معرفی و دانلود کتاب قانون شادی: چگونه خرد معنوی و علم جدید می‌توانند زندگی شما را عوض کنند

عکس جلد کتاب قانون شادی: چگونه خرد معنوی و علم جدید می‌توانند زندگی شما را عوض کنند
قیمت:
59900 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قانون شادی: چگونه خرد معنوی و علم جدید می‌توانند زندگی شما را عوض کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قانون شادی: چگونه خرد معنوی و علم جدید می‌توانند زندگی شما را عوض کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قانون شادی: چگونه خرد معنوی و علم جدید می‌توانند زندگی شما را عوض کنند

کتاب قانون شادی: چگونه خرد معنوی و علم جدید می‌توانند زندگی شما را عوض کنند نوشته‌ی هنری کلاود، قوانینی از شادی که مسیر رسیدن به احساس رضایت واقعی را برای‌تان آشکار می‌کنند به شما آموزش می‌دهد.

برای خیلی از آدم‌ها شادی یک توهم است، بسیار دور از دسترس و خارج از اختیار آن‌ها. اما دکتر هنری کلاود که کتاب‌های پرفروشی را تألیف کرده، نظری کاملا متفاوت دارد. کلاود نشان می‌دهد که شادی واقعی به اوضاع و شرایط محیطی، سلامتی جسمانی، موفقیت مالی یا حتی آدمهایی که در زندگی شما هستند، مربوط نمی‌شود. شادی پیامد جانبی زندگی کردن به طریقی است که خداوند برای‌تان طراحی کرده است. حال می‌توانید راه جدیدی برای زندگی کردن پیدا کنید که ارتباطات شما، کارتان و خویش درونی‌تان را تغییر دهد و شادی را که به دنبالش هستید، برای‌تان به ارمغان آورد.

کتاب قانون شادی (The Law of Happiness) در کنار نتایج برگرفته از همه آن تحقیقات علمی و روان‌شناختی در زمینه شادی، در این مورد بحث می‌کند که چطور حقایق معنوی، رموز رسیدن به شادی را که ما در آروزی به‌ دست آوردنش هستیم، در خود نهفته دارند.

دکتر هنری کلاود (Henry Cloud) با بیان این اصول جهانی و ابدی، برای ما آشکار می‌کند که شادی واقعی به شرایط محیطی، سلامتی جسمی، موفقیت مالی یا حتی آدم‌هایی که در زندگی ما هستند، بستگی ندارد. به عبارت دیگر، به عواملی که غالباً خارج از کنترل و اختیار ما هستند مربوط نمی‌شود؛ بلکه، بیشتر در این یافت می‌شود که انتخاب کنیم همان نوع انسانی بشویم که خدا ما را خلق کرده است. دکتر کلاود با پرده برداشتن از ارتباط میان علم، ایمان و زندگی واقعی، آشکار می‌کند شادی آن چیزی نیست که برای شما اتفاق می‌افتد؛ بلکه همان چیزی است که شما هستید.

وی خوانندگان را در یک مسیر معنوی تغییر که آن‌ها را به خداوند جهان اتصال می‌دهد، پیش می‌برد و به آن‌ها نشان می‌دهد که شادی چگونه به ‌دست می‌آید. خوانندگان با ابزارهای جدید درمی‌یابند که ارتباطات، کارها و درون آن‌ها آکنده از شادی‌ای است که به‌ دنبالش بودند.

جملات برگزیده کتاب قانون شادی:

- وقتی شما خودتان را عوض می‌کنید، معمولاً دنیای اطراف‌تان هم عوض می‌شود.
- بخشیدن زنجیره را پاره می‌کند و بند میان شما و یک اتفاق دردناک گذشته را می‌برد.
- رسالت ما در راستای استفاده از نعمت‌ها و اشتیاق‌هایمان برای انجام کارهای خیر است.
- زندگی کردن در زمان حال استرس‌های شما را کم می‌کند و بر میزان شادی شما می‌افزاید.
- شواهد نشان می‌دهند که وقتی شما دیگران را می‌بخشید، خودتان بیش از همه نفع می‌برید.
- اهداف درونی اهدافی هستند که ما آن‌ها را دنبال می‌کنیم و به نتیجه می‌رسانیم و به آن معنا می‌دهیم.
- تا وقتی با خدا ارتباط برقرار نکنید اتصالی وجود نخواهد داشت، و شما به مزایای آن ارتباط پی نخواهید ‌برد.
- امروز، یا بهتر بگویم، این لحظه، تنها چیزی است که وجود دارد یا تنها چیزی است که تا ابد وجود خواهد داشت.
- اگر می‌خواهید خوشحال زندگی کنید تنها یک راه دارید و آن، این است که دلی و با تمام وجود به انجام هر کاری بپردازید.
- آدم‌هایی که با هم ارتباط دارند در همه جنبه‌های زندگی، به‌خصوص در تعیین اهداف و رسیدن به آن‌ها بهتر عمل می‌کنند.
- خداوند مغزهای ما را طوری ساخته که از نظر شیمیایی به حمایت از جانب دیگران واکنش مثبت نشان دهد و به نداشتن آن، واکنش منفی.

در بخشی از کتاب قانون شادی می‌خوانید:

بسیاری از زن‌ها نسبت به اندام، لباس، مو، خانه و بقیه چیزهایی که دارند احساس امنیت و اطمینان نمی‌کنند، چون خود را با زن‌هایی که در تلویزیون و مجلات می‌بینند، با چهره‌های سرشناس و داده‌های دیگری که فرهنگ رسانه‌ محور ما رگبارش را بر سر آن‌ها فرو می‌بارد، مقایسه می‌کنند. زن‌ها همیشه آخرین مطالب در مورد این‌که چه چیزی زیبا یا مد روز است، می‌خوانند و فکر می‌کنند خودشان ارزشی ندارند، چون شبیه آخرین‌های مجلات نیستند. آن‌ها حتی نمی‌توانند از وجود خودشان لذت ببرند، چون همیشه از سر و شکل یا موقعیت خودشان در مقایسه با دیگران انتقاد می‌کنند.

البته مردها به آن شکل به آن‌ها نگاه نمی‌کنند. جذابیت یک زن برای مرد به این‌که او چقدر شبیه مدل‌های مجله‌هاست، ربط ندارد؛ بلکه بیشتر به انسانیت، انرژی و شخصیت آن‌ها مربوط می‌شود و به این مربوط می‌شود که او چقدر خودش است و ادای دیگران را درنمی‌آورد. زن‌هایی که با خودشان راحت هستند خیلی بیشتر برای مردها جذابند تا آن‌هایی که سعی می‌کنند خود را به شکل افراد روی جلد مجله‌ها در بیاورند.

همان موارد در مورد مردها هم صدق می‌کند. آن‌ها اغلب فکر می‌کنند برای زن‌ها مهم است که چقدر پول درمی‌آورند یا در چه پست و مقامی هستند، یا سایر نشانه‌های موفقیت در آن‌ها یافت می‌شود یا نه. در حالی‌ که بیشتر زن‌ها دنبال این هستند که مرد شغلی داشته باشد و بتواند خرج خانواده را تأمین کند. زن‌های خوب توجهی به نشانه‌های ظاهری قدرت ندارند؛ بلکه بیشتر می‌خواهند مرد قدرت شخصی و درونی خود را به زندگی مشترک‌شان بیاورد. وقتی مردی اعتماد به‌ نفس داشته باشد، از تشکیل خانواده نترسد، برای برآورده‌ کردن نیازهای همسرش پیشقدم شود و شخصیت ایمن و مطمئن داشته باشد، از نظر یک زن جذاب به شمار می‌آید. مردها باید توجه کنند که اگر زنی به‌دنبال این است که بزرگ‌ترین خانه محله را داشته باشد یا صاحب یک فِراری قرمز باشد، باید راه‌شان را کج کنند و بروند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: از قانون جذب تا قانون شادی
1: علم شادی
2: آدم‌های خوشبخت دهنده هستند
3: آدم‌های شاد برای کسب شادی تنبل نیستند
4: آدم‌های شاد منتظر نمی‌مانند تا روزی فرا رسد
5: آدم‌های شاد اهداف خود را دنبال می‌کنند
6: آدم‌های شاد در کار غرق می‌شوند
7: آدم‌های شاد با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند
8: آدم‌های شاد خود را با دیگران مقایسه نمی‌کنند
9: آدم‌های شاد خوب فکر می‌کنند
10: آدم‌های شاد سپاسگزار هستند
11: آدم‌های شاد برای خود حد و مرز دارند
12: آدم‌های شاد می‌بخشند
13: آدم‌های شاد رسالت دارند
14: آدم‌های شاد ایمان دارند
درباره نویسنده
موضوع‌ها و سؤال‌هایی برای بحث
گفتگویی با دکتر هنری کلاود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قانون شادی: چگونه خرد معنوی و علم جدید می‌توانند زندگی شما را عوض کنند
نویسنده
مترجمشهره عبداللهی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات207
زبانفارسی
شابک978-964-236-766-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
59900 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قانون شادی: چگونه خرد معنوی و علم جدید می‌توانند زندگی شما را عوض کنند

برای دریافت کتاب قانون شادی: چگونه خرد معنوی و علم جدید می‌توانند زندگی شما را عوض کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.