معرفی و دانلود کتاب فن مذاکره: مهارت زندگی

عکس جلد کتاب فن مذاکره: مهارت زندگی
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فن مذاکره: مهارت زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فن مذاکره: مهارت زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فن مذاکره: مهارت زندگی

کتاب فن مذاکره: مهارت زندگی، از مجموعه‌ای 5 جلدی است که محمدحسین فردوسی، عادل شیرازی و عارف شیرازی آن را گردآوری کرده‌اند. هر جلد از این کتاب به مبحثی از فن مذاکره می‌پردازد.

مذاکره فنی است که لازمه هر انسان موفقی می‌باشد. در این مجموعه 5 جلدی فن مذاکره (Negotiation Skill)، درباره یک زندگی بهتر و موفق‌تر، از خرید خانه و خودرو گرفته تا مذاکره برای افزایش حقوق صحبت شده است. یادتان باشد هر کلامی با هر فرد می‌تواند مذاکره باشد. از مذاکرات بین‌المللی تا درخواست پول توجیبی از پدر! مذاکره فنی است لازمه هر انسان موفق که بدون آن فرد همواره دچار خسارت می‌شود.

اگر می‌خواهید شانس و موفقیت خود را چند برابر کنید این مجموعه 5 جلدی را بخوانید تا با تکنیک‌های بی‌نظیر مذاکره بتوانید شرایط را به مثبت تغییر دهید. مهارت زندگی، چیدمان صحنه در مذاکره، طراحی و برنامه‌ریزی مذاکره، رو در رو و کارگاه آموزشی مذاکره کننده موضوعات این مجموعه را شامل می‌شود.

در بخشی از متن کتاب فن مذاکره: مهارت زندگی می‌خوانیم:

هیچ کدام از ما در یک خلأ زندگی نمی‌کنیم و همیشه با افراد دیگر در تعامل هستیم و تصویر فردی ما به شدت تحت تأثیر واکنش دیگران به ما قرار دارد. من ممکن است تصور کنم بهترین فرد در دنیا هستم؛ اما در صورتی که دیگران به گونه‌ای برخورد کنند که من طاعون دارم، من نیز تردید پیدا خواهم کرد. واکنش‌ها و نظرات دیگران، در نهایت، برای ما بسیار مهم هستند. ما می‌خواهیم دیگران ما را دوست داشته باشند، تصور کنند ما انسان خوبی هستیم و برداشت خوبی از ما داشته باشند. در نتیجه، گاهی اوقات برای دستیابی به تأیید از سوی دیگران خود را به انسان‌های بله-گو تبدیل
می‌کنیم.

افراد بله-گو به ندرت مذاکره می‌کنند؛ آن‌ها مشغول انجام کارهایی هستند که دیگران از آن‌ها می‌خواهند. اما باقی ما – افرادی که مذاکره می‌کنند – می‌بایست با واکنش افراد در برابر ایستادگی خود کنار بیاییم. این کار همیشه آسان نیست، زیرا از واکنش آن‌ها مطمئن نیستیم. در صورتی که اهداف شما به خوبی دریافت شوند، هیچ نگرانی نخواهید داشت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: شما در مسیر درست قرار گرفته‌اید
فصل 2: عاری از ترس و هراس
خویشتن‌شناسی و برای مذاکره روی من حساب نکن
آن‌ها دشمن نیستند
با مذاکره سخت شما به احترام دست می‌یابید
ناراحت کردن دیگران
ترس از واکنش نامعلوم
مراقب یک کلمه پنج حرفی باشید
نتیجه گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فن مذاکره: مهارت زندگی
نویسنده، ،
ناشر چاپی صفرتاصد
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات62
زبانفارسی
شابک978-622-6770-10-1
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فن مذاکره: مهارت زندگی

Soroush ansari
۱۴۰۰/۱۲/۷
من هنوز کل کتابها رو نخوندم اما این کتاب دقیقا روی چیزهایی دست گذاشت که واقعا باعث میشن یک انسان بیشتر فرصت‌ها رو از دست بده ولی راه حل درست و حسابی ارائه نداده کتاب البته من فقط بخش اول این کتاب رو خوندم امیدوارم در بخشهای بعدی راه حل و راهکار برای حل مشکلات داشته باشند
Ramin eshaqe
۱۳۹۹/۱۲/۳۰
کتابی عالی در جهت مذاکره تو هر زمینه‌ای که نیاز هست و کاملاً کاربردی و آموزنده جهت کارهایی که احتیاج به مذاکره داره مثل بازاریابی و تجارت
siavash kf
۱۳۹۸/۹/۱
کتاب خوبی بود و اشتباه تایپی زیادی داشت میتونست برای این کتاب خوب با دقت بیشتری تایپ میشد.
احسان وفائی نژاد
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
واقعا توصیه میکنم همه کتاب رو بخونن
farshad Fallah
۱۳۹۸/۹/۲۱
واقعا ارزش خوندن داره
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب فن مذاکره: مهارت زندگی

برای دریافت کتاب فن مذاکره: مهارت زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.