معرفی و دانلود کتاب قصه‌های مامان زری

عکس جلد کتاب قصه‌های مامان زری
قیمت:
19500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های مامان زری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های مامان زری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های مامان زری

کتاب قصه‌های مامان زری نوشته‌ی سینا جعفری، مجموعه‌ای است از هفت قصه کوتاه که با بیانی شیرین اما ساده و روان به رشته تحریر درآمده. کتاب حاضر برای گروه سنی (ب) مناسب است.

عناوین این کتاب بدین شرح است: خرگوش‌ها، پول خوشبختی میاره؟، ماجرا، میمون‌ها، جشنی برای مامان خرسی، پشه‌ای که نمی‌خواست پشه باشه، بهروز و قطار اشتباه.

در بخشی از کتاب قصه‌های مامان زری می‌خوانیم:

در زمان‌های خیلی دور یک پادشاهی بود که به همراه همسر، پسر و دخترش در یک قصر خیلی زیبا زندگی می‌کردند. قصر پادشاه این‌قدر بزرگ بود که صد تا اطاق داشت. که هر یک اطاق هم یک نفر تمیز می‌کرد. و آن قدر پولدار بودند که وقتی لباس‌هایشان کثیف می‌شد، آن‌ها را به سطل زباله می‌انداختند. پادشاه هر چیزی را که می‌خواست، داشت، و هر چیزی را که اراده می‌کرد تهیه می‌کرد. مردم کشور هم تابع پادشاه بودند و هر چیزی که پادشاه می‌گفت، انجام می‌دادند. او هر روز غذاهای خیلی خوشمزه می‌خورد و هر وقت شیر آب را باز می‌کرد از آن به جای آب، آبمیوه بیرون می‌آمد.

اما مردی بود که احساس می‌کرد زندگی خوبی ندارد. او هیچ وقت غذاهای خوشمزه نمی‌خورد و حتی آب کافی برای نوشیدن هم نداشت. او فقط یک شلوار و یک پیراهن داشت. او تنها در یک خانه‌ی ویران شده‌ای که در کوچه‌ی خلوتی بود زندگی می‌کرد. آن مرد عموی پادشاه بود. او خوشحال نبود که برادرزاده‌اش همه چیز دارد، در صورتی که او هیچ چیز ندارد و فقط باید خواب چیزهای خوب را ببیند. در واقع او کمی به پادشاه حسودی می‌کرد.

زمان‌های قدیم او با برادرزاده‌اش زندگی می‌کرد. اما چون او همیشه حسود بود، از برادرزاده‌اش جدا شد و الان سال‌های سال است که جدا زندگی می‌کند. او هر روز فقط یک تکه نان سفت و خشک شده‌ای را همراه با یک لیوان آب می‌خورد. سال‌های سال است که عموی پادشاه جدا از پادشاه زندگی می‌کند اما همچنان به پادشاه حسودی می‌کند که او هیچ چیز ندارد اما پادشاه در قصرش راحت و به خوبی زندگی می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
خرگوش‌ها: نویسنده: برژیت داما Birgit Douma
پول خوشبختی می‌ یاره؟: نویسنده: Vincent Libin
ماجرا: نویسنده: Eugenie Janssen
میمون‌ها: نویسنده: Leo Versnel
جشنی برای مامان خرسی: نویسنده: Birgit Douma
پشه‌ای که نمی‌خواست پشه باشه: نویسنده: Trudie Stevense
بهروز و قطار اشتباه: بر اساس طرح اولیه از نویسنده: Birgit Douma

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های مامان زری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات54
زبانفارسی
شابک978-622-6413-52-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
19500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌های مامان زری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های مامان زری

برای دریافت کتاب قصه‌های مامان زری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.