معرفی و دانلود کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای

عکس جلد کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای
قیمت:
22000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای

اسپنسر جانسون در کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای، تکنیک‌هایی کاربردی و مفید جهت کسب سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای رسیدن به فروش بیشتر همراه با استرس کمتر را به شما ارائه می‌دهد.

کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای (The One Minute Sales Person)، دربردارنده‌ی شیوه‌ها، تکنیک‌ها و استراتژی‌های خاصی است که هر فردی می‌تواند برای بهبود فوق‌العاده عملکرد خود در فروش از آن‌ها استفاده کند. مضمون اصلی این کتاب بر مبنای این جمله است: هنگامی که خریدار راضی‌ست بقیه افراد نیز راضی هستند، شیوه‌های یک دقیقه‌ای این کتاب نیز براساس این اعتقاد شکل گرفته‌ است.

مردم در جامعه‌ی امروزی بیشتر از هر زمان دیگر، در تکاپوی به دست آوردن ثروت هستند و تلاش می‌کنند در ماه‌ها و سال‌های پیش روی خود در حرفه‌ی فروش از موفقیت‌های بیشتری در حوزه‌ی مالی بهره‌مند شوند. اغلب میلیونرهای خودساخته در گذشته و امروزه، فروشندگانی بوده‌اند که کار خود از صفر آغاز کردند و در حوزه‌ی شغلی خود به درجات بالایی رسیده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید مانند آن‌ها ثروتمند و موفق شوید، کافیست یاد بگیرید که این کار را چگونه انجام داده‌اند.

هدف و وظیفه‌ی شما به عنوان فردی که در کار فروش است، کسب درآمد بیشتر و فروش بالاتر نسبت به گذشته است. یعنی هر روز نسبت به دیروز باید فروش بیشتری داشته باشید و پیشرفت کنید. تبدیل شدن به یک فروشنده‌ی فوق‌العاده و ماندن در حد یک فروشنده‌ی متوسط، به یک اندازه زمان می‌برد. پس انتخاب با شما است.

فروش موفق حاوی مهارت‌ها و ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است که بعضی از آن‌ها به جهان درون فردی و خصوصیات فروشنده و بعضی دیگر به روش واکنش و ارتباط او با مشتری و نیز شناخت ویژگی‌های عمومی بازار مربوط می‌شود. با اینکه بسیاری از این مهارت‌ها را می‌توان از راه دانش روان‌شناسی و نیز جامعه‌شناسی آموخت، اما بعضی دیگر از آن‌ها نیازمند تجربه در این شغل هستند.

مفاهیمی که در این کتاب صوتی شرح داده می‌شود عبارت‌اند از:

- انسجام تئوری فروش هدفمند
- رموز و شیوه‌های مدیریت در فروش
- دستیابی به موفقیت‌های ماندگار در امر فروش
- اختصاص دادن کمترین مقدار زمان تلاش و استرس در فروش
- کمک به دیگران برای دستیابی به آنچه می‌خواهند در فروش به دست بیاورند

دکتر اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) یکی از برجسته‌ترین نویسندگان حوزه‌ی مدیریتی و فروش در جهان است. میلیون‌ها نفر از طرفداران آثار او توانسته‌اند به سادگی با اعتماد به خود در حرفه، شغل و زندگی به موفقیت و سعادت دست پیدا کنند.

در قسمتی از کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای می‌شنویم:

زمانی فروشنده‌ی بسیار موفقی زندگی می‌کرد، او احساسی فراتر از موفقیت داشت، حس می‌کرد خوشبخت شده است، او احساس مرفه بودن می‌کرد. این فروشنده از آرامش خاطر، استقلال مالی، امنیت، سلامت و یک زندگی اجتماعی خوب برخوردار بود. مورد تحسین و احترام تمام کسانی بود که او را می‌شناختند، افراد بسیاری دوست داشتند با او کار کنند، حتی افراد زیادی دل‌شان می‌خواست با او دوست شوند. اما او همیشه هم این‌قدر موفق نبوده است. سال‌هایی را بخاطر داشت که بیشتر از خیلی‌ها تلاش می‌کرد، اما بهتر از آن‌ها کاری از پیش نمی‌برد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
47 دقیقه
فروشنده‌ی یک دقیقه‌ای
54 دقیقه
یک دقیقه قبل از فروش
42 دقیقه
اهداف فروش من

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای
نویسنده
مترجملیلا آزادی
ناشر صوتیانتشارات معیار علم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
22000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای

میثم ابراهیمی
۱۴۰۲/۵/۱۱
من توصیه همیشگیم به دوستای که رابطه خوبی با کتابخوانی ندارند این است که اگر قرار است تا آخر عمرتان فقط یک کتاب بخوانید لطفا فقط این کتاب را بخوانید و دیگر هیچ. اسپنسر جانسون با قدرت قلم خود آنچنان زیبا و لطیف نکات را در برابر شما قرار می‌دهد که وقتی با داستان همراه شوید در نهایت شخصیت اصلی کتاب را در خود پیدا خواهید کرد بله اسپنسر شما را با خودتان رو در رو می‌کند بدون اینکه مستقیما به شما بگوید و به شما اجازه می‌دهد که خودتان تجزیه و تحلیل کنید و نتیجه بگیرید. توصیه من به شما دوست عزیز این است که این کتاب را حداقل سه بار به طور کامل گوش کنید یعنی هر سه قسمت کتاب را بعد با خودتان خلوت کنید و شخصیت خودتان را بین شخصیت‌های معرفی شده در کتاب پیدا کنید شاید باورتون نشود ولی متعجب خواهید شد، این کار را انجام بدهید و سپس شما هم این کتاب را به عزیزانتان هدیه بدهید.
Mehran Tajmiri
۱۴۰۱/۲/۳۰
بسیار کتاب مفیدی هست
صدا و لحن راوی هم بسیار خوب و قابل قبول هست
نویسنده سعی کرده نکات مهم روانشناختی یه فروشنده هدفمند و موفق رو بیان کنه، یعنی فروش بر اساس مقصود و هدف اصلی در زندگی
تاحالا آزمون سنگ قبر رو امتحان کردین؟ همون چیزی باشید که میخواید روی سنگ قبرتون نوشته بشه، این سریعترین راه برای
تمرکز رسیدن به هدف اصلی و مقصود نهایی هست!
و درواقع مهمترین نکته‌ی کتاب ارزیابی اعمال ما بر اساس مقصود نهایی هست، اینکه از خودمون بپرسیم آیا رفتارم با هدف اصلی یا اهدافم مطابقت دارد یا خیر
شما باید هرچه یاد میگیرید را با دیگران سهیم شوید 🌹✌️
با تشکر از نویسنده، مترجم، راوی و عوامل عزیز کتابراه
ابراهیم مسلمی
۱۳۹۹/۹/۱۶
من کلا از داستان خوانی بدم میاد بخصوص که نویسنده این کتاب سعی کرده در قالب داستان به مخاطب آموزش بده و من نتونستم ارتباط بگیرم بخصوص با این گوینده خانم که اصلا هیچ انرژی نداره و انگار داره داستان آخر شب میگه که بچه رو خواب ببره و یکنواخت فقط می‌ره که تمومش کنه ومعلومه که تو ذهنش میگه‌ای خدا کی این کتاب مزخرف تموم میشه
Aevin Ap
۱۴۰۰/۸/۲۹
همه چیزش عالی بود پولش حلالتون باشه. عالی بود. عالی. گوینده محشر. گویا و عالی. کتاب فوق العاده. اگه کتابو میخریدم یک هفته میبرد بخونمش. ولی کتاب رو برام تو ۳ ساعت خوند. پیشنهاد میکنم بگیرید عالی بوووود 👍🏻
amin dalir
۱۳۹۹/۱/۴
این کتاب بزرگترین درس رو در حوزه فروش میده به یه فروشنده. اون درس بزرگ اینه که مقصور اصلی در فروش، فقط و فقط راه انداختن کار مشتری به بهترین نحو ممکنه. حال با محصولات خودمون یا با معرفی به شخص دیگه‌ای از هم صنفامون
اکبر صحبتی
۱۴۰۰/۲/۳۱
من چندین بار این کتاب را خواندم به خاطر کارم نمی‌تونستم کتاب را از رو بخوانم.
کتاب صوتی را دانلود کردم. راوی قشنگ شبیه کتاب داستان داره می‌خونه، خداروشکر کتاب تعداد صفحاتش کمه. رادیو نمایش را به راوی پیشنهاد می‌کنم.
محسن محمدی
۱۳۹۹/۱۱/۴
راوی هیچ حس رو القا نمیکنه وتو مخاطب انگیزه ایجاد نمیشه،
و کاشکی برنامه رو طوری طراحی کنن که در حال دانلود فصل همون فصل اجرا بشه خیلی معطل میکنه تا دان بشه واجرا بشه
نرگس‌سرملی‌سعید
۱۴۰۱/۴/۱۱
سپاس از راوی که با احساس بیان میکنن. بسیار عالی بودنکته کلیدیش خودتون رو جای مشتری بزارید. هرموقع بهترین خودت بودی ب خودت جایزه‌ی یه دقیقه‌ای بده مثلای حس خوب
Mahboob S
۱۳۹۹/۳/۱۶
صدای گوینده طوری هستش که انگار قصه هزار و یک شب تعریف میکنن. یکنواخت، بی‌انگیزه. بی‌انرژی. اصلا ربطی به محتوای کتاب نداره متاسفانه
M Ahmadi
۱۳۹۹/۲/۴
بسیار عالی، هم کتاب عالی و هم گوینده، خیلی خوب القا میکنه بهت هدف نویسنده چی بوده از این کتاب و کل کتاب در حول یه هدف میچرخه
maryam shahsavari
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
من برای فروش کارهام دنبال اموزش بودم یکی از دوستام کتاب و معرفی کرد. امیدوارم کمکم کنه به مقصودم برسم👍
Ali Habibi
۱۴۰۱/۱۲/۵
داستانی تاثیر گذار اما‌ ای کاش راهکارهای عملیاتی هم ارائه میداد و مترجم باید سعی میکرد که ایرانیزش میکرد
اسماعیل کرامتی
۱۴۰۱/۷/۱۳
خیلی خوب بود و امیدوارم با به کار گیری نکات بهترین نتایج رو بگیرم، یادمون باشه عمل کردن مهمترین چیزه
علی بهپور
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
از کتاب صوتی اون چیزی که انتظار داشتم دستگیرم نشد
تصمیم دارم کتاب را بخرم و خودم بهونن
Sana Mahtab
۱۳۹۹/۹/۲
کتاب بسیار مفیدی هست در رابطه با نگرش و پروسه فروش. و اینکه بهترین ترجمه تبدیل به فایل صوتی شده👍
مشاهده همه نظرات 79

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای

برای دریافت کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.