معرفی و دانلود کتاب فیلمنامه بیداری رویاها

عکس جلد کتاب فیلمنامه بیداری رویاها
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فیلمنامه بیداری رویاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فیلمنامه بیداری رویاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فیلمنامه بیداری رویاها

اولین ایده‌پردازی این فیلم‌نامه مربوط به دوران آغازین جنگ است. مردانی که به جنگ می‌رفتند و برنمی‌گشتند. خانواده‌های آنان در تنگنای شدید قرار می‌گرفتند. اگر به خانواده‌ای اطلاع داده می‌شد که پدر خانواده کشته شده است کم‌کم آرام می‌شدند. اما برای خانواده‌ای که خبر درستی از گمشدۀ خود نداشتند شرایط دشواری به وجود می‌آمد. انتظار کشنده‌ترین درد این روزگار است. خبرهای راست و ناراست امان این خانواده را از بین می‌برد. سخت‌ترین مسئولیت زن در خانواده در همین دوران رقم می‌خورد. اتفاقات مختلفی با همین رویکرد در بسیاری از خانواده‌ها رخ داد. کانون و کیان خانواده دستخوش دخالت‌های دیگران قرار گرفت. ازدواج‌های مصلحتی، اجباری و گاه عاشقانه رخ داد که تبعات آن همچنان پا برجاست. آسیب اصلی این وصلت‌ها به زن می‌رسید. او، که پناهی نمی‌یافت، در میان چشمان حریص اطرافیان راهی به جز تمکین از بزرگان فامیل نداشت.

اگر در این میان زنِ استقلال‌طلبی یافت می‌شد، مغضوب همه می‌شد و دیگر پناهی نمی‌یافت. بعد از زن، این کودکان بودند که آسیب جدی می‌دیدند. نبود پدر و درد تنهایی خود و افسردگی مادر از یک سو، و از سوی دیگر ورود مرد جدید و راهبری خانواده و پذیرش شیوۀ اخلاقی و رفتاری او و بسیاری موارد دیگر چالش‌هایی بودند و هستند که کودکان در این خانواده‌ها به آن دچار می‌شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فیلمنامه بیداری رویاها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات116
زبانفارسی
شابک978-964-506-935-1
موضوع کتابفیلمنامه
قیمت نسخه الکترونیک
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فیلمنامه بیداری رویاها

رفعت نوذری
۱۳۹۵/۹/۹
خوندنش خیلی دقت می‌خواد ولی خوب بود خصوصا اینکه نهایتا حقوق زنان درنظر گرفته میشه درمساعل خانوادگی و عاطفی اجتماعی باتوجه به مشکلات اون دوره وجنگ..
کاربر رش
۱۳۹۸/۵/۱۲
جالب بود برای من
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب فیلمنامه بیداری رویاها

برای دریافت کتاب فیلمنامه بیداری رویاها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.