معرفی و دانلود کتاب قدرت فکر

عکس جلد کتاب قدرت فکر
قیمت:
۱۹۸۰۰ 9900 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت فکر

کتاب قدرت فکر نوشته‌ی هنری توماس هملین، به بررسی مواردی اعم از تاثیر فکر بر سلامتی، کنترل فکر و کمال روحی، فکر دلیل عمل و راز پیروزی و... می‌پردازد.

با تفکر انسان می‌تواند برای خود دعا کرده و یا آنکه برای خود نفرین خریداری کند. با کمک قدرت فکر انسان می‌تواند موفقیت و یا شکست، سلامتی و یا بیماری، شادمانی و یا بدبختی، فقر و یا دولتمندی را وارد زندگی خود کند. تمامی این حالات در ذهن او بوده و ویژگی افکار او بشمار می‌رود. تمامی مشکلات نظیر ناهماهنگی، کمبود، بیماری و یا غم که در زندگی شما و یا من وجود دارد نتیجه افکار ناهماهنگ ما است.

هنری توماس هملین (Henry Thomas Hamblin) در این کتاب بیان می‌کند که ما در جهانی منظم و حساب‌ شده زندگی می‌کنیم ولی واکنش ما نسبت به محیط اطراف‌مان هماهنگ نیست، ما با قوانین ناپیدا و دقیق کائنات ارتباط برقرار نمی‌کنیم. هر آنچه در درون یک انسان وجود دارد دلیل آشفتگی او است، هر یک از ما در جهانی کوچک که خود ما آفریننده آن هستیم زندگی می‌کنیم، بنابراین آشفتگی و مشکلاتی که ما را رنجور ساخته و یا کمبودهایی که زندگی ما را محدود ساخته‌اند هیچ‌گاه حل نمی‌شوند مگر آنکه نحوه تفکر ما، عادات فکری و نگرش ذهنی ما تغییر کنند.

در بخشی از کتاب قدرت فکر (The Power of Thought) می‌خوانیم:

انسان‌هایی که موفق می‌شوند دارای ذهن ویژه‌ای هستند. این افراد بلند همت، رؤیا‌پردار، سخت‌کوش هستند و آرزوهایی دقیق و مشخص دارند. علاوه بر تمامی این‌ها این افراد هیچ‌گاه به خود زیانی نمی‌رسانند و از فرصت‌های پیش‌آمده به بهترین نحو استفاده می‌کنند؛ اما دلیل اصلی موفقیت آن‌ها نحوه تفکر آن‌ها است. تفکر آن‌ها از جنس موفقیت، رسیدن به هدف، وفور نعمت و دولتمندی است. درگذر زمان و در طول زندگی فکر این افراد از عادت درستی متأثر است. اگر به‌طور دائم به مقوله‌هایی نظیر موفقیت و دولتمندی فکر کنیم، دیر یا زود آن‌ها را در زندگی تجربه خواهیم کرد. به بیانی دیگر بر اساس این توانایی می‌توانیم به بالاترین میزان موفقیت ممکنه برسیم.

همیشه نمی‌توانیم در هر کاری بهترین باشیم ولی می‌توانیم در هر کاری به بهترین جایگاه ممکن که متناسب با ظرفیت و استعدادمان است، برسیم. به‌استثنای افرادی که مدعی‌اند قادر به انجام هر کاری هستند و احتمالا کار زیادی هم نمی‌توانند انجام دهند، می‌توانیم هر کاری را به نحوی انجام دهیم که حتی تصور آن در مخیله ما هم نمی‌گنجد. توانایی‌هایی در درون ما وجود دارد که حتی تصور آن‌ها را هم نمی‌کنیم. با افزایش مسئولیت‌های زندگی توانایی‌های ما نیز افزون‌تر می‌گردند زندگی به ما ندا می‌دهد تا به اهداف بهتری دست‌یابیم و زمانی که به توانایی و قدرتی که در اختیار ما است نگاه کنیم، نه‌ تنها خودمان بلکه اطرافیان‌مان ما نیز شگفت‌زده خواهند شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: فکر دلیل عمل
فصل 2: قربانیان جهل
فصل 3: قربانیان تلقین
فصل 4: راز پیروزی
فصل 5: چه کسی خالق زشتی درون ما است؟
فصل 6: فکر درست و منش درس، اساس موفقیت و دولتمندی
فصل 7: تاثیر فکر بر سلامتی
فصل 8: قدرت جذب فکر
فصل 9: کنترل فکر و کمال روحی
فصل 10: غلبه بر ترس
فصل 11: در خواست هرگز؛ فرمانبرداری آری
فصل 12: گام‌های نخست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت فکر
نویسنده
مترجمسیامک وطنی
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات50
زبانفارسی
شابک978-600-7272-20-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۹۸۰۰ 9900 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت فکر

قاسم محمدی
۱۳۹۹/۲/۲
سلام، دوست عزیز در حد دریافت من خواننده خوب بود، اما تا به سطح جامع جای کار دارد. در هر صورت به نظر من از اینکه به فکر آگاه و روشن کردن دیگران هستید تا افراد از توانمندی‌های خدادادیشان استفاده بهینه بکنند سپاسگزارم. این کتاب و کتابهای در همین خصوص را به همه آدمهای بویژه آدمهایی که قصد تغییر و تحول در ذهن خود داشته باشند بدون شک باید از این دست منابع برای بهتر و ارتقا این قدرت بشری که خدای متعال به ودیعه در همه انسانها قرار داده استفاده کنند. سلامت و سعادتمند باشید.
محمدرضا فیضی
۱۳۹۷/۷/۲۹
واقعا ذهن انسان بی‌نظیره، و خیلی شگفت انگیز حیرت برانگیز، به شدت توصیه میکنم روی ذهنتون سرمایه گذاری کنید، این کتاب هم‌کتابی خوب در همین مبحث است.
عطا محمدی
۱۳۹۹/۹/۱۰
عالی کتاب پر مفهومیه و برای کسانی ک مشکل ذهنی دارن خوبه
mohammad seyedan
۱۳۹۸/۳/۲۷
کتاب روان و خوبیست اگرچه جامع نیست
reza zolghadr
۱۴۰۱/۴/۲۷
مدت هابود دنبال همچین چیزی بودم
مریم غلامی
۱۴۰۰/۲/۱۹
عالی بود. لذت بردم از خواندن این کتاب
m asgari
۱۳۹۹/۸/۳
. اموزنده است عالیه
samira saeedi
۱۳۹۷/۱۱/۲
خیلی جامع نبود
samira saeedi
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
مختصر و مفید، عالی
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب قدرت فکر

برای دریافت کتاب قدرت فکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.