معرفی و دانلود کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق

عکس جلد کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق

جیم ران در کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق، بنیاد و پایه‌های اصلی رسیدن به موفقیت را به کمک تفکر و خرد باستانی شرح می‌دهد.

از گذشته تا به امروز کتاب‌های بسیاری درباره‌ی موفقیت، سعادت و کامیابی نوشته شده که تمامی آن‌ها سعی کرده‌اند نحوه دستیابی به موفقیت را تحلیل و بررسی کنند، مهم‌ترین سوال این است که بااهمیت‌ترین تکه‌ی پازل موفقیت چیست؟ در حقیقت هیچ فرمول و نسخه فراگیری برای موفقیت وجود ندارد. هر فردی به روش خاص و منحصربه‌فردی می‌تواند کامیابی و سعادت را تجربه کند. البته شاید استفاده از راهکارها و شیوه‌ها به صورت کوتاه مدت و موردی به کار آید.

جیم ران (Jim Rohn) در کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق (The seasons of life) عقیده دارد که مهم‌ترین عامل موثر در دستیابی به موفقیت، دارا بودن بینش و فلسفه‌ی شخصی مناسب است.

تمامی ما در پی بهترین معامله‌ی ممکن هستیم. این حقیقت در هر تجارتی که در آن دست داریم صدق می‌کند. با این حال، اغلب اوقات مهم‌ترین خریدهای ما نه توسط اسکناس‌ها بلکه توسط زمان‌مان به دست می‌آید. این حقیقتی است که اغلب ما از یاد می‌بریم که ارزش زمان از پول بیشتر است. همیشه می‌توان پول بیشتر به دست آورد، اما نمی‌توانید زمان بیشتری به دست آورید. همیشه باید از زمانتان عاقلانه بهره ببرید و برای زمانی که صرف کرده‌اید بهترین بازدهی را دریافت کنید.

همه انسان‌ها می‌توانند مانند کرم ابریشم از پیله خارج شده، تغییر کنند و به دل آسمان بروند. طی این رشدِ فردی، اطلاعات درونی شده و از سوی دیگر، الهام‌بخش دیگران می‌شود. هنگامی که برای آموزش زمان صرف می‌کنید، بر روی خود و آینده‌تان سرمایه‌گذاری کرده‌اید. یک ایده خوب می‌تواند آینده‌تان را به طرز موثری دگرگون کند. از سلامتتان گرفته تا وضعیت مالی و روابطتان. هم‌چنین درک اینکه شما می‌توانید چگونه باشید و چگونه به دیگران کمک کنید، چالش اصلی زندگی است.

جیم ران کیست؟

جیم ران سال‌هاست که به عنوان درخشان‌ترین متفکر، مورد احترام اقشار مختلف مردم قرار گرفته است. جیم ران پرورش‌ دهنده و انگیزه‌ دهنده‌ی یک نسل کامل، از مربیان رشد شخصی و جزو صدها مدیر از شرکت‌های برجسته و ثروتمند آمریکا است. وی یکی از پرطرفدارترین اساتید موفقیت در قرن کنونی است و هنوز سخنان او در صدر قرار دارد و توصیه‌هایش مورد توجه قرار می‌گیرد. آثار او تأثیرِ به سزایی بر خلق و گسترش انسان‌های دیگری که در توسعه‌ی شخصی فعالیت داشتند، مانند جک کنفیل، برایان تریسی، آنتونی رابینز، مارک ویکتر هنسن داشت.

در قسمتی از کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق می‌شنویم:

خیلی از مردم به دنبال ثروت و بزرگی هستند، قطعا این موضوعی است که طی قرن‌های گذشنه خیلی بیشتر از حدش جلب توجه کرده و سال‌ها پس از انتشار این اثر هم هم‌چنان ادامه خواهد داشت. اما پاسخ به پرسش چگونگی دستیابی به ثروت و بزرگی، به طرز شگفت‌آوری ساده است، اما ممکنه این پیام با مذاق خیلی‌ها خوش نیاید، دستیابی به رفاه و بزرگی را می‌شود در کمک به دیگران خلاصه کرد، خیلی ساده بگویم این کاری است که منجر به رفاه، قدرت زیاد و تاثیرگذاری قابل توجهی شود. یکی از معروف‌ترین گفته‌های جان اف کندی این بود که نپرسید کشورتان چه کاری می‌تواند برایتان انجام بدهد بلکه ببینید شما چه کاری می‌توانید برای کشورتان انجام دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه: از پیله خود بیرون بیایید
10 دقیقه
فصل اول: نردبان اقتصاد و بیسکویت‌های دختر دستفروش
10 دقیقه
فصل دوم: فلسفه کارایی و بهره‌وری
6 دقیقه
فصل سوم: کار با دیگران
5 دقیقه
فصل چهارم: نگاهی به ضروریات
9 دقیقه
فصل پنجم: اصلاح فلسفه شخصی و قدرت بخشیدن به آن
5 دقیقه
فصل ششم: خزانه مالی شما و اندازه گیری میزان موفقیت
8 دقیقه
فصل هفتم: شش قدم برای پیشبرد یک زندگی خارق‌العاده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فلسفه زندگی موفق
نویسنده
مترجمخاطره باقری
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق

DAYAN
۱۴۰۲/۴/۲۸
کتاب‌های بسیاری تاکنون در این زمینه نگاشته شده‌اند که تمام آن‌ها سعی داشته‌اند تا روش‌های کسب موفقیت را به مخاطبانشان بیاموزند، اما به‌راستی مهم‌ترین اصل رسیدن به موفقیت چیست؟ هر شخص، می‌تواند روش‌های خاص و ویژه‌ای را برای رسیدن به سعادت تجربه کند.
از دید من لازمه‌ی موفقیت شروع به حرکت و تداوم داشتن آنچه خواستارم هستیم.
ایوب آژیر
۱۳۹۹/۱/۱۷
تعداد زیادی از سخنرانان و نویسندگان روانشناسی و موفقیت همچون آنتونی رابینز و دارن هاردی و.. از اندیشه‌های جیم ران متاثرند. کتاب ۱۲ستون موفقیت رو هم بنظرم گوش بدیدعالی هستند.
Isara Gh
۱۴۰۱/۸/۳
کتاب‌های جیم ران بسیار تاثیرگذار هستند و کمک شایانی به من کردن. دوستان که احساس می‌کنند همیشه نگران هستند و راه حلی ندارند. این کتاب خوبی هست برای خواندن و کمک گرفتن
Alireza Abbasifar
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
این کتاب بسیار خلاصه و مفید درباره زندگی به ما آموزش‌های مفیدی میدهد و پیشنهاد میکنم تمام کتاب‌های جیم ران را مطالعه بفرمایید.
Abed Salehi
۱۴۰۱/۵/۱۶
مطالب کتاب چندان چنگی به دل نمیزد، از همه بدتر صدای راوی اصلا مناسب کتابهای صوتی نیست. به سختی تونستم صداشو هضم کنم و تا آخر گوش بدم
مرتضی داد
۱۳۹۹/۵/۲۴
سلام این کتاب رو گوش کردم به نظرم اصلا قابل مقایسه با اثر مرکب نیست.. اثر مرکب بسیار کار آمد تر هستش و تاثیر گذارتر موفق باشید
امیر امیریان
۱۳۹۹/۱/۱۹
جیم ران واقعا کادش درسته. دارن هاردی بارها از او به عنوان مراد خود نام می‌بره
پیمان القاصی زاوله
۱۳۹۸/۱۱/۱۸
این کتاب صوتی برای کسانی سودمند است که در راه موفقیت فوق‌العاده حداقل جسارت شروع کردن داشته باشد
حامد تایتن
۱۳۹۸/۱۱/۵
این پادکست واسه ارتقا شخصی واقعا محشره
Sabermrz
۱۴۰۲/۱/۵
این کتاب جهت تغییر زندگی و برنامه ریزی زندگی بهتر بسیار مفید است ۴ مرتبه گوش کنید
hamed takhti
۱۴۰۰/۶/۲۸
مطمئنن کتاب‌های جیم ران در حیطه موفقیت از برترین کتاب‌ها هست وهمیشه عالی بوده وهست ممنون
reza hoseinpour
۱۳۹۹/۲/۲۴
چرته کلن این معلوم نیس چی میگه حیف پول که پرداخت کردم
Alireza Jalali
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
کتاب خوب و عالی، صدای مخملی زیبا امممما بازدمهای گوینده واقعا ازاردهنده هست😒
کاربر Mahdi
۱۴۰۲/۶/۲۱
نظریات بسیار خوب و کاربردی را مطرح میکند ولی بعضی در کشور ما کاربرد ندارد.
مریم قصبه
۱۴۰۰/۶/۱۲
بارها وبارهاگوش کردم تا نکته‌ای از خاطرم پاک نشود. صدای عالی، مطالب عالی
مشاهده همه نظرات 33

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق

برای دریافت کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.