معرفی و دانلود رایگان کتاب قانون اساسی کشور ایتالیا

عکس جلد کتاب قانون اساسی کشور ایتالیا
    قیمت:
    رایگان - 0€
    ۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

    برای دانلود قانونی کتاب قانون اساسی کشور ایتالیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

    برای دانلود قانونی کتاب قانون اساسی کشور ایتالیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

    معرفی کتاب قانون اساسی کشور ایتالیا

    کتاب قانون اساسی کشور ایتالیا، به تشریح سیستم دولت و همچنین حقوق مدنی همه شهروندان ایتالیایی و کسانی که در کشور ایتالیا زندگی می‌کنند، می‌پردازد.

    ایتالیا (Italy) کشوری در جنوب قاره اروپا است که پایتخت آن شهر رم می‌باشد. این کشور از شبه‌ جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردِنی در دریای مدیترانه تشکیل شده‌ است. زبان رسمی این کشور ایتالیایی و جمعیت آن حدود ۶۰ میلیون نفر است.

    ایتالیا پنجمین کشور پرجمعیت اروپا و بیست و سومین کشور پرجمعیت دنیا است. دو کشور مستقل بسیار کوچک به نام‌های واتیکان و سان مارینو در درون خاک ایتالیا قرار دارند و یک تکه از خاک ایتالیا نیز بیرون از خاک اصلی این کشور و در سوئیس قرار دارد که کامپیونه دیتالیا نامیده می‌شود. رم، پایتخت ایتالیا، به عنوان پایتخت امپراتوری روم و اقامتگاه پاپ، برای سده‌های پیاپی از مراکز سیاسی و مذهبی تمدن غرب بود.

    قانون اساسی جمهوری ایتالیا (Constitution of the Italian Republic) در ۲۲ دسامبر ۱۹۴۷ توسط مجلس مؤسسان با ۴۵۲ رای موافق و ۶۲ رای مخالف تصویب شد. متن قانون اساسی که تاکنون ۱۵ متمم به آن افزوده شده، در ۲۷ دسامبر ۱۹۴۷ در شماره ۲۹۸ مجله گازتا آفیسیال منتشر شد. مجلس مؤسسان ایتالیا در ۲ ژوئن ۱۹۴۶ توسط حق رای همگانی انتخاب شد. این انتخابات همزمان با رفراندوم لغو سلطنت انجام شد. قانون اساسی در ۱ ژانویه ۱۹۴۸ یک قرن پس از تصویب اساسنامه آلبرتینو به اجرا درآمد. اگر چه این اساسنامه پس از رژه بنیتو موسولینی در رم در سال ۱۹۲۲ پا برجا ماند، اما پس از این تاریخ ارزش اساسی خود را از دست داد.

    مشخصات کتاب الکترونیک

    نام کتابکتاب قانون اساسی کشور ایتالیا
    سال انتشار۱۳۹۷
    فرمت کتابEPUB
    تعداد صفحات62
    زبانفارسی
    موضوع کتابکتاب‌های حقوق بین الملل
    قیمت نسخه الکترونیک
    رایگان - 0 یورو
    افزودن به کتابخانه

    نقد، بررسی و نظرات کتاب قانون اساسی کشور ایتالیا

    محمدرضا
    ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این کتاب کل قانون اساسی کشور ایتالیا به زبان فارسی است شامل صد و سی و نه اصل می‌باشد. اگر به دانستن قوانین کشور‌های اروپایی به خصوص ایتالیا علاقه مند هستید این کتاب را از دست ندهید.
    Mahdiye Mz
    ۱۴۰۱/۹/۱۲
    عالی و کامل بود برای ارائه پروژه دانشگاهم از این کتاب استفاده کردم. مرسی از کتابراه
    Faezeh Abbaszadeh
    ۱۴۰۱/۲/۱۳
    دونستن این ۱۳۹ اصل قانون اساسی قبل از مهاجرت خیلی به آدم کمک میکنه.
    Sana sheibany
    ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    جالب بود و کلی چیز یاد گرفتم
    فرهاد فهیمی
    ۱۳۹۷/۷/۷
    عالى عالى و مفید
    مشاهده همه نظرات 5

    راهنمای مطالعه کتاب قانون اساسی کشور ایتالیا

    برای دریافت کتاب قانون اساسی کشور ایتالیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

    کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.