معرفی و دانلود کتاب قلب سلحشور: صاحبان سریران - جلد 2

عکس جلد کتاب قلب سلحشور: صاحبان سریران - جلد 2
قیمت:
9300 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قلب سلحشور: صاحبان سریران - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قلب سلحشور: صاحبان سریران - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قلب سلحشور: صاحبان سریران - جلد 2

نغمه تفلیسی در کتاب قلب سلحشور: صاحبان سریران - جلد 2، رمانی تخیلی خلق کرده که دربردارنده‌ی فضای جن و پری و اساطیری است.

آذم به همراه دوست و همراه وفادارش عبید که جن جوان و سه رگه‌ای است و برای دو قرن در خدمت و بنده‌ی او بوده، در ویلای آرام و دنج خود در خلیج گرانگِر واقع در نروژ زندگی می‌کند. آذم و عبید در انتظار پیام مهمی هستند که به دستشان می‌رسد و نام و نشانی جنی به نام عامر را دربردارد. عامر می‌خواهد نام کلید آذم و محل سکونت او را به آن‌ها بیان کند. سفر طولانی آن‌ها شروع می‌شود و به تهران می‌روند، بی‌خبر از اینکه عامر گنده‌لات تهرانی، فراموشی گرفته است.

جلد اول در آنجا تمام شد که عبید چیزی شبیه به دهان‌ زالو را می‌بیند که چندین ردیف دندان دایره‌ای پشت هم دارد. کمی عقب می‌رود و دستش را از روی شیشه برمی‌دارد. کمی می‌ترسد اما به روی خودش نمی‌آورد. ماهی خودش را به شیشه می‌کوبد. عبید عقب‌تر می‌رود. ‌به‌نظرش خیزران یک جادوگر مشکل‌دار است که کلی جک و جانور وحشی و زشت دور خودش جمع کرده است و همه‌اش به‌خاطر این است که تنهاست. در این جلد ماجرای شکستن طلسم به دست خیزران را می‌خوانید.

نغمه تفلیسی در رمان بلند تخیلی و ماجراجویانه قلب سلحشور در دو فضای حقیقی و تخیلی، نشانه‌های اساطیری و متافیزیک معروف و جدید زیادی به کار برده است و همین امر باعث جذابیت و خاص شدن داستان برای شما خواهد شد. با این وجود تخیلی بودن داستان سبب نمی‌گردد تا فضایی غیر قابل درک پدید آید و برعکس، داستان صمیمی و ملموس ادامه می‌یابد. تصویرپردازی‌ها و پرداخت موقعیت‌های واضح و قابل درک، از نقاط قوت این داستان محسوب می‌شود به طوری که حس خواهید کرد در دنیایی تخیلی، در کنار شخصیت‌ها در حال ماجراجویی هستید.

در بخشی از کتاب قلب سلحشور: صاحبان سریران - جلد 2 می‌خوانیم:

سوسن از آشپزخانه صدای جیغ شادی خاتون را می‌شنود و با کفگیر به اتاق خوابش می‌رود و او را می‌بیند که از خوشحالی گریه می‌کند. گوشی را می‌گیرد و با سروناز حرف می‌زند. او هم گریه‌اش می‌گیرد. سروناز می‌گوید: در تمام این مدت می‌دیدمتون و می‌شنیدم ولی انگار یخ زده بودم، هیچ کاری نمی‌تونستم بکنم، هیچ حرکتی نمی‌تونستم انجام بدم. سروناز از آن‌ها می‌خواهد تا به خانواده‌اش بگویند که خانه آن‌هاست. اما خاتون درباره مرتضی به او می‌گوید که بر سر مسئله گم شدن و پیدا شدنش به خاتون و خانواده‌اش مشکوک شده است و ممکن است به خانه‌شان بیاید و از ماجرا سردربیاورد. سروناز نمی‌فهمد چرا اما با یادآوری خاتون به‌خاطر می‌آورد که دفعه اول به خانه آن‌ها آمده بود و همین باعث شک مرتضی شده بود.

سروناز فکر می‌کند. بعد از تمام اتفاقاتی که افتاد نمی‌تواند سر خانواده‌اش را گرم کند. نمی‌تواند دوباره برای چندین روز گم شود. به عبید نگاه می‌کند. عبید لبخند می‌زند. دستی بر شانه‌اش می‌گذارد و می‌رود. سروناز به خانه‌شان زنگ می‌زند و منتظر می‌شود تا مادر یا رضا گوشی را بردارد. می‌داند که مرتضی هنوز به خانه نرسیده است، معمولا نیمه‌های شب بازمی‌گردد. مضطرب می‌شود، نمی‌داند می‌خواهد به آن‌ها چه بگوید. اما گفتن هیچ چیز جز واقعیت نمی‌تواند به او و خانواده‌اش کمک کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قلب سلحشور: صاحبان سریران - جلد 2
نویسنده
ناشر چاپینشر بید
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات351
زبانفارسی
شابک978-622-6592-72-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قلب سلحشور: صاحبان سریران - جلد 2

Zahra Akhtiar
۱۴۰۱/۱/۲۷
توی جلد دوم باز بعضی چیزها نسبت به جلد یک بهتر شده ولی توضیحات راجع ب اماکن و... خیلی طولانی هست
چند تا مسئله گنگ هم داشت مثلا چرا به این ها نباید تو سرزمین باستان اعتماد کرد؟
سرنوشت افلاک چی شد؟
چرا آدم اول که این همه طرفدار آدم بود‌ یک دفعه نا امید شد و...
صحبتها توی سرزمین سرچشمه‌ جوری
بود که کم فهمیده میشد
مبارزه با فرشته‌ها همه قدرت و دفاع توسط شمشیر آدم بود از مهارت افراد دیگه سخن خاصی نگفته بود
تو گردنبند آدم چی بود دقیقا اون نیرو و وجودی که دختر داستان حس میکرد چی بود؟
آیا دختر واقعا از‌ یک نژاد دیگه غیر از آدمیزاد بود که برگزیده شده بود؟ و نقاط مبهم دیگه .
به نظرم خیلی کار داره تا‌ یک داستان عالی بشه
ولی باز هم ازتون ممنونم موفق باشید
جواد نظری
۱۳۹۸/۹/۲۳
با خوندن این کتاب دید آدم ب زندگی تغییر میکنه و واقن میفهمه ک چقد زود ممکنه دیر بشه و چقد این ثانیه‌ها حتی تو زندگی مهمه تو صفحه ۲۹۳ نویسنده واقن تونسته حس و اون لحظه رو ب خاننده القا کنه انگار واقن اونجایی میبینی و حس میکنی و چقد درد آوره اون حسی ک آذم داره براحتی اشکتو در میاره... واقن لذت بردم و از حس زندگی مرگ حتی نا امیدی و اما مهم تره از همه عشق پاک در این کتاب. از نویسنده واقن ممنونم با آرزوی موفقیت برای شما...
fatemeh molaiey
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
یه کتاب فوق العاده در حالی که خواننده رو کاملا در خودش غرق میکنه. اینقدر لحظه‌ها به خوبی توصیف شده بود که خواننده کاملا احساسات نقش‌های داستان رو درک میکنه و همچنین این کتاب باعث تغییر نگاه من به دنیا شد. از این به بعد دنیا رو جوره دیگه‌ای می‌بینم و احساس خیلی بهتری دارم که همش رو مدیون این کتاب و نویسندش هستم و فقط می‌تونم بگم خوندن این کتاب رو از دست ندید. ❤❤❤😊😊😊
Masoome Moqadam Moqadam
۱۳۹۸/۱۰/۴
وقتی جلد یک این کتاب تموم شد خیلی ناراحت شدم که حیف شد چون فکرم پیش شخصیتهای داستان مونده بود جلد دومش رو که دیدم خوشحال شدم جلد دومش از اولش هم گیراتره کاش بازهم ادامه داشته باشه واقعا اگه فیلمش بود فکرمی‌کنم همه جذبش میشدند. هرچند در طی روند خواندن داستان نویسنده با توصیف‌هاش کاملا آدمو در فضای فعل داستان قرار میده وحس می‌کنی همونجا حضور داری.
عباس نظری زنگنه
۱۳۹۸/۹/۳
فضا سازی و پرورش شخصیت و روح سروناز و آذم بسیار زیبا انجام شده بود. هر انسانی میتونه مثل آذم دیدش رو به زندگی، کائنات و این دنیا عوض کنه اگه خودش بخواد. امید و ایمان همیشه همراه ما هستند.
Peyman M
۱۳۹۸/۹/۳
عالی بود ولی‌ای کاش سروناز بگرده تو جلد بعدی
کتاب پر محتوایی بود خیلی جالب بود
شاید باید به زندگی جور دیگری نگاه کرد
جلد بعدی کی میاد
ممنون میشم جواب بدین
zahra saeedi
۱۳۹۸/۱۰/۱
جلد دوم هم مثل جلد یک بی‌نظیر بود و امیدوارم جلدهای بعدی داستان هم بزودی در دسترس قرار بگیره
Amia shahsavan
۱۳۹۹/۶/۲۵
جلد دوم از اول بهتره گتابیه ارزش خوندن داره برای تفریح و لذت
میلاد خدری
۱۳۹۹/۴/۱۱
واقعا عالی بود خییلی خوب بود خوشحالم ک همچین کتابی خوندم
بیتا نامی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
چقد زیبا بود به شخصیتاش عادت کرده بودم فقط حیف خیلی جمله کوتاه و فعل داره
حسین حسینی
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
سلام منتظر بقیه داستان هستیم بقیه کی به دستمان می‌رسد ممنون
محمد مرادی
۱۴۰۲/۹/۸
تخیل نویسنده قابل ستایشه. در کل کتاب جذاب و خوبی بود...
Adele Tagi
۱۴۰۱/۱۱/۶
کتاب تخیلی رو به روش خاصی نوشته و هیجانیه
Artin Kh
۱۴۰۱/۴/۲۶
توصیه ب هرکسی بخوندش ب وجد میاد
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب قلب سلحشور: صاحبان سریران - جلد 2

برای دریافت کتاب قلب سلحشور: صاحبان سریران - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.