معرفی و دانلود کتاب فن مذاکره - مذاکرات رو در رو

عکس جلد کتاب فن مذاکره - مذاکرات رو در رو
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فن مذاکره - مذاکرات رو در رو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فن مذاکره - مذاکرات رو در رو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فن مذاکره - مذاکرات رو در رو

کتاب فن مذاکره - مذاکرات رو در رو، از مجموعه‌ای 5 جلدی است که محمدحسین فردوسی، عادل شیرازی و عارف شیرازی آن را گردآوری کرده‌اند. هر جلد از این کتاب به مبحثی از فن مذاکره می‌پردازد.

مذاکره فنی است که لازمه هر انسان موفقی می‌باشد. در این مجموعه 5 جلدی فن مذاکره (Negotiation Skill)، درباره یک زندگی بهتر و موفق‌تر، از خرید خانه و خودرو گرفته تا مذاکره برای افزایش حقوق صحبت شده است. یادتان باشد هر کلامی با هر فرد می‌تواند مذاکره باشد. از مذاکرات بین‌المللی تا درخواست پول توجیبی از پدر! مذاکره فنی است لازمه هر انسان موفق که بدون آن فرد همواره دچار خسارت می‌شود.

اگر می‌خواهید شانس و موفقیت خود را چند برابر کنید این مجموعه 5 جلدی را بخوانید تا با تکنیک‌های بی‌نظیر مذاکره بتوانید شرایط را به مثبت تغییر دهید. مهارت زندگی، چیدمان صحنه در مذاکره، طراحی و برنامه‌ریزی مذاکره، رو در رو و کارگاه آموزشی مذاکره کننده موضوعات این مجموعه را شامل می‌شود.

در بخشی از متن کتاب فن مذاکره – مذاکرات رو در رو می‌خوانیم:

صحبت کردن خمیرمایه مذاکره است. به ندرت می‌توانید اینگونه وارد مذاکره شوید. صحبت کردن بیش از تنها روشی برای مشخص کردن مورد خود برای طرف مقابل است. در واقع روشی برای تعامل فرد مقابل در مذاکره است. صحبت کردن باعث ایجاد رابطه و محیط لازم برای تعامل می‌گردد. افراد به افراد دیگر واکنش نشان می‌دهند. آن‌ها به ماشینهای مذاکره بیش از حد شارژ شده واکنش نشان نمی‌دهند. ابتدا مانند یک فرد وارد شوید، سپس مذاکره. با طرف دیگر صحبت کنید. با او وارد تعامل شوید، حتی اگر شروع اولیه بی‌معنا باشد. هنگامی که مکالمه وارد موضوع مذاکره می‌شود، به القای علایق خود بی‌تمایل نباشید.

مهم نیست تا چه اندازه احساس کنید معامله در حال انجام خوب بوده است، هیچ‌گاه اجازه ندهید فرد مقابل به شما نفوذ کند. تا رسیدن به خانه صبر کرده و بلند فکر نکنید؛ اما مراقب باشید! دنیا کوچک‌تر از آن است که تصور می‌کنید و اگر با صدای بسیار بلند فکر کنید یا به افرادی نادرست بگویید و صحبت‌ها به فرد مقابل شما بازگردد، ممکن است با دردسر مواجه شوید.

به خاطر داشته باشید پیروزی بیش از حد به ندرت رخ می‌دهد. پلی که حتی بهترین مذاکره‌کنندگان به ندرت از آن عبور می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مسئله سبک و شیوه
صحبت ماهرانه: مکاتبه کننده مؤثر
مشارکت دادن طرف مقابل
دلپذیر و مطبوع نگه داشتن آن
هنگامی که شما دریافت‌کننده هستید
ریسک‌پذیری
خدمت عاطفی و نیازهای عاطفی طرف مقابل
حفظ وجهه
پیروزی بیش از حد
فصل 2: سر میز مذاکره: ترکیب کردن تمامی موارد
پشتکار و اکتشاف
فراتر از نقطه امید و آرزو
چه کسی باید اولین پیشنهاد را ارائه دهد؟
اعمال نیروی استراتژیک شماره 1
هنر زیبای اعتراف کردن
بازی با نیاز طرف مقابل برای معامله
تغییر محدوده توافق طرف مقابل
سرعت، صبر و حوصله و تداوم
مقابله با بن‌بست
انجام معامله

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فن مذاکره - مذاکرات رو در رو
نویسنده، ،
ناشر چاپی صفرتاصد
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات130
زبانفارسی
شابک978-622-6770-13-2
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فن مذاکره - مذاکرات رو در رو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فن مذاکره - مذاکرات رو در رو

برای دریافت کتاب فن مذاکره - مذاکرات رو در رو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.