معرفی و دانلود کتاب صوتی قصه‌های بابام

عکس جلد کتاب صوتی قصه‌های بابام
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌های بابام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌های بابام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قصه‌های بابام

کتاب صوتی قصه‌های بابام اثر ارسکین کالدول، دربردارنده 14 داستان به هم پیوسته است که از زبان یک نوجوان روایت می‌شود و شامل حکایت‌هایی است که بر وی و پدر ندانم‌ کارش می‌گذرد.

در اغلب داستان‌های کتاب صوتی قصه‌های بابام، پدر که نمونه یک آمریکایی شهرستانی اوایل قرن بیستم است با زرنگ‌ بازی‌ها و دوز و کلک‌هایش سعی می‌کند از راه میان‌بر زودتر به پول و پله برسد اما در نهایت رسوا می‌شود و دردسری جدید به وجود می‌آید.

ارسکین کالدول (Erskine Caldwell) نویسنده برجسته آمریکایی در سال 1903 متولد گردید. آثار کالدول همه مملو از ریش‌خند است که طبقه مخصوصی از اجتماع را مورد تحقیر قرار می‌دهد. این طبقه در کتاب‌های کالدول آدم‌هایی هستند که وجود دیگران را برای آسایش خویش ناچیز می‌شمرند.

در بخشی از کتاب صوتی قصه‌های بابام می‌‌شنویم:

کاغذها و نامه‌ها کف ایوان پخش شد. مامان خم شد و مشتى نامه را از میان آن‌ها قاپید، جمله‌اى از یک نامه خواند و بنا کرد زار زار گریه کردن. باباجانم بلند شد رفت پهلوش:
مارتا جونم! چته قربونت برم؟
مامان که دوباره داشت اشک‌هایش را با گوشه پیشبندش پاک مى‌کرد هق‌هق‌کنان گفت:
نامه‌هام!... همه نامه‌هاى عاشقونه خواستگارهاى قدیم‌ام که با خون دل نگه‌شون داشته‌بودم!... همه نامه‌هایى که خودت برام نوشته‌ بودى، موریس!... آخ!... نگاه کن ببین چه بلایى سرشون آوردى!
اما آخه، مارتا جونم! این‌ها دیگه خیلى کهنه شده‌ بودن. اگر دل‌ات خواسته باشد هر وقت فرصت پیدا کنم خودم دوباره برات مى‌نویسم!
نامه‌هاى تازه را مى‌خوام چى‌کار؟ من همون نامه‌هاى قدیمو دلم مى‌خواد نگه‌ دارم.
و این بار چنان زد زیر گریه که طفلک باباجانم به کلى دست و پاش را گم کرد. رفت تا ته ایوان و برگشت. مامان‌ام خم شد و تا جایى که دامن پیشبندش جا داشت نامه‌ها را ریخت توش.
باباجانم گفت: خودم سر فرصت دوباره برات نامه مى‌نویسم، مارتا...
مامان‌ام بلند شد: تصور مى‌کنم تو باید نسبت به نامه‌هاى خواستگارهاى قدیم من احترام بیشترى قایل باشى، حتی اگه براى نامه‌هاى خودت هم یه پول سیاه ارزش قایل نشى.
گوشه‌هاى دامن پیشبندش را که از نامه پُر شده‌ بود جمع کرد رفت تو خانه در را به ضرب پشت سرش بست.
بابام شروع کرد از این سر ایوان به آن سر ایوان رو نامه‌ها و آشغال و کاغذها و دفترچه‌هاى سرود روزهاى یکشنبه مامان‌ام قدم زدن و از لج‌اش تا جایى که مى‌شد پاهاى‌اش را رو آن‌ها کوبیدن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
بخش اول
27 دقیقه
بخش دوم
21 دقیقه
بخش سوم
14 دقیقه
بخش چهارم
22 دقیقه
بخش پنجم
16 دقیقه
بخش ششم
23 دقیقه
بخش هفتم
26 دقیقه
بخش هشتم
24 دقیقه
بخش نهم
21 دقیقه
بخش دهم
24 دقیقه
بخش یازدهم
19 دقیقه
بخش دوازدهم
19 دقیقه
بخش سیزدهم
19 دقیقه
بخش چهاردهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قصه‌های بابام
نویسنده
مترجماحمد شاملو
راویبهادر ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات نگاه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قصه‌های بابام

ش شهبازی
۱۳۹۸/۲/۲
حدود چهل سال قبل، وقتی دوران مدرسه ابتدائی را میگذراندم، این کتاب را خوانده بودم. اکنون پس از گذشت این همه سال، خواندن یا بهتراست بگوئیم شنیدن دوباره این کتاب، همان لذتی را داشت که درآن دوران ایجاد کرده بود. این کتاب برای تمام افرادی که با طنز فرهنگ غربی و آمریکائی آشنا هستند جالب خواهد بود و این و می‌بایست آمادگی را داشت که داستانها را دریک دنیای کمیک شبهه کارتونی تصور کرد. دنیائی که افراد آن در دورانی که برده داری در آمریکا رواج داشت زندگی میکردند. با چنین پس زمینه ای، بطور حتم شنیدن این کتاب برای هیچکسی خالی از لطف نخواهدبود.
ش شهبازی
۱۳۹۸/۲/۲
گویندگی این اثر توسط آقای بهادر ابراهیمی بسیار مطلوب و مناسب اجرا شده است. تلاش ایشان برای خلق کاراکترهای گوناگون با تغییر در صدا بسیار ستودنی است و جای تشکر و قدردانی از زحمات ایشان دارد.
parnian narani
۱۴۰۲/۴/۲۹
خوب اجرا میکنه اما نمیدونم چرا نچسب بود. طنز بچگونه است نه مناسب بزرگسال
حسین شعبانی
۱۳۹۷/۷/۴
کتاب خوبیه برای سن ۸تا ۱۴
هومن فروتن
۱۴۰۳/۱/۶
بسیار شنیدنی مخصوصا قسمت دانشگاهی
Parisa Monjezi
۱۴۰۱/۱/۱۰
کتاب طنز و با مزه‌ای بود
faryad sh
۱۴۰۰/۲/۲۵
شاملو خودش معرکه هست ترجمه هاشم عالیه
صابر رضائ
۱۳۹۸/۱/۷
فقط امتحان کنید
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قصه‌های بابام

برای دریافت کتاب صوتی قصه‌های بابام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.