معرفی و دانلود کتاب فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر

عکس جلد کتاب فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر
قیمت:
14900 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر

کتاب فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر نوشته‌ی مجید اجاقی، مراحل دشوار ساده‌سازی و ساده‌گویی و ساده‌نویسی مفاهیم علمی را برای موفقیت در فروش بیمه بسیار آسان و زیبا معرفی کرده است.

در تمام عناوین کتاب‌های مختلف و جملات بزرگان صنایع موجود این جمله آشناست که برای رسیدن به موفقیت باید سوال پرسید و در این راستا هر فردی که سوالات بهتری را طرح کند گامی بلندتر برای رسیدن به اهداف برداشته. همچنین اگر این سوالات در ابتدای کار از خود خودمان پرسیده شود چه بسا راه پر پیچ و خم مسیر موفقیت، بسیار سهل و آسان و دست یافتنی خواهد شد. بنابراین اگر واقعاً برای رسیدن به رویاها و برآورده شدن یکایک آرزوهای خود اشتیاق دارید و آماده پرواز هستید این سوال را از خود بپرسید:

چرا هنوز جزء نفرات برتر رشته کاری خود نیستید؟ چرا هنوز همه اهداف مهم‌ شما به واقعیت تبدیل نشده؟ چرا با وجود تمام تلاش بی‌وقفه شما، تغییری در وضعیت فعلی‌تان حاصل نمی‌شود؟ هرچقدر کیفیت این سوالات بالاتر باشد و سوالات مطرح شده با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار گیرد، شما پاسخ‌های کامل‌تر و دقیق‌تری را در آینده بدست خواهید آورد. در واقع با مطرح کردن این موارد و پرسیدن این سوالات از خودتان در آینده نزدیک شاهد بدست آوردن پاسخ‌های جامع برای تک تک سوالات خود بصورت عملی خواهید بود. از همه مهم‌تر بخش عمده این پرسش‌ها با محقق شدن مضمون سوالات همراه می‌شوند که در این صورت شما نه تنها پاسخ سوالات خود را بدست آورید بلکه رویاها و آرزوهای همیشگی خود را نیز به واقعیت تبدیل کردید. اگر تا به امروز به آنچه که خواستید دست نیافتید و همچنان بدون استراحت و تفریح مشغول به کار هستید ادامه ندهید...! چرا که اگر خود را مورد بازخواست قرار ندهید و همانند قبل به سختی کار کنید باز هم در نتیجه نهایی تغییری حاصل نخواهد شد. شما زمانی موفق می‌شوید که سوال خوبی پرسیده باشید.

آیا به راستی تمامی افراد موفق از این روش بهره‌مند شدند؟ آیا تمامی بزرگان و نوابغ به طراحی این سوالات پرداختند و سوال پرسیدن عاملی برای موفقیت آن‌ها شده؟ در خصوص اینکه افراد موفق، سوالات مهمی از خود پرسیده‌اند جواب صد درصد مثبت است. بطور قطع این افراد در راه پاسخ به سوالات خود وارد مسیر موفقیت شدند و به درجات بالا و جایگاه برتر رشد خود رسیده‌اند "شکی نیست". اما صرف اینکه آن‌ها سوالات خوبی مطرح کردند و توانستند این سوالات را به طور کامل و با جزئیات دقیق طراحی کنند تنها دلیل برای موفقیت نیست.

مطرح کردن این سوالات از خود خودمان لازم است ولی کافی نیست. چرا که سوال بی‌پاسخ همانند اتومبیلی بدون سوخت است که هر اندازه این اتومبیل زیبا و گران قیمت باشد ولی بدون داشتن سوخت مناسب حتی یک متر هم به جلو حرکت نخواهد کرد. پرسیدن سوالات، اتومبیل شماست و ابزاری است که شما می‌توانید توسط آن مسیر پرپیچ و خم موفقیت را طی کنید. پاسخ‌ این سوالات سوخت اتومبیل شما می‌باشد که در هر مرحله به شما این امکان را می‌دهد که حرکت کنید. اگر پاسخ سوالات کامل و با جزئیات باشد شما می‌توانید مسیر بیشتری را سفر کنید و از مناظر اطراف‌تان که شامل اتفاقات و رویدادهای زندگی شما هستند لذت بیشتری ببرید. واضح است که اگر پاسخ سوالات شما به اندازه کافی دقیق و از کیفیت لازم برخوردار نباشد، شما از سوخت مناسبی استفاده نکردید و قطع به یقین نمی‌توانید مصافت خیلی زیادی را طی کنید. حتی ممکن است سوخت نامناسبی که استفاده می‌کنید به اتومبیل شما آسیب بزند و شما از روی اجبار برای برطرف کردن مشکل و رفتن به تعمیرگاه برای مدتی از مسیر اصلی خود خارج شوید. بنابراین هم در زمان طرح سوالات خود و هم در زمان پاسخ دادن به آن‌ها تمام تمرکز خود را به کار بگیرید که اولاً موارد مطرح شده به اندازه کافی قدرتمند باشند. ثانیاً هدف اصلی از طرح این سوالات متهم کردن خودتان نباشد و در نهایت کلیدی برای روشن کردن مسیر پیش روی خود و آغاز حرکت شما در راه رسیدن به موفقیت باشد.

این کتاب با استفاده از استعاره و مثال‌های متعدد و ملموس در زندگی شما را در مسیر گام‌به‌گام خود همراه می‌سازد و با بیان آموزش توصیفی را در کنار آموزش تجویزی به زیبایی به تصویر می‌کشد.

جملات برگزیده کتاب فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر:

- تکرار، ایجاد مهارت می‌کند.
- پرسش‌های ما، افکار ما را می‌سازند.
- اگر پیگیر باشید همیشه راهی پیدا می‌شود.
- رهبری یعنی انتخاب کار درست، مدیریت یعنی انجام درست کار.
- وقتی چیزی را از دست می‌دهید درس گرفتن از آن را از دست ندهید.
- راهی که به قله کوه منتهی می‌شود بطور یکسان برای همه خشن، ناهموار و باشکوه است.
- اگر همان کاری را کنید که همیشه می‌کرده‌اید، به همان چیزی می‌رسید که تاکنون رسیده‌اید.
- اگر بذرهای فکری و جسمی هدفی را که در نظر دارید نکارید علف‌های هرزه خود به خود سبز خواهند شد.
- به یاد داشته باشید پیش از آنکه بکوشید با کسی ارتباط بهتری داشته باشید، با خودتان بهتر ارتباط برقرار کنید.
- باید آگاهانه، نگهبانی بر دریچه‌ی ذهن خود بگماریم تا تنها به چیزهایی اجازه ورود دهد که زندگی ما را پربارتر سازد.
- محدودیت‌ها فقط در ذهن وجود دارند. پس هر وقت محدودیتی به ذهن‌تان رسید، بی‌درنگ آن را از مغز خود بیرون کنید.
- کلمات چنان قدرتی دارند که می‌توانند آتش جنگی را بیفروزند و یا صلحی را برقرار سازند رابطه‌ای را به نابودی کشانند و یا آن را محکم‌تر کنند.
- برای رفع فشار عصبی باید دو گام برداشت: اول اینکه برای مسائل جزئی خود را ناراحت نکنید، دوم اینکه بدانید همه‌ی مسائل جزئی هستند.
- عشق صرفا چیزی نیست که احساس می‌کنید، بلکه چیزی است که انجام می‌دهید. کسی که خود آتشی ندارد، نمی‌تواند دیگران را گرم کند.

در بخشی از کتاب فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر می‌خوانیم:

مغز شما تنها یک وظیفه به عهده دارد «حفظ وضعیت موجود» ذهن شما لحظه به لحظه در تلاش است که وضعیت شما را در حالت ثبات نگه داشته و کوچک‌ترین مسأله‌ای در راستای تغییر آن ایجاد نشود. اگر هم بطور ناخواسته حوادثی رخ دهد که منجر به تغییراتی در آن شود تمام تلاش خود را خواهد کرد که وضعیت را به حالت اولیه خود باز گرداند. این خاصیت ذهن است.

حال مشخص شد که چرا در بعضی مواقع پیشرفتی حاصل نمی‌شود. اگر قرار باشد که هرچه تلاش کنید، ذهن شما همه چیز را به حالت اولیه خود برگرداند، طبیعتاً تا 100 سال آینده نیز وضعیت شما تغییر نخواهد کرد. ذهن شما توسط عوامل متعددی در طول سالیان متوالی از مرحله کودکی و نوجوانی تا به امروز دستخوش اتفاقات و مسائل بسیاری بوده و بر مبنای همه مشاهدات خود، برنامه‌ریزی شده. این قسمت از بدن ما توانایی تفکیک مسائل مختلف از یکدیگر را ندارد و هر آنچه را که شما به عنوان عامل اصلی تغذیه، به آن وارد کنید ثبت و نگهداری می‌کند. متأسفانه بسیاری از این ورودی‌های ذهن شما بطور ناخواسته به مغزتان وارد شدند و هیچ علامت و نشانه‌ای را در زمان ورود خود نشان نمی‌دهند. بسیاری از آن‌ها نیز تحت تأثیر محیط پیرامون شما بوده و جز لاینفک زندگی امروزی شده است. تا به امروز بسیاری از اتفاقاتی که زندگی شما را دستخوش تغییرات قرار داده دست شما نبوده، چرا که خاصیت ذهن شما این باورها و اعتقادات را به شما القاء نموده و هیچ کنترلی بر روی مواد اولیه وارد شده به ذهن وجود نداشته است.

اما از این لحظه به بعد دیگر جای هیچ عذر و بهانه‌ای نیست. باید مراقب اتفاقات پیرامون خود باشید چرا که همین اتفاقات روزمره و به ظاهر بی‌اهمیت است که ورودی‌های ذهنی شما را تأمین می‌کند و بطور کاملاً ناخودآگاه مشغول برنامه‌ریزی ذهنی شما می‌باشند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ورود به صنعت بیمه
فصل دوم: انتخاب هدف و برنامه ریزی
فصل سوم: شناخت بازار هدف
فصل چهارم: زیرساخت‌های جلسه فروش
فصل پنجم: مدیریت جلسه فروش
فصل ششم: هفت الماس
فصل هفتم: قطعی کردن فروش
فصل هشتم: پیگیری
فصل نهم: پایدار سازی مشتریان
فصل دهم: دهکده داخلی فروش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بازاریابی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-600-6982-66-3
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
14900 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر

صالحی صالحی
۱۳۹۸/۲/۱
برای شروع یک فروش قوی کتاب فروشنده یک مرجع کامل میباشد.
خواندن این کتاب را به همه شما عزیزان پیشنهاد میکنم
Mehdi Fathi
۱۳۹۹/۳/۲
کتابی کاربردی ومفید برای نمایندگان بیمه هست، مثالهای خوبی به کار برده شده از همه مهمتر قابل فهم بودن کتاب هست
Zahra Hasankhani
۱۴۰۲/۹/۲۰
به نظرم خیلی طبقه بندی شده مطالب ارائه شده و حس خوبی رو برای فروشندگان بیمه عمر تداعی میکنه
کیوان مرادی
۱۳۹۸/۸/۹
همکارانم قبلا این کتاب را مطالعه کردند و همگی در مفید و کاربردی بودنش نظر مثبت داشتند
نیکنام عزیزی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
سلام این کتاب را من مطالعه کردم، بسیار عالیست برای مشاوران بیمه عمر
نفیسه پژوهش مند
۱۴۰۰/۱/۲۶
کتابی بود راه را برای فروش بیمه‌های زندگی راحتر میکنه
مهتاب وکیلیان
۱۳۹۸/۲/۲۴
ممنون استاد بخاطر این کتاب کاربردی
سمیه فیض ابادی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
عالی من که خوندم و واقعا به دردم خورد
masoomeh faraji
۱۴۰۱/۵/۱۵
کتابی فوقالعاده عالی
جواد بهمن
۱۴۰۱/۱/۶
ممنون‌خیلی‌کامل‌ومفیدبود
Elham Iranizade
۱۳۹۹/۶/۶
مرجع کاملی هست و مناسب می‌باشد
علی قربانی
۱۳۹۸/۲/۸
خیلی خوب بود
مسلم کهریزی
۱۴۰۲/۹/۱۷
سپاس.... نتیجه بخش
mhds k
۱۴۰۱/۸/۴
بسیار عالی بوود👌
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر

برای دریافت کتاب فروشنده: فروش گام به گام بیمه عمر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.