن را مطالعه کنید.

فهرست مطالب کتاب

تقدیم به...
مقدمه
چرا این کتاب؟ نحوه استفاده
فصل اول: هدفگذاری
فصل دوم: دیوانگی
فصل سوم: ۴ سطح از یادگیری - قدرت ذهن ناخودآگاه
فصل چهارم: مشتری و انواع آن
فصل پنجم: مشتری چگونه تصمیم می‌گیرد؟
فصل ششم: قانون ۸۰/۲۰ و کاربرد آن در فروش
فصل هفتم: ۵ اصل در روان‌شناسی فروش
فصل هشتم: معرفی الگوی فروش
فصل نهم: گام اول-ایجاد ارتباط، اعتماد و صمیمیت
فصل دهم: گام دوم-پرسیدن سؤال (کشف نیاز‌ها)
فصل یازدهم: گام سوم-معرفی
فصل دوازدهم: گام چهارم-برخورد و رسیدگی به اعتراضات
فصل سیزدهم: گام پنجم-اتمام فروش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فروش به توان دو
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات300
زبانفارسی
شابک978-600-8765-04-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فروش به توان دو

مونا حسینی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
بسیار کتاب خوب و کاربردی بود با متن روان و به زبان ساده نوشته شده و قابل فهم برای همه. فقط باید کامل مطالب رو درک کرد و توجه داشت. ممنون از نویسنده محترم.
امیر وکیلی دادخواه
۱۴۰۲/۹/۶
این کتاب واقعا عالی برای کسانیکه میخواهند در حوزه فروش مخصوصا فروش حضوری بشکل اصولی کار را یادبگیرند.
سمانه شریعت
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
خیلی ساده و روان فروش رو توضیح داده. به نظرم کتاب خیلی خوبی برای دوستانی ست که تمایل به یادگیری فروش دارند
میثم شفیعی
۱۳۹۷/۲/۲۳
یه کتاب ایرانی عالی
واسه همه کسب و کارها جواب میده
ممنون از کتابراه و نویسنده‌های فعال ایرانی
شیرین اصلانی
۱۴۰۳/۱/۲۶
برای کسانی که در کار فروش هستند بسیار مفید است
حمیدالله خدایی
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
یک کتاب کاربردی و قدم به قدم برای تبدیل خریدار به مشتری
Zanko 1362
۱۴۰۰/۷/۱۳
براووو استاد بزرگوار
پیشنهاد میدم حتما خرید کنید
Mahla tqv
۱۴۰۰/۲/۱۳
یکی از کتاب‌های خوب و‌ با متنی روون بود👍🏻
Ali Yari
۱۳۹۶/۱۲/۲۵
اولین کتاب عملی است که می‌بینم. عالی است
Javad Shirmohamadi
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
من این کتاب خوندم اصلا کتاب بدرد بخوری نیست پولتون دور نریزید
مانی صفائی
۱۳۹۸/۶/۷
واقعا ادمو جذب میکنه
میترا دقیقی
۱۳۹۶/۹/۲۴
این کتاب عالی بود
داود کرمی
۱۳۹۶/۵/۴
کتاب عالی و جامعی هست.
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب فروش به توان دو

برای دریافت کتاب فروش به توان دو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.