معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت داشتن یک زندگی موفق

عکس جلد کتاب صوتی قدرت داشتن یک زندگی موفق
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت داشتن یک زندگی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت داشتن یک زندگی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت داشتن یک زندگی موفق

کتاب صوتی قدرت داشتن یک زندگی موفق داستان زندگی یکی از برجسته‌ترین جراحان آمریکا دکتر رابرت اچ. آشر را روایت می‌کند و از تجربه‌های زندگی او پرده برمی‌دارد.

رابرت پس از مبتلا شدن به بیماری سرطان تصمیم می‌گیرد که خاطرات، موفقیت‌ها و شکست‌های زندگی خود را بازگو کند تا مخاطبان بتوانند از این تجربیات برای رسیدن به موفقیت‌های خود استفاده کنند.

با شنیدن کتاب صوتی قدرت داشتن یک زندگی موفق (The real ABCs: achievement balance contentment) مخاطب می‌تواند نمونه‌ای مشابه از حوادث زندگی خود را در کتاب ببیند و با استفاده از روش درست هر اتفاق را به پله‌ای برای رسیدن به موفقیت تبدیل کند و دریابد که موفقیت متعلق به تمامی انسان‌ها در تمامی سنین و جایگاه‌های متفاوت است.

شاید کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق در ابتدا اندکی اغراق‌آمیز به نظر آید و این سؤال به ذهن برسد که مگر این همه دستاورد و موفقیت در یک عمر میسر است؟ ولی با مطالعه‌ی دقیق زندگی او که شخصی واقعی است و نه خیالی، خواهیم دید که آری، میسر است ولی به قیمت تلاش و تمرکز بی‌وقفه بر روی هدف. اگر انسان سعی کند بر حسب شرایط و توان منحصر به فرد خود حتی کسری از موفقیت‌های مذکور را در کار، خانواده و اجتماع خود به دست آورد، بدون شک به همان اندازه احساس رضایت خواهد کرد که نویسنده در زندگی‌اش تجربه کرده است. به اعتقاد او الفبای واقعی زندگی، به دست آوردن موفقیت، تعادل و رضایت است، حال در هر مقیاسی که می‌خواهد باشد. شاید خیلی از امکاناتی که نویسنده از آن‌ها در زندگی‌اش بهره‌مند بوده به نظر رویایی و دور از دسترس برسند ولی با توجه به ماهیت موضوعات بدون شک جایگزین مشابهی از آن‌ها در زندگی تک تک ما وجود دارد که می‌توان آن‌ها را مد نظر قرار داد.

چند بار در زندگی احساس کرده‌ایم که موفقیت‌های بزرگ متعلق به انسان‌های خاص است؟ به جرئت می‌توان گفت در اغلب موارد. این طرز تفکر ما از چه ناشی می‌شود؟ مگر قوانین موفقیت برای افراد مختلف متفاوت است؟ طبق شواهد، تنها فرق اساسی انسان موفق با انسانی که فقط آرزوی موفقیت دارد، صرف نظر از امکانات و شرایط جبری در این است که انسان موفق می‌داند که موفقیت را باید به دست آورد. شاید هزاران کتاب و مطلب در این مورد نوشته شده باشد که «نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود.» انسان به دنبال موفقیت، دائم در پی این روش و آن روش راهی مؤسساتی می‌شود که به او وعده‌ی موفقیت بی‌تلاش را می‌دهند. ولی در اکثر موارد، بعد از گذراندن دوره‌های مکرر و فرا گرفتن فنون متعدد و البته متحمل شدن هزینه‌های گزاف، در می‌یابد که با این روش‌ها موفقیتی در کار نیست. به عبارتی، شاید بتواند به نوعی موفقیت مصنوعی دست یابد ولی قطعا رضایتمندی در کار نیست. بنابراین سرخورده و نومید می‌شود. زیرا می‌خواهد از تمام پله‌های موفقیت بدون بالا رفتن از آن‌ها عبور کند و از تمامی مزایای آن یعنی ثمرات مادام‌العمر و آسودگی‌ خاطر نیز بهره‌مند گردد. پس باید دانست که برای رسیدن به این منظور چاره‌ای نیست جز تلاش!

دکتر رابرت اچ. آشر (Robert H Osher)، استاد دانشگاه سین‌سیناتی و مدیر بازنشسته موسسه چشم پزشکی سین‌سیناتی، بزرگ‌ترین کلینیک خصوصی در آمریکاست، او جوایز و دستاوردهای بسیاری را در شش قاره از آن خود کرده است و سخنوری مشهور است. نوارهای صوتی تصویری جراحی او در سطح بین‌المللی مخاطب داشته و تاکنون 30 جایزه، از جمله 3 جایزه بزرگ آمریکا و اروپا را از آن خود کرده است.

دکتر آشر موسس مجله صوتی تصویری (جراحی آب مروارید و عیوب انکساری) اولین مجله صوتی و تصویری در علم پزشکی است، که بیش از 150 جراح آموزش می‌دهد. دکتر آشر، پدر و همسری فداکار و همچنین ورزشکار، موسیقی‌دان، مربی و مولف مجموعه‌ای از کتاب‌های کودکان است. او همچنین از سرطان کلیه که سرآغاز این کتاب است، جان سالم به در برده است. رابرت اچ. آشر در کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق، که ابتدا آن را به عنوان میراثی برای فرزندانش می‌دانست و سپس آن را به همکارانش نیز اختصاص داد، از درس‌ها و تجربه‌های خود در زمینه کسب موفقیت، تعادل و رضایتمندی در زندگی، می‌گوید.

در قسمتی از کتاب صوتی قدرت داشتن یک زندگی موفق می‌شنویم:

ابتدا، همه باید قبل از برنامه‌ریزی، قدرت تخیل داشته باشند. عوامل بازدارنده و گزینه‌های بی‌شماری هم وجود دارند که می‌توانند در روند کار دخالت و مسیر را منحرف کنند، مگر اینکه فرد بتواند نقطه‌ی شروع روشنی را برای رسیدن به هدف نهایی خود تصور کند. حالا می‌خواهد آموختن گلف باشد، یا ایجاد یک الگوی تجاری، یا تولید یک محصول. در هر حال، جزء لازم برای به دست آوردن نتیجه‌ی نهایی، باید قبلاً پیش‌بینی شده باشد. معمولاً، تخیل، پیش‌نیاز یک طرح عملی است و تقریباً همه می‌توانند به ذهنشان اجازه دهند از ایده‌ی اول تا خط پایان پرواز کند. در حقیقت، این طبیعت انسان است که می‌تواند از قبل نتیجه‌ی پس از انجام کار را تصور کند. قطعاً همه‌ی ما با افکار مربوط به شهرت و منافع مادی که در رأس موفقیت قرار می‌گیرند، آشنا هستیم. متأسفانه، این همان جایی است که بیشتر ما متوقف می‌شویم.

با اینکه رؤیای موفقیت خیالی و در آسمان است، اما طرح‌ریزی برای آن نیازمند یک سیستم عملی روی زمین است. بعد از طرح‌ریزی، به مانع دیگری برمی‌خوریم. مانعی که اکثریت قریب به اتفاق ما در آن شکست می‌خوریم و آن، شروع کردن کار است. هر یک از ما می‌توانیم در خیال، اندام ورزیده‌ای داشته باشیم. حتی می‌توانیم تمرین‌های ورزشی‌مان را هم برنامه‌ریزی کنیم. اما شروع این کار، عملی بی‌نهایت سخت و دشوار است و شکست در این مقطع، صحنه را برای کم‌کاری و عدم موفقیت مهیا می‌کند.

مانع دیگر موفقیت، نداشتن پشتکار است. داشتن انضباط و حفظ تمرکز روی کاری که در دست است، به نظر غیرممکن می‌رسد. اگر این موضوع حقیقت نداشت، همه شاگرد اول می‌شدند و موفق. موفقیت نصیب کسانی می‌شود که اهمیت شروع و تداوم کار در زمان طولانی را می‌فهمند. اکثر امور زندگی که به موفقیت مشخصی می‌انجامند را، نمی‌توان در یک بخش کامل کرد. موفقیت در این امور، به رویکردی منظم و مداوم نیاز دارد. سال‌ها طول می‌کشد تا فرد عضلات را قوی کند، مدرکی را بگیرد، یا در سلسله مراتب یک شرکت بالا برود. همین نیازِ به وقت گذاشتن است که تهدید‌آمیز و فشارآور است. این همان جایی است که شور و اشتیاق، نقش بسیار مهمی بازی می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
5 دقیقه
یادداشت مترجم
4 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
فصل اول - آناتومی و شور موفقیت
15 دقیقه
فصل دوم - به پایان رساندن کار - بخش اول
14 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
6 دقیقه
فصل سوم - آماده باش تا موفق شوی
4 دقیقه
فصل چهارم - اتلاف وقت
13 دقیقه
فصل پنجم - قبول چالش برای به چالش کشاندن مقبول
3 دقیقه
فصل ششم - شهامت بر لبه‌ی تیغ
7 دقیقه
فصل هفتم - مدیریت زمان
4 دقیقه
فصل هشتم - مدیریت خطا
5 دقیقه
فصل نهم - ورزش و سلامتی
3 دقیقه
فصل دهم - تعادل حیاتی - نسبت کار با تفریح
7 دقیقه
فصل یازدهم - رقابت
12 دقیقه
فصل دوازدهم - تدریس - توفیق ادای دین
13 دقیقه
فصل سیزدهم - پرورش نسل آینده
6 دقیقه
فصل چهاردهم - ماجراجویی
4 دقیقه
فصل پانزدهم - لذت طبیعت - سرزمین خداوند
10 دقیقه
فصل شانزدهم - اولویت اول - خانواده
5 دقیقه
فصل هفدهم - دوستان خوب
12 دقیقه
فصل هجدهم - انجام کار صحیح همیشه آسان نیست
9 دقیقه
فصل نوزدهم - آرزو، تلاش، شکست، تلاش بیشتر
11 دقیقه
فصل بیستم - کنار آمدن با مصائب
4 دقیقه
فصل بیست و یکم - ارزش‌ها و معانی
4 دقیقه
فصل بیست و دوم - معجزات هرگز تمام نمی‌شوند
8 دقیقه
فصل بیست و سوم - نوع‌دوستی
13 دقیقه
فصل بیست و چهارم - تغییر استراتژی کاری و تفریحی
6 دقیقه
فصل بیست و پنجم - آخرین دیدگاه‌ها
2 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت داشتن یک زندگی موفق
نویسنده
مترجمسارا افراز
راویدادبه دادمهر، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت داشتن یک زندگی موفق

Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۲۳
من این کتاب رو خیلی خیلی دوست داشتم.
در این کتاب اول یاد میگیرید که همه چیز پول نیست و حتی بدون پول هم میتوان احساس خوشبختی کرد.
رابرت آشر در کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق راهکارهایی را بطور مرحله‌ای و گام به گام و پله پله برای رسیدن و حفظ کردن زندگش موفق ارائه میده.
این کتاب رو بخونید و تأثیرش رو روی خودتون بی تردید میگم. ببینید.
Hello Brand
۱۳۹۸/۱/۱۳
این زندگی نامه یک نفره و فقط درباره کارش حرف میزنم میگه چطوری جراحی کردم و چقدر تو اتاق عمل بودم مثل آموزش‌های پزشکی میمونه پیشنهاد میکنم نخرید بجاش کتاب اثر مرکب رو بخرید
زهرا محمدی
۱۳۹۸/۳/۵
خوب بودولی بیشتر مطالبش برام تکراری بود. با خوندن کتاب متوجه میشید که به چه مسایلی باید بیشتر اهمیت داد
آزاده بیرانوند
۱۳۹۸/۲/۱۶
باید جز زندگی نامه‌ها باشه و اسم کتاب ربطی ب موضوع کتاب نداره
امیرخان نصری
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
هنوز نخوندم فقط چون خواستم امتیاز بگیرم نظر دادم
namdari namdari
۱۳۹۸/۱/۱۲
شخصیت‌های چند بعدی برام جذابیت دارند. عالیه
Behnaz khodabande
۱۴۰۲/۳/۲۰
خوشم اومد کتاب خوبیه
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت داشتن یک زندگی موفق

برای دریافت کتاب صوتی قدرت داشتن یک زندگی موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.