معرفی و دانلود کتاب قدرت بیان

عکس جلد کتاب قدرت بیان
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت بیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت بیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت بیان

کتاب قدرت بیان اثر برایان تریسی فراتر از اصول صحبت کردن است و قوی‏‎ترین اسرار را برای شما فاش می‏کند تا به کمک آنها دیگران را با سخنرانی‏‌هایتان تحت تاثیر قرار بدهید و نه تنها با دیگران ارتباط موثر برقرار کنید، بلکه با مهارت، ذهن آنها را در رابطه با مسائلی که برای موفقیت‏تان ضروری هستند تغییر بدهید.

این کتاب موثر که سرشار از استراتژی‏‌های اثبات شده و حتی دارای یک فصل ویژه درباره ارائه سخنرانی‏ های ترغیب ‏کننده تجاری است، به شما کمک می‏کند سریع‏تر در حرفه‌‏تان پیشرفت کنید، مورد احترام دیگران قرار بگیرید و به بزرگترین اهدافتان برسید.

توانایی برای صحبت در حضور گروهی از افراد در موفقیت‌های شما بسیار مؤثر است. خوب صحبت کردن برای شما احترام می‌آورد و این اقدام باعث افزایش عزت نفس هنگام مصاحبه می‌شود. در واقع همین عزت نفس است که شما را در مصاحبه‌ها شاد و پر انرژی می‌کند و می‌تواند توجه دیگران را به شما جلب نماید. با خوب صحبت کردن می‌توانید افراد مختلف را در کوتاه‌ترین زمان متقاعد کنید و با طی مراحل بعدی به اهداف خود نزدیکتر شوید.

در این میان چه چیزی مهم‌ترین دارایی شماست؟ ذهن شما. یکی از با ارزش‌ترین مهارت‌هایی که شما و هر کس دیگری به آن نیاز دارید، این است که خوب و دقیق فکر کنید تا بتوانید احساسات و خواسته‌های خود را آشکارا بیان کنید. این مهارت به شما کمک می‌کند تا خیلی سریعتر از افراد باهوش و زیرکی که در کنارتان هستند، پیشرفت نمایید.

برای هر صحبتی ابتدا باید مطالب خود را جمع‌آوری و سپس طبقه‌بندی کنیم. این کار باعث می‌شود که به‌جای در حین صحبت، قبل از آن از ذهن‌مان استفاده کنیم و نحوۀ بیان خود را به حدّ اعلا برسانیم.

ترس خود را از بین ببرید و در شغل‌تان پیشرفت کنید

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: هنر بیان و سخن گفتن
فصل 2: تهیه و آماده‌سازی مطالب، بسیار آسان است
فصل 3: اعتماد به نفس و تسلط ذهنی
فصل 4: تمرین خود را با یک سالن سخنرانی خالی شروع کنید
فصل 5: ابتدا برای گروه‌های کوچک سخنرانی کنید
فصل 6: ارائه سخنرانی و مذاکره با گروه‌های کوچک
فصل 7: تسلط برای ایستادن روی سن و صحبت کردن
فصل 8: تسلط زبانی
فصل 9: فوت و فن یادگیری، آشنایی با روش‌ها و تکنیک‌های یک سخنران خوب
فصل 10: شرایط را کنترل کنیم
فصل 11: با شادمانی سالن را ترک کنید
فصل 12: چگونه دیگران را متقاعد کنیم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت بیان
نویسنده
مترجمسمانه فلاح
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات260
زبانفارسی
شابک978-600-6235-42-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت بیان

Nadin Hosseinali
۱۴۰۰/۱/۲۵
سلاممممم و خدا قوت، سپاس بخاطر مجموعه کارهای بینظیری که در این سایت بی نظیر ارائه میدید. واقعا با خووندن این سبک کتابها، زندگی من بشخصه رنگو بوی تازه‌ای بخودش گرفته. کنترل و مدیریت ذهن واقعا دشوار هست اما وقتی یسری کتابهارو که مطالعه کرده و کلی راهکار دریافت میکنیم، تازه متوجه میشیم چقدر با مدیریت ذهن و افکار میشه آروم زندگی کرد و از زیباییهای دنیا لذت برد. این شاهکار بینظیر رو حتما مطالعه کنید، حتی اگر شده روزی ۱صفحه. بعد از گذشت چندین روز تاثیر شگرفش رو در لحظه لحظه‌های زندگیتون حس خواهید کرد.
Athena Akbariha
۱۴۰۰/۱۰/۱
من فکر می‌کردم این کتاب برای اینه که کسایی مثل من که نمی‌توانند خوب صحبت کنند و موقع حرف زدن به تته پته می‌افتن رو فن بیانشون رو تقویت می‌کنه.
اما...
به درد کسایی میخوره که میخوان سخنرانی کنند و یا دانشجویانی که پرزنت دارند.
اگه یه روزی بخوام سخنرانی کنم حتما این کتاب رو دوباره می‌خوانم.
حمید رستگار
۱۳۹۸/۸/۳
هر قدمی که در راه نشر کتاب و توسعه کتابخوانی انجام شود مقدس و قابل تقدیر است، از همه شماها ممنون هستم و آرزوی توفیق دارم.
فرزانه بهرامی
۱۳۹۸/۸/۳
خیلی کتاب خوبیه. بنظر من علاوه بر سخنرانان همه باید مطالعه کنند این کتابو چون همه ما نیاز داریم به صحبت کردن و بیان افکار و نظرات و حرفهامون. و چقد خوبه که قدرت بیان خوبی داشته باشیم و به بهترین نحو حرفهامون رو انتقال بدیم تا بهترین نتیجه و اثربخشی رو ببینیم
asghar Rezaei
۱۳۹۸/۸/۲۹
تشکر ویژه می‌کنم از تمامی عوامل کتابراه بخاطر تمام زحماتی که در مقابل گسترش فرهنگ کتابخوانی انجام می‌دهند من بشخصه اهل کتاب نبودم ولی با آشنایی با این اپلیکیشن کتاب خواندن برام راحت شده خدا خیرتان بدهد امیدوارم همیشه موفق و پیروز و سربلند باشید
Morteza Hosseinpour
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
مطالب را از قبل آماده کنید
زمانی‌که می‌خواهید به‌عنوان یک شنونده مطالبی را برای سخنرانی آماده کنید، می‌توانید از فرمول PREP استفاده نمایید. در ابتدا نظر خود را در مورد موضوع بیان کنید و سپس دلایل، مثال‌ها و ایدۀ کلّی خود را مطرح نمایید.
امیر T
۱۳۹۸/۸/۷
هر چه قدرت بیان شخص بهتر باشه، اعتماد به نفس شخص بیشتر میشه و طرز نگاه دیگران به عنوان یه انسان متمدن به اون شخص هست و (صدای شخص بلند و واضح و شمرده باشه) و خیلی نکات دیگه تو این کتاب هست.
ممنون بابت این کتاب از کتابراه🌷🙏
مهدی دریس
۱۳۹۷/۱/۲۲
بسیار عالی ممنونم از اینکه کتاب‌های بریان تریسی و جک ما رو گزاشتین امید وارم به همین شکل ادامه بدین با ارزوی موفقین
محمدمهدی زارعپور
۱۳۹۹/۱/۸
اقای برایان تریسی یکی از ثروتمندترین و موفق‌ترین نتوورکرهای حال حاضرجهان بوده و یکی از بهترین نویسنده‌های جهان نیز هستند.. این کتاب هم مثل سایر کتاب هاشون حرفف نداره
شیما سفاهى
۱۳۹۷/۵/۲۸
علاوه بر تقویت قدرت سخن، اعتماد به نفس رو هم تا حد زیادى تقویت میکنه
Mohammadbagher Khademi
۱۴۰۰/۱/۱۱
بدک نبود برایان جان تو کشورت سیره کشورت تورمی نداره که قیمت مایحتاج زندگی ساعتی فرق کنه ‌ نه پس باید خوش بنویسی البته با احساسات و چندتا حساب پر از دلار خوش باش برایان جان ما هم شاید خوش باشیم
منیره میرزاده
۱۳۹۹/۶/۲۰
به نظر من کتاب بسیار خوبی در زمینه بهبود لحن بیان، زیباسازی صدا و سخنرانی است اما تکنیک‌های سخنرانی ارائه شده بومی نیست. و به طور کلی برای خوب صحبت کردن در جمع مناسب است.
javad najafi
۱۳۹۸/۸/۵
از برنامه کتابراه بابت آخره هفته‌ها تشکر میکنم این کتاب رایگان قرار داده بودند. بعضی از افراد واقعا قدرت خرید کتاب پولی مث این کتابرو ندارن رو ندارن
سعید خانی
۱۴۰۲/۹/۵
ممنون از کتابراه برای ارائه این کتاب. برایان تریسی با بیان شیوا و مثالهای کاربردی مطلب رو کاملا جا میندازه تو ذهن خواننده
علـــــى رضـــوى
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
بیشتر بدرد مدیران و رؤساء میخوره نه یک فرد عالی ولی یک جملش (گفت ارام و شمرده صحبت کردن بیشتر مفهوم میرسونه) این یادم میمونه
مشاهده همه نظرات 114

راهنمای مطالعه کتاب قدرت بیان

برای دریافت کتاب قدرت بیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.