معرفی و دانلود کتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم

عکس جلد کتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم
قیمت:
۷۵۹۰۰ 37950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم

سوزان جفرز در کتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم تجربه‌های خود را با شما در میان می‌گذارد و خرد، بینش و توصیه‌هایی عملی به شما ارائه می‌دهد تا ابتدا حسی خوشایند به خود و سپس به رابطه‌تان پیدا کنید.

کتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم (Opening our hearts to men)‌ برای هر زن و مردی که می‌خواهد عشق بیشتری را به زندگی خود وارد کند ضروری است.

دکتر سوزان جفرز (Susan Jeffers) روان درمانگر، سخن‌گو و برگزار‌ کننده همایش‌ها و سمینارهای متعدد است. او کتاب‌های معروف زیادی نوشته است، کتاب‌هایی چون ترس را تجربه کنیم و به هر تقدیر دست به اقدام بزنیم، ماورای ترس، عشق ماندگار، به راستی زندگی باشکوه است، از آن جمله‌اند. جفرز به میلیون‌ها تن در سراسر جهان کمک کرده است تا بر ترس‌های خود فائق آیند، روابط خود را بهبود بخشند و با عشق و اطمینان زندگی را ادامه دهند. وی درباره‌ی این کتاب می گوید:

احتمالاً وقتی برخی از شما عنوان این کتاب را می‌خوانید، از خود می‌پرسید: «چرا ما باید قلب‌هایمان را به سوی آن‌ها بگشاییم؟ چرا آن‌ها قلب‌هایشان را به سوی ما نگشایند؟» هدف من از انتخاب این عنوان به‌ هیچ‌وجه این نبوده است که بگویم مردان کامل هستند اما زن‌ها باید خود را تغییر دهند. حقیقت این است که همه ما باید برای تبدیل شدن به انسان‌هایی دوست‌ داشتنی‌تر هم برای خودمان، هم برای دیگران تلاش کنیم. کتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم را از بعد زنانه وجودم نوشتم زیرا به عنوان یک زن، بهتر می‌فهمم زنان چه برداشتی از خود و از مردها دارند. همچنین تجربه‌های شخصی و تخصصی‌ام نشان داده است که بسیاری از ما فرصت‌های شاد بودن را از خود می‌گیریم. لذا این کتاب با هدف سرکوب زنان نوشته نشده است، بلکه برعکس هدف از نگارش آن، تقویت قدرت درونی و درک بهتر زیبایی‌های خویش و جهان اطراف‌مان است.

قطعاً مردان نیز از مفاهیم و تمرین‌های این کتاب بهره خواهند برد و چیزهای زیادی در مورد کارکرد ذهن زنانه خواهند آموخت. در کتاب حاضرر، بسیاری از تجربه‌های شخصی مرا خواهید دید. تجربه‌هایی برخاسته از رنج سرطان سینه، طلاق و نداشتن اعتماد به مردان تا دستیابی به گنج خودشناسی که در نهایت فرصت یک رابطه غنی و خوشایند را برایم فراهم کرد. ارزشمندترین دستاوردم در طول این سال‌ها، رسیدن به این دیدگاه بود که ما قادر نیستیم رفتار دیگران را تغییر دهیم اما می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم تا جهانی بهتر و زیباتر برای خودمان بسازیم.

شنیده‌ام که تفاوت بین موش و انسان این است که وقتی موش به این نتیجه می‌رسد که پنیری در انتهای تونل وجود ندارد، دست از جست‌وجو برمی‌دارد، اما انسان‌ها اینگونه نیستند. ما به رغم این حقیقت که چیزی در انتهای تونل وجود ندارد، دست از تلاش برنمی‌داریم! قطعاً بسیاری از تجربه‌های عاشقانه ما همین موضوع را اثبات می‌کند.

خانم دکتر باربارا دی آنجلیس در مورد این کتاب می‌گوید: «سرانجام کتابی دیدم که مردان را دشمن زنان فرض نکرده است و به زنان راهکارهایی عملی برای خلق یک رابطه شایسته داده است.»

جملات برگزیده‌ی کتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم:

- انتخاب با ماست. یا باید سلیقه و رفتار خود را تغییر دهیم و مردانی صمیمی بیابیم یا باید با همین مردان بسته کنار بیاییم و غر نزنیم.

- به جای شکایت کردن از روزگار اقدام کنید. وقتی از مسیر قربانی بودن بیرون آمدید، می‌فهمید که چه مسیرهای زیبا و جذاب دیگری نیز هست.

- وقتی احساس بهتری از خودمان داشته باشیم، برای تغییر شرایطی که در خدمت رشد ما نیست، به روشی مناسب واکنش نشان می‌دهیم.

- نمی‌توانیم مردان را به این خاطر که روی خواسته‌هایمان پا می‌گذارند سرزنش کنیم. ما فقط می‌توانیم حواسمان را جمع کنیم که در مسیر اشتباهی حرکت نکنیم و برای خواسته‌هایمان احترام قائل شویم.

- بیرون آمدن از منطقه امن و رویارویی با جهان پیرامون گاهی فریادهای ساکت وحشت را به همراه دارد، اما یقین بدانید که با عقب رفتن و پا پس کشیدن به هیچ‌یک از خواسته‌هایمان نخواهیم رسید. اگر برگردیم فقط و فقط صدای نومیدی را می‌شنویم.

- همیشه به زنان گفته می‌شود که اگر می‌خواهند مردی بیابند باید کمی استانداردهایشان را ساده‌تر و ضعیف‌تر کنند. به نظرم اصلاً نیاز به این کار نیست، بلکه باید قلب‌هایمان را برای دیدن زیبایی‌های درونی دیگران وسعت بخشیم. من اسم این کار را ارتقای استانداردها می‌نامم.

در بخشی از کتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم می‌خوانیم:

صمیمیت، احساسی است که وقتی زن و مرد قلب‌ و ذهن‌شان را به سوی هم می‌گشایند، رخ می‌دهد. آن وقت یکدیگر را به‌ طور کامل می‌پذیرند و هر آنچه را دیگری می‌گوید می‌شنوند و هر آنچه را او احساس می‌کند حس می‌کنند. در بهترین حالت، صمیمیت حسی از پیوند جان و روح دو انسان است.

این تعریف را عبارت به عبارت مرور کنید و در تمام طول این فصل آن را به خاطر داشته باشید. همان‌طور که به‌ خوبی می‌دانید، این تعریف شباهت بسیار کمی به نوع ارتباطی که امروز بر روابط زن و مرد حاکم است دارد!

باب مندل، در کتاب خود دو قلب بهتر از یک قلب است، به جای استفاده از کلمه intimacy به معنای صمیمیت، کلمه into-me-see را به معنای درونم را ببین با همان وزن و خوانش ابداع نمود. این کلمه با تعریف من از صمیمیت به‌خوبی هماهنگی دارد. منظور از گشایش قلب و صمیمی شدن این است که به دیگری اجازه دهیم هر آنچه هستیم را ببیند و به عمیق‌ترین لایه‌های درونی ذهن و جان ما راه یابد.

با توجه به این تعاریف، آیا ما زنان می‌توانیم کسانی را در زندگی خویش تا این حد صمیمی معرفی کنیم؟ قطعاً می‌توانیم و آن‌ها دوستان خانم ما هستند. سطح ارتباطی که ما با بسیاری از خانم‌های دیگر داریم، بسیار عمیق و صمیمی است و چرا نباشد؟ هرچه باشد ما همگی مسیر زن بودن را به‌ طور مشابه طی کرده‌ایم و در این مسیر تجربیات مشابهی نیز داشته‌ایم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ای برای خوانندگانم در دیگر کشورها
مقدمه: علائم رمزگشا
و سخنی با شما مردان...
و سخنی با تمام مردان و زنان
فصل اول: آینه، آینه روی دیوار
فصل دوم: خشم چقدر شیرین است!
فصل سوم: لعنت به مردها اگر کاری بکنند!
بازنگری انتظاراتمان
فصل چهارم: چگونه تو را قضاوت می‌کنم
تمرین‌های تحسین
نامه تشکر
فصل پنجم: همیشه حق‌به‌جانب، اما همیشه غمگین
فصل ششم: چرا مردها از صمیمیت گریزان‌اند
چگونه موانعی بر سر راه صمیمیت ایجاد می‌کنیم
فصل هفتم: اما تو به من قول دادی!
فصل هشتم: مرد پشت نقاب
برخی توهمات رایج درباره مردان
فصل نهم: دستیابی به عظمت و شکوه خویش
ابزارهایی بیشتر در مسیر دستیابی به خود برتر
فصل دهم: عشقی والاتر به من ارزانی کن!
دستورالعمل‌هایی برای یافتن عشق والاتر
ضمیمه الف: عبارات تأکیدی
ضمیمه ب: عباراتی به یادماندنی از کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات328
زبانفارسی
شابک978-964-236-871-6
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۹۰۰ 37950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم

مرضیه فربد
۱۴۰۲/۱۲/۷
رویکرد این کتاب برایم جالب بود، گاهی ما زنان همه مسائل را از دریچه چشمان خود می بینیم در حالی که با خواندن این کتاب دریافتم خوب است گاهی دنیا و اتفاقات را از دریچه چشمان مردان ببینیم تا درک بهتری نسبت به موقعیت خودمان، نظرات و واکنش‌های خود داشته باشیم.
لیلا حسن خانی
۱۴۰۱/۷/۲۴
به نظرم خانمها باید این کتاب را بخوانند چون حس و حال خانم‌ها هرکجای این عالم که باشندشبیه به یکدیگر است و کسی که این کتاب را نوشته دکترای روانشناسی دارد و خودش نیز فکرها و درگیری‌های درونی خانمها را تجربه و بیان کرده
سیما موحدنیا
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
کتابی با محتوای عالی برای تغییر دیدگاه نسبت به آنچه که تا الان عشق میدونستیم، همچنین راهکارهای خوبی برای فهم خشم درونی زنان نسبت به مردان ارائه میده
Snow 13
۱۳۹۸/۴/۱۱
سلام واقعا ازتون ممنونم به خاطر کتاب‌های خوبی که قرار میدید این کتاب فوق العاده است واقعا خانم‌ها حتما بخونید عالیه عالی.
م مهدوی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خوندنش رو به خانمها توصیه می‌کنم. به نظرم هم نویسنده موضوع رو عالی مطرح کرده و هم مترجم عالی ترجمه کرده
Leyla.lili88 Now
۱۳۹۸/۹/۹
عالیه این کتاب و به نظرم دیدگاهش نسبت به روابط تازس
هدیه موسوی
۱۳۹۸/۶/۲۶
با خوندن نمونه ابن کتاب فهمیدم که واقعا کتاب خوبیه و به درد خیلیا میخوره🤗
arefe khorasanizade
۱۳۹۸/۵/۱
جالب بود کتابش
و تا حالا با این محتوا کتاب نخونده بودم
ندا سعادتیار
۱۳۹۷/۱۰/۲۱
عالی عالی عالی
مثل معجزه
باران صالحی
۱۴۰۰/۶/۲۴
خوب بود من دوست داشتم و روم تاثیر گذار بود
زهره فخاری زواره
۱۴۰۰/۱/۲۶
بسیار کتاب خوبی بود، من به همه زن‌ها توصیه می‌کنم
Hadis Afarinesh
۱۳۹۸/۵/۴
ای کاش صوتی بود، امیدوارم به زودی صوتیشو بذارین
زهرا محمدی
۱۳۹۹/۴/۷
خیلی کتاب خوبی بود
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم

برای دریافت کتاب قلب‌مان را به روی مردان بگشاییم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.