معرفی و دانلود رایگان کتاب قانون اساسی کشور اسپانیا

عکس جلد کتاب قانون اساسی کشور اسپانیا
    قیمت:
    رایگان - 0€
    ۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

    برای دانلود قانونی کتاب قانون اساسی کشور اسپانیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

    برای دانلود قانونی کتاب قانون اساسی کشور اسپانیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

    معرفی کتاب قانون اساسی کشور اسپانیا

    کتاب قانون اساسی کشور اسپانیا، به تشریح سیستم دولت و همچنین حقوق مدنی همه شهروندان اسپانیایی و کسانی که در کشور اسپانیا زندگی می‌کنند، می‌پردازد.

    اسپانیا (Spain)، با نام رسمی پادشاهی اسپانیا کشوری مستقل و از اعضای اتحادیه اروپا است. این کشور در شبه‌جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد. مرز اسپانیا با پرتغال طولانی‌ترین مرز یکپارچه در اتحادیه اروپا است. اسپانیا کمی بزرگتر از ترکمنستان و از لحاظ بزرگی دومین کشور بزرگ اروپای غربی و پنجمین کشور بزرگ اروپاست.

    انسان مدرن نخستین بار در حدود ۳۵۰۰۰ سال پیش قدم به شبه جزیره ایبریا گذاشت. در حدود ۲۰۰ سال پیش از میلاد از این منطقه تحت فرمان حکومت روم قرار گرفت و هیسپانیا نامیده می‌شد. هیسپانیا در قرون وسطی توسط قبایل ژرمن و پس از آن توسط مورها تصرف شد. در قرن پانزدهم پس از ازدواج‌های بین حکومتی فرمانروایان کاتولیک و اتحاد این حکومت‌ها و همچنین سقوط کامل آندلس و بازپس‌گیری آن از دست موروهای مسلمان در سال ۱۴۹۲ اسپانیا به شکل کشوری یکپارچه پدیدار شد. در اوایل دوران جدید اسپانیا به یک امپراتوری پر قدرت جهانی تبدیل شد و اسپانیایی‌ها به عنوان یکی از نخستین فاتحان دنیای جدید به قاره آمریکا وارد و در آن‌جا ساکن شدند. بیش از پانصد میلیون نفر اسپانیایی زبان ساکن در آمریکا میراثی است که اسپانیایی‌ها در این قاره بر جای گذاشتند.

    قانون اساسی ۱۹۷۸ اسپانیا (Constitution of Spain) قانون عالی در قلمرو پادشاهی اسپانیا است. این قانون در پی رفراندوم قانون اساسی ۱۹۷۸ و تغییرات دموکراتیک در اسپانیا تصویب شد. قانون اساسی ۱۹۷۸ آخرین قانون اساسی رسمی اسپانیا است که پیش از آن دارای تعداد دیگری قانون اساسی مصوب بود.

    این قانون اساسی ابتدا در رفراندوم ۶ دسامبر ۱۹۷۸ تأیید شد و در ۲۷ دسامبر به امضای شاه خوآن کارلوس رسید. امضا قانون اساسی یه عنوان نقطه اوج تغییرات دموکراتیک اسپانیا پس از مرگ حاکم قبلی، فرانسیسکو فرانکو در سال ۱۹۷۵ می‌باشد. این پروسه موجب شروع تعدادی از تغییرات سیاسی و تاریخی شد و کشور از رژیم ژنرال فرانکو به دولتی دموکراتیک تبدیل شد. در قانون اساسی شاه اسپانیا به عنوان رئیس حکومت شناخته می‌شود. با این حال، عنوان پادشاهی سمبولیک است و او دارای هیچ قدرت اجرایی نیست.

    مشخصات کتاب الکترونیک

    نام کتابکتاب قانون اساسی کشور اسپانیا
    سال انتشار۱۳۹۷
    فرمت کتابEPUB
    تعداد صفحات64
    زبانفارسی
    موضوع کتابکتاب‌های حقوق بین الملل
    قیمت نسخه الکترونیک
    رایگان - 0 یورو
    افزودن به کتابخانه

    نقد، بررسی و نظرات کتاب قانون اساسی کشور اسپانیا

    محمدرضا
    ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    متن ترجمه شده و کامل قانون اساسی کشور اروپایی اسپانیا می‌باشد که شامل ۱۶۹ اصل می‌باشد که در هر کدام توضیحاتی لازم ارایه شده است. متن روان و قابل درک است. علاقه مندان به کشور‌های اروپایی این کتاب را از دست ندهند.
    mreza faqihi
    ۱۳۹۷/۸/۱۵
    باسلام و سپاس فراوان، اولین گام برای آگاهی، خواندن و مطالعه است و اولین گام برای تغییر و ارتقاء، تسلط به داشته‌های موجود و نیازهای فرداست، اطلاع از دستاوردهای دیگر کشورها از گزینه‌های برتر افزودن بر آگاهی هاست.
    mahdi solhjo
    ۱۴۰۱/۳/۲۲
    خیلی عالیه که کتب حقوقی را در این برنامه قرار دادید اگه تنوع کتب حقوقی داخل برنامه زیاد شود بسیار عالی خواهد شد
    soghdeh soghdehzz
    ۱۴۰۰/۲/۶
    تمام علوم و منابع و دانش و خصوصیات در هر سطح و با هر موضوعیتی برایم جذاب وشنیدنی و قابل تعمق و تحقیق هستن
    امین قُبِیتی زاده
    ۱۴۰۱/۹/۲
    واقعا عالی بود پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنن دوستان
    رضا منفردی
    ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    اگر عامیانه تر صحبت میشد بهتر بود
    null null
    ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    خیلی جالب بود... با تشکر
    مشاهده همه نظرات 7

    راهنمای مطالعه کتاب قانون اساسی کشور اسپانیا

    برای دریافت کتاب قانون اساسی کشور اسپانیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

    کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.