معرفی و دانلود کتاب فروش موفق

عکس جلد کتاب فروش موفق
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فروش موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فروش موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فروش موفق

کتاب فروش موفق از مجموعه کتابخانه موفقیت برایان تریسی، با ارائه‌ی تکنیک‌های کاربردی برای قرارگرفتن در رده فروشندگان برتر، به شما آموزش می‌دهد که چگونه عملکرد خود را بهبود بخشید.

چرا بعضی فروشندگان سریع‌تر و ساده‌تر پول به دست می‌آورند و بیشتر می‌فروشند؟ چرا موفقیت بیشتری کسب می‌کنند، سودهای مادی بیشتری مثل اتومبیل، خانه و لباس‌های زیبا به دست می‌آورند و رضایت بیشتری از شغل خود دارند، در حالی که اکثر فروشندگان موفق نیستند و عملکرد ضعیفی دارند؟ در کتاب فروش موفق (Sales Success)، پاسخ را دریافت خواهید کرد. 

در این کتاب مجموعه‌ای از روش‌ها، تکنیک‌ها و استراتژی‌های خاص را می‌آموزید که می‌توانید برای بهبود فوق‌العاده عملکرد خود در فروش از آن‌ها استفاده کنید. برایان تریسی (Brian Tracy)، در این اثر به مطالب مفیدی پرداخته است، از جمله: سه کلید قانع کردن افراد، جذب حرفه‌ای مشتریان، پاسخ به اعتراضات مشتریان، روش‌های ارائه خدمات عالی به مشتریان، مدیریت موثر زمان و ده‌ها نکته کاربردی دیگر.

تحلیل‌های فراوانی درباره‌ی فروشندگان برتر انجام شده تا روش تفکر و رفتار آن‌ها مشخص شود. محققان به این نتیجه رسیده‌اند که فروشندگان برتر توانایی برقراری روابط دوستانه با مشتریان مختلف و متنوع را دارند. آن‌ها فوراً رابطه برقرار کرده و اعتماد فراوانی در فرایند فروش ایجاد می‌کنند. در حقیقت، عوامل شخصیتی تعیین کننده‌ی حداقل 80 درصد موفقیت در فروش هستند.

اثرگذاری بر دیگران بیش از هر عامل دیگری به خودانگاره و عزت نفس فرد بستگی دارد. ارتباط مستقیمی بین عزت نفس و موفقیت در فروش وجود دارد. فروشندگانی که خود را دوست دارند و به خود احترام می‌گذارند، مشتریان خود را نیز دوست دارند و به آن‌ها احترام می‌گذارند. به همین ترتیب مشتریان هم آن‌ها را دوست دارند، به آن‌ها احترام می‌گذارند و پیشنهاد‌شان را درباره محصولات و خدمات می‌پذیرند.

روانشناسان برای توضیح ارتباط بین عزت نفس و عملکرد شخصی از واژه «عزت نفس عملکرد‌ محور» استفاده می‌کنند. نتیجه ساده است: هرچه بیشتر خودتان را دوست داشته باشید، بهتر کار می‌کنید. اگر بهتر کار ‌کنید، خودتان را بیشتر دوست دارید. هر کدام غذای دیگری است. هرچه بهتر شوید، بهتر می‌شوید. هرچه موفق‌تر ‌شوید، بیشتر احساس «برنده‌ها» را خواهید داشت. هرچه بیشتر از این احساس برد لذت ببرید، سخت‌تر کار می‌کنید، افراد بیشتری را ملاقات می‌کنید و نتایج بهتری در فروش کسب می‌کنید.

در این کتاب مجموعه‌ای از روش‌ها، تکنیک‌ها و استراتژی‌های خاص را می‌آموزید که می‌توانید برای بهبود فوق‌العاده‌ی عملکردتان از آن‌ها استفاده کنید. این بهبود عملکرد باعث می‌شود که خودتان را بیشتر دوست داشته باشید و بیشتر به خود احترام بگذارید که در نهایت منجر به عملکرد بهتر خواهد شد. به این ترتیب، وارد مارپیچی صعودی از موفقیت و قدرت شخصی می‌شوید که شما را به اوج می‌رساند.

در بخشی از کتاب فروش موفق می‌خوانیم:

ارائه‌ی فروش، روشی منطقی و منظم برای رسیدن از کل به جزء است. قبل از شروع کار، به فرایندی وارد می‌شوید که به وضوح مشخص می‌کند این فرد مشتری احتمالی محصول شما است، سپس رابطه‌ای مثبت بر اساس دوستی و اعتماد با او ایجاد می‌کنید و با دقت نیازهای او را تحلیل می‌کنید تا بداند که چگونه می‌تواند از محصول یا خدمت شما بهره ببرد.

بی‌نظمی، قاتل فروش است. اگر هنوز مشتری مطمئن نیست که نیاز یا مشکلی دارد که با محصولتان قابل حل است و شما درباره محصول‌تان صحبت کنید، باعث از بین رفتن علاقه‌اش می‌شوید و با جملات «فعلاً علاقه‌ای به آن ندارم»، «آن را نزد من بگذارید تا نگاهی به آن بیندازم»، یا حتی بدتر از «اجازه دهید درباره‌اش فکر کنم» مواجه می‌شوید.

قبل از شروع ارائه فروش، اطمینان حاصل کنید که محیط برای ارائه شما و برای جلب توجه مشتری و گوش دادن او به حرف‌هایتان مناسب است. افراد در هر لحظه فقط می‌توانند بر یک موضوع تمرکز کنند. اگر حواس پرتی، مزاحمت یا هر گونه سروصدایی وجود داشته باشد، مشتری نمی‌تواند بر حرف‌های شما تمرکز کند و در نتیجه در انتهای ارائه نمی‌تواند خرید کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: در اصول اولیه ممتاز شوید
فصل 2: حفظ اشتیاق
فصل 3: مهارت‌های مدیریت فردی: بازی درونی
فصل 4: مهارت‌های مدیریت فردی: بازی بیرونی
فصل 5: کسب دانش عالی درباره محصول
فصل 6: تحلیل رقبا
فصل 7: ایجاد مزیت رقابتی
فصل 8: ساخت استراتژی فروش موثر
فصل 9: جذب حرفه‌ای مشتریان
فصل 10: ارزیابی خریداران احتمالی
فصل 11: عامل دوستی
فصل 12: سه کلید قانع کردن افراد
فصل 13: ارائه فروش موثر
فصل 14: قدرت تلقین
فصل 15: ایجاد اعتبار کلان
فصل 16: پاسخ به اعتراضات
فصل 17: از مشتری بخواهید اقدام کند
فصل 18: ارائه خدمات عالی به مشتریان
فصل 19: حفظ دائمی مشتریان
فصل 20: مدیریت مؤثر زمان
فصل 21: هیچ محدودیتی وجود ندارد!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فروش موفق
نویسنده
مترجمژان بقوسیان، بنفشه عطرسائی
ناشر چاپیانتشارات زرین کلک آفتاب
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-8164-22-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فروش موفق

ahoora garshasbi
۱۴۰۲/۵/۱۹
از کتاب‌های برایان تریسی کلماتی وجود نداره که درموردش تعریف کرد. بعداز خوندن این کتاب خیلی از سمینارها و همایش‌ها رفتم و یا تو دورهای مختلف فروش رفتم و تقریبا ۹۰٪ مربیها دقیقا از روی کتاب فروش موفق داشتن آموزش میدادن. این کتاب من هم فیزیکی گرفتم و هم پی دی اف و هم صوتی هرکدومشون مروری میکنم باز‌ یه روش جدید یاد میگیرم و‌ی ایده جدید و یک روش جدید. اگه تو کار فروش هستی پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
جعفر شیبانی
۱۳۹۹/۳/۳
درودبر شما، و بر برایان تریسی بزرگ 🙏🙏🌹🌹🌹
واقعا برای کسانی که در صنعت فروش حضور دارند، مطالعه و به روز بودن مانند نفس کشیدن، مهم و حیاتی است، ممنون از کتابراه بخاطر فراهم نمودن این فرصت
Navid Rokooee
۱۳۹۷/۱۱/۶
کتاب بسیار بسیار خوبیه بخصوص برای افرادی که می‌خواهند با کمترین زمان و فشرده‌ترین زمان مطالب زیادی در زمینه فروش را یاد بگیرند. توصیه می‌کنم حتما مطالعه کنید...
زهره مرتضوی
۱۴۰۲/۲/۳۱
عالی... چیزی جز این هم از برایان تریسی انتظار نمیرفت
مخصوص کسانی که تازه وارد فروش شدند یا کسانی که در فروش درجا میزنند
سوسن حاجیان
۱۳۹۹/۵/۱۰
نکته‌های ریزی داره ک واقعا با رعایتش میشه فروش فوق العاده‌ای داشت دوست داشتم کتاب رو👌👌👌❤❤❤
حسین اکبری
۱۳۹۷/۹/۱۲
کتاب‌های برایان تریسی همیشه تأثیر گذارند، من اینو در زندگی شخصی تجربه کردم...
محمد باسمه چی
۱۳۹۹/۱/۱۶
کتاب بسیار آموزنده‌ای بود. به نظره من چون تمرین‌های عملی داشت خیلی به درد بخوره. لطفا بخونیدش
V M
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
کتاب صوتیشم گوش کردم واقعا عالیه عالی حتما بخونید و نکاتش رو بردارید
نینو اصلانی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
خیلی آموزنده و پر از نکته‌های عالی بود
مرتضی لطیفی
۱۴۰۱/۷/۱۷
دانلود نمیشه فقط پول گرفتن بلدین
رضا جعفری
۱۴۰۱/۵/۲۳
واقعا علی بود و به دلم نشست
میترا قره جانلو
۱۴۰۱/۵/۲۱
برای شروع کتاب خوبی بود.
M
۱۴۰۱/۲/۲۵
بسایر خوب خیلی به من کمک کرد
سمانه ابراهیمیان
۱۴۰۰/۱/۲۵
من خوشم اومدخیلی اصولی نوشته شده
محمد الماس
۱۳۹۸/۱۱/۱۸
دست گلتون درد نکنه
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب فروش موفق

برای دریافت کتاب فروش موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.