معرفی و دانلود کتاب قدرت رویا: همه‌ی چیزهایی را که در اوج می‌دانم از مرحله‌ی صفر یاد گرفتم

عکس جلد کتاب قدرت رویا: همه‌ی چیزهایی را که در اوج می‌دانم از مرحله‌ی صفر یاد گرفتم
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت رویا: همه‌ی چیزهایی را که در اوج می‌دانم از مرحله‌ی صفر یاد گرفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت رویا: همه‌ی چیزهایی را که در اوج می‌دانم از مرحله‌ی صفر یاد گرفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت رویا: همه‌ی چیزهایی را که در اوج می‌دانم از مرحله‌ی صفر یاد گرفتم

کتاب قدرت رویا: همه‌ی چیزهایی را که در اوج می‌دانم از مرحله‌ی صفر یاد گرفتم نوشته‌ی دکستر ییگر و ران بال، به شما کمک می‌کند تا رویایتان را انتخاب، برایش برنامه‌ریزی کنید و موانع رسیدن به آن را رفع نمایید.

بسیاری از مردم موفقیت را شانسی می‌دانند. مردم فکر می‌کنند موفقیت چیزی است که باید به آن‌ها تقدیم شود. به اعتقاد دکستر ییگر (Dexter Yager) و ران بال (Ron Ball) نویسندگان کتاب قدرت رویا (Everything I know at the top I learned at the bottom)، هیچ رمز خاصی برای موفقیت وجود ندارد و فرمول رسیدن به ثروت، نبودن یک فرمول خاص است.

در این کتاب درس‌هایی می‌آموزید که کلید رسیدن به اوج و ماندن در آن‌جا خواهد بود. حقیقت ساده این است که موفقیت یعنی داشتن رویایی در سر و سپس تلاش برای تحقق آن. با کمک این اثر می‌توانید بزرگ فکر کنید تا انسان شایسته‌ای باشید و از نقطه‌ی صفر به اوج برسید.

اکثر آموخته‌های شما از تجارب شخصی خودتان در دنبال کردن رویاها، رسیدن به موفقیت و گاهی چشیدن طعم شکست حاصل می‌شود. اما در کنار این‌ها، برخی از درس‌هایی که نویسندگان در زندگی‌شان آموخته‌اند و برخی از عوامل اساسی موفقیت که در این اثر در اختیارتان می‌گذارند نیز ممکن است به کار شما بیایند.

مردم همیشه در پی یافتن رمز موفقیت هستند. کتاب‌های فراوانی در این مورد در قفسه‌ها چیده شده است. کارشناسان به این طریق می‌خواهند فرمول‌های خود را برای پول درآوردن و ثروتمند شدن در اختیار مردم بگذارند. مدیران عامل با نوشتن تجارب خود توضیح می‌دهند که چطور به این حد از موفقیت رسیده‌اند.

جملات برگزیده‌ی کتاب قدرت رویا:

- از هدفی که به سمتش می‌روید، تصویری شفاف بسازید.
- داشتن رویا شما را از درماندگی حال حاضر به سمت امکانات آینده می‌کشاند.
- افراد باهوش نه تنها ایده‌های نو را با آغوش باز می‌پذیرند، بلکه به دنبال‌شان هم می‌گردند.
- در هر زمینه‌ای که قصد دارید پیشرفت کنید باید با انسان‌های موفق در همان زمینه معاشرت کنید.
- این روزها مردم در سی سالگی از خواب غفلت بیدار می‌شوند و متوجه می‌شوند آن کسی که واقعاً می‌خواستند نیستند.

در بخشی از کتاب قدرت رویا می‌خوانیم:

چیزی که در همان اوایل کارم یاد گرفتم، اهمیت پی‌ریزی رویا بر شالوده‌ی مناسب بود. تعداد افراد به اصطلاح موفق در دنیا بسیار زیاد است. به این دلیل می‌گویم به اصطلاح موفق که آن‌ها را موفق واقعی نمی‌دانم، چرا که این افراد رویایشان را بر روی شالوده‌ی مناسب نساخته‌اند.

به نظرم پنچ اصل مهم در ساختن رویا دخیل‌اند و این پنچ اصل نه اختیاری، بلکه اجباری‌اند، چرا که پایه و اساس رویا و موفقیت نهایی شما را تشکیل می‌دهند. بدون رعایت این پنچ اصل نمی‌توانید به اهدافی که در راستای تحقق رویایتان دارید برسید، و از مسیر اصلی‌تان منحرف می‌شوید و سوخت‌تان ته می‌کشد.

اصل اول؛ باید به خودتان اعتماد کنید. شیوه‌ی موفقیت در کسب و کار بدون تلاش آن چنانی، نام نمایش معروفی بر اساس رمان ممتازی به همین نام، برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر، است که در سال 1961 در تئاتر برادوی اکران شد. نمایش درباره‌ی مرد جوانی است که تلاش می‌کند پله‌های ترقی را ماهرانه طی کند. در صحنه‌ای از نمایش، قهرمان جوان فیلم به دستشویی می‌رود و جلوی آینه می‌ایستد. او هر روز در برابر فشارهای منفی می‌ایستد. اطرافیانش دائم او را تحقیر و نکوهش می‌کنند و سعی می‌کنند جلوی موفقیت او را بگیرند و نگذارند از آن جایی که هست بالاتر برود. ولی او می‌خواهد به بالاترین نقطه برسد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: رؤیای‌تان را انتخاب کنید
فصل دوم: برنامه‌ریزی کنید
فصل سوم: موانع تحقق رؤیای‌تان را کنار بزنید
فصل چهارم: بنای خود را روی شالوده‌ی مناسب قرار دهید
فصل پنجم: شتاب خود را حفظ کنید
فصل ششم: بزرگ فکر کنید
فصل هفتم: خود را به آدمی شایسته تبدیل کنید
فصل هشتم: نگذارید رؤیای‌تان بر شما غلبه کند
فصل نهم: گاهی اوقات باید بجنگید
فصل دهم: عنصر خاص موفقیت را کشف کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت رویا: همه‌ی چیزهایی را که در اوج می‌دانم از مرحله‌ی صفر یاد گرفتم
نویسنده،
مترجممریم رضاآسا
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات135
زبانفارسی
شابک978-600-97709-7-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت رویا: همه‌ی چیزهایی را که در اوج می‌دانم از مرحله‌ی صفر یاد گرفتم

حمیدرضا محمدی
۱۴۰۲/۵/۳۰
دکستر ییگر از بزرگان صنعت نتورک مارکتینگ و در واقع ملقب به پدر این صنعت میباشد.. ایشان اولین درآمد بگیر شرکت نتورک اموی آمریکا بودن که چند سال پیش فوت کردن. جالبه بدونید همسر و 3پسر ایشان هم در این شرکت مشغول فعالیت میباشند و کلا یک خانواده نتورکی هستند. خیلی جالب اهمیت رویا رو باز میکنن و عوامل و رسیدن نرسیدن به رویا رو بازگو میکنن... این کتاب پر نکته هست. اگر تصویر و رویایی ندارین برای خودتون این کتاب خیلی کمکتون میکنه... رویا لازمه هر موفقیتی هست... این کتاب رو بهتون پیشنهاد میکنم حتما بخونین
محمدمهدی ایرانی
۱۴۰۰/۱۱/۳
این کتاب کتاب یه نتورکر بسیار حرفه ای هست که کاملا از صفر شروع کرده و حتی لکنت زبان داشته به طرزی که یه انسان معمولی یه موضوع رو بیان میکرد نیم ساعت زمان میبرد ولی برای دکستر ییگر ۲ساعت طول میکشید وخیلی ها مسخرش کردن ولی اون رویا داشت و با تلاش هاش بهشون رسید
مژده دهقان
۱۴۰۱/۵/۱۶
کتاب فوق العاده‌ای که آقای محمد امین بهشتی بهم توصیه کردن حتما مطالعه کنم هم از کتابراه و هم از استادم سپاسگزارم کتاب عالیه حتما بخونید
سیدمحمدعرفان بی‌ریائی
۱۳۹۹/۴/۷
دکستر یاگر باوجود اینکه لکنت زبان داشت موفق‌ترین مرد تجارت خودش بود، تجارتی که بیشتر کارش با صحبت کردنه!
kian pazoki
۱۴۰۱/۲/۳
نکات خوبی درباره‌ی اهمیت رویا گفته و سرراست و ساده صحبت کرده.
Ali Hallaji
۱۳۹۹/۱/۷
ب نظر من هرکس دید منفی ب زندگی دارع‌ی بار اینو بخونه
رضا مردانی
۱۳۹۸/۵/۲۵
خیلی عالی بود و طرز فکر بهتری رو بهم بخشید
صالح نجاتی
۱۳۹۸/۶/۳
کتاب خوبی بود و به بسیاری از مسائل مهم اشاره کرد
محمد پروانه
۱۳۹۸/۵/۸
نمونش که خوب بود
negar bandar
۱۴۰۱/۲/۱
خیلی خوب بود برای هرکس که شاغله لازمه
روژان پروانه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
آموزش کامل هدف گزاری، بی نظیره
مجتبی خوبی نژادیان
۱۴۰۰/۴/۱۸
بسیار کتاب مفیدی بود.
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب قدرت رویا: همه‌ی چیزهایی را که در اوج می‌دانم از مرحله‌ی صفر یاد گرفتم

برای دریافت کتاب قدرت رویا: همه‌ی چیزهایی را که در اوج می‌دانم از مرحله‌ی صفر یاد گرفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.