معرفی و دانلود کتاب قدرت ذهن و تجسم

عکس جلد کتاب قدرت ذهن و تجسم
قیمت:
15600 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت ذهن و تجسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت ذهن و تجسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت ذهن و تجسم

پریسا آقارفیعی در کتاب قدرت ذهن و تجسم با استفاده از راهکارهایی کاربردی شما را با نیروی ذهن و چگونگی استفاده از آن آشنا خواهد کرد، به صورتی که عملا تأثیر آن بر زندگی خود را ببینید.

اهمیت نیروی ذهن و افکار شما بر اتفاقات زندگیتان به خصوص ناکامی‌ها و موفقیت‌ها داستان‌هایی تخیلی یا جملاتی پر زرق و برق نیستند. قدرت ذهن ماهیتی‌ست پنهان در وجود فرد، حقیقتی اسرارآمیز که بشر تاکنون اندکی از آن را کشف کرده و هنوز چیزهای بسیاری در مورد آن وجود دارد که نمی‌داند. اگر تاکنون چیزی در مورد قدرت ذهن نمی‌دانستید یا آن را جدی نمی‌گرفتید، پس از خواندن کتاب قدرت ذهن و تجسم، به آن خوب فکر کنید.

ذهن (Mind) نمادی از هوش و آگاهی تجربی‌ست، به بیان ساده‌تر همان احساسات، ادراکات، امیال، تخیلات و آرزوهای انسان است که بر رفتار و عملکرد او تأثیر می‌گذارد. در واقع ذهن پدیده‌ای فلسفی‌ست که به فرماندهی واحد مغز گفته می‌شود. برعکس مغز ذهن ماهیتی مادی نداشته و عاری از هرگونه شکل و اندازه فیزیکی است. هر شناختی از جهان بیرون به واسطه آگاهی و ذهن به دست می‌آید. در حقیقت ذهن همان آگاهی شماست، صدایی که در سرتان مستقل از مغز مادی شما فعال است. برایتان فکر می‌کند، تصویر می‌سازد و خیال می‌بافد.

در بخشی از کتاب قدرت ذهن و تجسم می‌خوانیم:

آیا شما هم دوست دارید کاری که واقعا به آن علاقه دارید را انجام دهید، به مردم کمک کنید و درآمد فوق‌العاده بالایی از آن به دست آورید؟! در یک خانه زیبا و بزرگ کنار ساحل دریا زندگی کنید؟! رویاهای شما چه چیزهایی هستند؟! اگر می‌توانستید هر کاری را که دوست دارید انجام دهید و هر چیزی را که دوست دارید را به دست آورید، می‌دانید دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهید و چه چیزهایی می‌خواهید؟!

به دقت در مورد آن فکر کنید و ببینید می‌توانید برای خودتان یک تصویر ذهنی ایده‌آل از خواسته‌های خود داشته باشید؟! به نظر شما چه چیزی مانع از رسیدن شما به خواسته‌های‌تان شده است؟ اگر قادر هستید رویاهای خود را در ذهنتان تصور کنید پس چرا تاکنون به آن‌ها نرسیدید؟!

ما سعی داریم آموزش دهیم که چگونه بزرگ فکر کنید، چه طور به خودتان باور داشته باشید و چگونه بر موانع موفقیت غلبه کنید. ما می‌خواهیم به شما یاد دهیم که چگونه خودتان را از ترس، تردید و بهانه‌های واهی رهایی ببخشید. شما در اینجا با تکنیک‌های موثری جهت ساختن اعتماد به نفس آشنا می‌شوید و به خوبی فرا می‌گیرید که چگونه می‌توان ناکامی و شکست را به پیروزی و موفقیت تبدیل نمود. جادوی فکر بزرگ، داشتن یک باور بزرگ است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قدرت فکر از ژوزف مورفی
تکنیک‌های عملی در درمان روانی
ضمیر باطن به سوی زندگی است
چگونه می‌توانید به خواسته هایتان برسید
سه گام مهم برای موفق شدن در نیایش
سه گام به سوی کامیابی
موفقیت با قدرت فکر
چگونه برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ریزی کنیم؟
برای رسیدن به موفقیت این‌طور برنامه‌ریزی کنید
قدرت اسرارآمیز فکر بزرگ
جادوی فکر بزرگ و قانون جذب
موفقیت چه معنایی دارد
قانون جذب دو، قدرت اسرارآمیز
چطور از قدرت تجسم و تصویرسازی در قانون جذب استفاده کنم؟
ﭼﮕﻮﻧﻪ اﺯ ﻗﺪﺭﺕ ﺫﻫﻦ ﺗﺠﺴﻢ ﻭﺑﺎﻭﺭﻫﺎﯾﻤﺎﻥ ﺑﻬﺮﻩ ﺑﺒﺮﯾﻢ؟
تکنیک‌های پیاده سازی تجسم خلاق با قانون جذب
قدرت تجسم خلاق
تجسم خلاق چیست؟,چگونه تجسم خلاق داشته باشیم,رسیدن به هدف
تجسم خلاق چیست؟
قانون جذب دو، قدرت تجسم، قدرت تجسم خلاق
تجسم خلاق چگونه رخ می‌دهد؟
چرا تجسم خلاق موثر است؟!
تجسم خلاق و تکنیک‌های پیاده‌سازی آن
قدرت تجسم
تجسم خلاق چیست؟
نحوه‌ی کار تجسم چگونه است؟
اما چرا تجسم مؤثر است؟
چطور تجسم کنیم؟
سه تکنیک ساده برای تجسم
موفقیت را تجسم کنید
تجسم کردن
چرا باید «تجسم خلاق» خود را پرورش دهیم؟
یک آزمایش برای اثبات کارکرد تجسم خلاق
تجسم خلاق چطور کار می‌کند؟
چگونه تجسم خلاق کنیم؟ هشت گام عملی
پیش نیاز پرورش «تجسم خلاق» چیست؟
تجسم خلاق با مدیتیشن
شیوه کار تجسم خلاق چگونه است؟
تمرینی ساده برای تجسم خلاق
چهار گام اساسی برای تجسم خلاق موثر
نقش عبارات تاکیدی در تجسم خلاق
تجسم خلاق تنها در جهت خیر کار می‌کند
تجسم خلاق را جزیی از زندگی خود کنید
تصویرسازی ذهنی و تاثیر آن بر ضمیر ناخود‌آگاه با یک داستان واقعی
چهار عنصر اساسی برای تصویر سازی ذهنی موثر
تکرار و تناوب
مدت
روشنی و شفافیت
شدت
فکر می‌کنید راز موفقیت سرگرد نسمت در بازی گلف چه بود؟
نقش تصویرسازی ذهنی در دنیای واقعی
تصور کردن باعث به وجود آمدن نتایج واقعی می‌شود
چگونه تجسم خلاق داشته باشیم؟
1- تأییدیه روزانه
2- مدیتیشن
3- سپاسگزاری
5 مرحله اساسی برای آموزش تجسم خلاق در تجسم اهداف زندگی
1- آرامش
2- تصور کنید.
3- احساس
4- باور کنید.
5- تفکر و اجرا
قدرت تصورات ذهنی
قدرت ذهنی
تجسم ذهنی با تکنیک "مرور ذهنی"
خلق تصویر اهداف در تجسم ذهنی
ساخت تصویر دیداری و تاکید برای هر هدف
کارتهای شاخص در تجسم ذهنی
جملات تاکیدی برای پشتیبانی تجسم ذهنی شما
انتظار نتیجه داشته باشید
آثار دیگر نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت ذهن و تجسم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-209-309-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
15600 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت ذهن و تجسم

Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۵/۲۴
بسیار عالی و کامل و جامع!!!
خیلی خوشحالم که یک نویسنده ایرانی، چنین اثر کامل و جامعی را در زمینه مباحث داغ و امروزی توسعه فردی و خودیاری و روانشناسی موفقیت و البته قانون جذب و توضیحات تکمیلی و جالب آن و همچنین مبحث باورهای انسان و ضمیر ناخوداگاه و... تهیه و گردآوری و ارائه نموده است.
خواندن این
کتاب را با قاطعیت به دوستان عزیز توصیه میکنم چرا که اثر حاضر، مجموعه‌ای کامل اما کلیدی از آثار بزرگان حال حاضر دنیا میباشد... اساتیدی نظیر: استر هیکس، باب پراکتور، جیم ران، جیمز آلن، وین دایر، مایکل لوسیر، راندا برن، جک کنفیلد، جو ویتالی، یووال طبیب و...
سرکار خانم پریسا آقارفیعی نویسنده عزیز این کتاب، در اثر خود بخوبی کلیه مباحث و مراحل و اصول قانون جذب را باز کرده و با توضیحات کامل و کافی بدرستی کلیه نکات ریز و درشت مبحث قانون جذب را ارائه نموده و با تأمل در آن، هر فردی میتواند به کاستی‌ها و ایرادات و نقص‌های خودش در مورد اینکه چرا قانون جذب برایش بدرستی اجرایی و مؤثر نبوده و یا نمیتواند نتایج دلخواهش را کسب کند، پی ببرد!!!!!
دست مریزاد میگم به چنین نویسندگان عزیز ایران زمین...
Shirali
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
با سلام، پیشنهادم برای دوستانی که مثل من در زمینه خود‌آگاهی و یا ضمیر ناخودآگاهتون کنجکاو هستید و یا مطالعه میکنید، من چندین کتاب در این زمینه مطالعه کردم از جمله کتاب‌های ژوزف مورفی و نویسندگان ایرانی آقای میری و صادقی در زمینه قدرت باور و ضمیر ناخودآگاه، پیشنهاد من به دوستانم با توجه به این که یک هزینه کتاب شما زیاد نشه فقط همین کتاب را به شما معرفی میکنم تمام مطالب این چندین کتاب که برای شما نام بردم داره، همچنین در این کتاب از توضیحات و تعریفات خیلی ساده راجع به ذهن و ضمیر ناخودآگاه و هر چی که در این میان نقش ویژه داره شروع شده تا در نهایت به شما راهکار‌های عملی داده برای زودتر رسیدن به خواسته هاتون و بر عکس همه کتاب‌ها به شما حتی لقمه آماده داده یعنی در آخر برای هر خواسته تون هم جملات تاکیدی آماده به شما ارائه داده که خیلی راحت برای هرچه که نیاز داشتید و یا هر خواسته‌تان بدون اتلاف وقت فقط به همان قسمت مراجعه کنید و همان راهکارها را انجام دهید، امیدوارم گفته‌های من براتون مفید بوده باشه، باتشکر.
رضا قصری
۱۳۹۸/۹/۲۲
سلام دوستان اول اینکه خوندن أین کتاب رو براى همه تاکید میکنم بدلیل اینکه در صورت آگاهى و یادگیرى تصویر سازى ذهنى أز أهداف و رویاها، میتونه در رسیدن بهشون ما رو موفق کنه و دوم اینکه کمتر کتابى هست که به نوشته یک نویسنده هموطن که از ذهنیت قومى و مذهبى و اعتقادات و نوع تفکر ما آگاهى داره به چاپ و در و دسترس ما قرار گرفته باشه اکثراً نویسندهاى خارجى راجب به این موضوعات میپردازند و معمولاً بدلیل همخونى نداشتن با نوع اعتقادات و فهم ما معمولا نمیتونیم ازشون آگاهى لازم رو بگیریم.
Baran Jafari
۱۳۹۹/۶/۵
این کتاب چکیده از چند کتاب دیگس، ضمن اینکه مطالب کتاب خیلی تناقض داره، جایی میگه تجسم و تمرکز کن قطعا به تصویر ذهنیت دست پیدا میکنی و به هدفت میرسی، جایی میگه تجسم و تمرکز معجزه نمیکنه و باید دنبال هدفت بری تلاش کنی و بدسش بیاری، و جالب اینکه اسم کتاب هم قدرت تجسم ذهن هست
دلارام 0074
۱۴۰۱/۱۱/۱
خوندنش خالی از لطف نیست حداقل چند تا راهکار داده تیتر وار پیش نرفته جذب مطالب شدم به نظرم کتابیه که با تمرین بشه هم هرامش پیدا کرد هم به خواسته‌ها رسید
به مخاطبان پیشنهاد میکنم یک کتابیو توی یه مبحث میخونن هی نرن کتابای مشابهش رو دانلود کنن مثل من. یه کتاب کامل رو بگیرن و دیگه هی نخوان مطالب تکراری بخونن.
این کتاب به نظرم بهتر از بقیه هم سطحیاش.
pedram pedram
۱۳۹۹/۲/۲۰
با سلام نکات خوبی در کتاب جمع آوری شده است ولی نکته در این است این کتاب برای خواننده آن روان نیست عموما کتابهای از این قسم همواره در جهت تفهیم بهتر مطالب با مثالهای همراه است که این مثال‌ها کم بود امیدوارم در نسخ بعدی به این موضوعات بیشتر پرداخته شود ولی در کل کتاب مفیدی می‌باشد.
آوا غلامی
۱۳۹۸/۱۱/۴
کتابی که نویسنده چندین کتاب رو خلاصه کرده اما متاسفانه چیز زیادی از خودش نگفته ولی در کل کتاب خوبیه خلاصه ایی از چندین کتاب از نظر من جذابه
نجمه حیدری
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
با عرض سلام من این کتاب رو مطالعه کردم و با اطلاعاتی که از قبل داشتم در مورد ذهن خوداگاه وناخوداگاه به خیلی از جواب سوالاتم رسیدم چون تو این کتاب خیلی واضح توضیح داده شده از نویسنده این کتاب خیلی خیلی تشکر میکنم
رحیم رمضانی
۱۴۰۲/۷/۵
کتاب راجب قدرت ذهن و تجسم خلاق زیاد خواندم اما این کتاب بی نظیره نویسنده با جملاتی به زبان ساده کتاب رو شرح دادند که این مورد یکی از اساسی‌ترین موارد در مسیر کتابخوانی هست، باتشکر از نویسنده محترم و عوامل کتابراه موفق
مرغوب اسکندرزاده
۱۴۰۲/۲/۳۱
خواندنش خالی از لطف نیست ولی به راحتی می‌توان تشخیص داد برداشت و خلاصه نویسی از چند کتاب بوده و به نظر می‌رسد نویسنده خود عملا با روش‌های ذکر شده چندان مانوس نمی‌باشد و چندان انگیزشی در من ایجاد نکرد.
امیر اشرفی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
من 4 کتاب با همین مضمون و مطالب، قبل از این کتاب خوندم ولی این کتاب به شدت نامفهموم است علاوه بر اینکه نگترش کتاب به میزان زیادی غلطهای نگارشی و املایی داره.
کتاب‌های قبلی رو بیشتر پسندیدم و از این کتاب چندان لذت نبردم.
علی عبدی
۱۴۰۲/۱۱/۱
تمام واقعیت‌هایی که در محیط بیرون اتفاق میافته، مربوط به تصمیمات و اقدامات درون ذهنه و هر چقدر به این قضیه واقف باشیم راحت تر میشه زندگی خودمون رو کنترل کنیم و کمتر دچار آشفتگی میشیم.
Mehdi Nooranifar
۱۳۹۹/۳/۲۷
کتاب خوبی هسش و دوتا از راه‌های تجسمش رو خیلی دوست داشتم و فهمیدم که چقدر قبلا با این قدرتی که خدا بهم داده جذب داشتم که البته چون نمیدونستم بعضی هاش بد بودن اما الان دیگه فقط روی خواسته هام متمرکزم.
Ghasemof Milad
۱۳۹۹/۱/۲۹
من کتاب‌های انگیزشی زیادمطالعه کردم وجواب گرفتم هرکتابی رونخونیدگمراه شید ولی این کتاب عالیه بشرطی ک صبور باشید و مکرر انجام بدید
داود ابراهیم زاده
۱۳۹۹/۱/۵
با سلام: متاسفانه در اوایل کتاب اشتباهات تایپی زیاد دیده میشود. یعنی گیج کننده میباشد. ولی در ادامه این اشتباهات کم میشوند.
مشاهده همه نظرات 70

راهنمای مطالعه کتاب قدرت ذهن و تجسم

برای دریافت کتاب قدرت ذهن و تجسم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.