معرفی و دانلود کتاب قدرت خلق کسب و کار نوپا

عکس جلد کتاب قدرت خلق کسب و کار نوپا
قیمت:
64500 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت خلق کسب و کار نوپا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت خلق کسب و کار نوپا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت خلق کسب و کار نوپا

اریک ریس در کتاب قدرت خلق کسب و کار نوپا، با معرفی شیوه‌ی لین استارت‌آپ، به ما نشان می‌دهد که چطور از میان مه عدم قطعیتی که استارت‌آپ‌ها را در میان گرفته عبور کنیم و کسب‌ و‌ کار نوپای خود را به مقصد نهایی آن، که تبدیل شدن به کسب و کاری موفق و تثبیت شده است برسانیم.

نویسنده این کتاب اریک ریس، تلاش می‌کند کارآفرینی و نوآوری را بر شالوده‌ای محکم استوار کند. همه‌ی استارت‌آپ‌ها به دنبال این هستند که با بهره‌گیری از فرصتی که فناوری‌ها و امکانات بی‌نظیر قرن بیستم‌و‌یکم در اختیارشان گذاشته، دنیای فعلی را تغییر دهند و دنیای جدیدی بسازند. شیوه‌ی لین استارت‌آپ ابزار لازم برای این تغییر را در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد.

وقتی پای نوآوری و کسب‌ و کارهای نوپا به میان می‌آید، سردر گم هستیم و تکلیف‌مان با خیلی از مسائل روشن نیست. در دوره‌های گذشته، شاخص‌هایی چون طرح خوب، راهبرد قابل اعتماد و تحقیق بازار، شاخص‌های موفقیت احتمالی بودند. برای همین به شدت وسوسه می‌شویم که آن‌ها را روی استارت‌آپ‌ها هم اعمال کنیم، ولی بی‌فایده است؛ چون کسب‌ و کارهای نوپا با عدم قطعیت بسیار بالایی سر و کار دارند، آن‌ها هنوز نمی‌دانند که مشتریان‌شان چه کسانی‌اند یا محصولات‌شان چه باید باشد. روش‌های قدیمی مدیریت دیگر به درد امروز نمی‌خورند، چون برنامه‌ریزی و پیش‌بینی فقط زمانی درست و دقیق‌اند که بر پایه‌ی یک تاریخچه‌ی عملیاتی طولانی و پایدار، و محیط نسبتا با ثباتی باشند. اما کسب‌ و کارهای نوپا هیچ‌کدام از این دو را ندارند!

اریک ریس (Eric Ries)، کارآفرین، استاد دانشگاه و یک نویسنده موفق است و خالق روش لین استارت‌آپ است که طی چندین سال روی آن تحقیق و بررسی می‌کرد.

اریک ریس در ابتدا یک وبلاگ داشت که در خصوص کارآفرینی و روش لین مطالبی در آن می‌نوشت. او امروز به استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگ در مورد اجرا کردن روش لین راهنمایی و مشاوره می‌دهد و صاحب یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر است.

در بخشی از کتاب قدرت خلق کسب و کار نوپا (The lean startup) می‌خوانید:

در میان اصول استارت‌آپ ناب، این اصل‌ها دیده می‌شود: بهره‌گیری از دانش و خلاقیت افراد، کاهش اندازه‌ی دسته، تولید به‌ هنگام، کنترل موجودی، و تسریع زمان چرخه. تفکر ناب، تفاوت بین فعالیت‌های ارزش‌ آفرین و اتلاف‌ کننده را به دنیا آموخت، و نشان داد که چطور از داشته‌های سازمان می‌توان محصول با کیفیتی ارائه کرد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش اول: چشم‌انداز
1: شروع
2: تعریف
3: یادگیری
4: آزمایش
بخش دوم: هدایت
5: جهش
‌6: تست
7: اندازه‌گیری
8: چرخش (یا ادامه)
بخش سوم: شتاب
9: دسته
10: رشد
11: انطباق
12: نوآوری
13: سخن آخر: اتلاف ممنوع
14: به جنبش بپیوند
یادداشت‌های پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت خلق کسب و کار نوپا
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات340
زبانفارسی
شابک978-600-8593-16-4
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
64500 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت خلق کسب و کار نوپا

سیاوش نیکفر
۱۳۹۸/۲/۱۲
ببینید من این کتاب رو از چند تا دیدگاه بهش امتیاز می‌دم.... یکی در ترجمه‌ی عنوانش، که با سایر نظردهند‌های دیگه موافقم که ضعیف ترجمه شده و ارتباطش رو با lean. Startup نمی‌فهمم😐... اما از لحاظ خود ترجمه، متاسفانه خیلی روان و گیرا نیست😐 و کسل کننده می‌شه، اما از این دوتای اول مهمتر اینکه، خود محتوای کتاب به قدری قوی و عالی و توسعه دهنده‌ی ظرفیت فکری آدم هست.... که همه‌ی این ضعف‌ها رو می‌پوشونه👌👍...
به نظرم از اون کتابهاییه که قبل از شروع کسب و کار و تولید محصول، نمیتونید نخونیدش!
محمد علیپور
۱۳۹۸/۱/۹
ااز ترجمه این کتاب مثل برخی از کاربران راضی نیستم ابتدا عنوان کتاب هست که اشتیاق خواننده را کم می‌کند و حتی در جستجو به سادگی پیدا نمی‌شود مگر از روی نام نویسنده.
محتوای کتاب نسخه انگلیسی مواردی داره که بسیار جذاب هست چون از روی دستورالعمل‌های بین المللی استفاده کرده و از طرفی ممکن هست مواردی باشه
که چندان مرتبط با وضعیت اقتصادی کشور ما نباشه. کاملا به این کتاب تکیه نکنید پیشنهاد میکنم کتب تالیف داخلی رو هم مطالعه کنید
imany imany
۱۳۹۷/۱۱/۲۶
به نظر من این کتاب واقعا دید خوبی به دوستانی که در حیطه کسب و کار ورود کرده‌اند میدهد. شخصا بعضی از مواردی را که تجربه کرده بودم در این کتاب مطالعه کردم. در ارتباط با ترجمه هم من ترجمه‌های دیگر را ندیدم ولی این ترجمه به نظرم مطلوب آمد و قابل استفاده.
Riza B.
۱۳۹۷/۱۱/۱۹
واقعا خوندن این کتاب با این ترجمه خیلی کسل کننده س!
درضمن، مترجم عزیز، کلاسیک بعضی وقتا معنای" بهترین" رو میده نه کلاسیک!
این کتاب رو با این ترجمه پیشنهاد نمیکنم.
یاسین تقی زاده
۱۳۹۷/۶/۲۴
بنازم به تیتر کتاب! بابا لین استارتاپ رو چی ترجمه میکنید؟؟ مترجم از خودش عنوان میزاره برای کتاب D:
سعید جعفری
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
هم اسم کتاب عوض شده هم ترجمه خیلی بد بود که باعث شده بود محتوای کتاب مبهم و گنگ بشه خواهشا ترجمه خوب بگذارید حاضرم با دو برابر قیمت بخرم
خیلی بد بود
محسن ابراهیم پور
۱۴۰۰/۲/۴
والا من خودم کتاب‌های دیگه مثل افسانه کارآفرینی جای این کتاب معرفی می‌کنم خلاصه وقت ارزشمند باید درست و با کتاب‌های خوب پر بشه
کاربر لوو
۱۳۹۸/۷/۷
هیچ چیز جای تجربه رو نمیگیره ولی با این کتاب شما در تجربه‌ی این فرد شریک میشین
طاها محمودی
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
بهترین کتابی که درزمینه استار تاپ دیدم. فوق العاده عالی ودارای راهکارهایی نو. توصیه میکنم مطالعه کنید
محمد حسین شفیع آبادی
۱۳۹۹/۶/۱۴
عنوان کتاب که اصلا درست ترجمه نشده، انشالله که متن دقیق ترجمه شده باشه🧐🧐🧐
Fatemeh B
۱۳۹۸/۴/۱۳
کتاب از نظر اطلاعاتی خیلی غنیه اما این ترجمه واقعا نامناسبه!
ahmad movahed
۱۳۹۷/۸/۱۰
کتاب از نظر محتوی کتاب خوبی است. اما ترجمه مطلوبی ندارد متاسفانه.
عیسی رضایی
۱۴۰۰/۹/۱۴
ضعیف ترجمه شده و قابل فهم نیست
باید این کتاب رو ۳ یا ۴ بار خوند تا متوجه شد
مهدی ربیعی
۱۴۰۰/۳/۱۱
بسیار مناسب برای دادن دیدگاه به افرادی که دنبال ایجاد کسب و کار هستند
مجید عنبرستانی
۱۳۹۷/۱۲/۱۸
خیلی مفید و کاربردی با موضوعاتی نو
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه کتاب قدرت خلق کسب و کار نوپا

برای دریافت کتاب قدرت خلق کسب و کار نوپا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.