معرفی و دانلود کتاب قوای ذهنی خود را بشناسید

عکس جلد کتاب قوای ذهنی خود را بشناسید
قیمت:
53500 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قوای ذهنی خود را بشناسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قوای ذهنی خود را بشناسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قوای ذهنی خود را بشناسید

کتاب قوای ذهنی خود را بشناسید نوشتۀ حمیدرضا بلوچ، شامل صدها تست هوش جالب و شگفت‌انگیز و در عین حال سرگرم کننده است که همه‌ى قوای ذهنی شما را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد.

از لحاظ تاریخی اولین آزمون‌هاى هوش در اوایل سال‌های 1900 در فرانسه ارائه شدند. در حقیقت، نخستین آزمون هوش را آلبرت بینه و تئودور سیمون ابداع کردند. آن‌ها در سال 1904 نیازمند روشی بودند که به کمک آن مسئولین آموزش و پرورش فرانسه بتوانند دانش‌آموزانی را که در کشور فرانسه قادر به تحصیل در مدرسه نبودند و از نظر قابلیت‌های مغزی کمتر از بچه‌های دیگر بودند شناسایی کنند. به همین منظور آنان سؤالاتی را در آزمون خود گنجانده بودند که بیشتر به آموزش سنتی مطالب و درسی مربوط می‌شد که در مدارس آن زمان به بچه‌ها یاد داده می‌شد.

در آزمون هوش بینه سیمون، مهارت‌های حرکتی، خلاقیت، درک و تجسم فضایی اشیاء و غیره مورد سنجش قرار نمی‌گرفت. البته بینه درک و دیدگاه گسترده‌تری از مفهوم هوش داشت و به همین منظور بعدها تست‌های هوش جامع‌تری را ابداع و طراحی کرد.

در سال 1916 لوئیس. ای. ترمن در امریکا به بررسی آزمون هوش آن‌ها پرداخت و آن را بهبود بخشید. از آن زمان تا به امروز این تست هوش دائم در حال تغییر و اصلاح بوده است و نسخه‌های مختلفی از آن در سراسر جهان ارائه می‌شود و برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با حل سؤالات و معماهای مختلف کتاب قوای ذهنی خود را بشناسید، می‌توانید مهارت‌های فکری خود را در زمینه‌ى منطق، تحلیل و محاسبه تقویت نموده و نقاط ضعف خود را در حیطه‌ى اعداد، مهارت‌های کلامی، تجسم فضایی و غیره تشخیص داده و آن‌ها را تقویت کنید. از طریق حل این سؤالات می‌توانید همچنین استعدادهای درونی و نهفته‌ى خود را کشف کنید.

در هنگام حل تست‌ها و معماها باید توجه داشته باشید عوامل مختلفی مثل عوامل هیجانی، اضطراب، استرس و غیره می‌توانند بر توانایی شما تأثیر بگذارند و کارایی شما را کاهش دهند. محیط انجام آزمون‌های هوش، از دیگر عوامل تأثیرگذار در قابلیت‌های شما هستند. بنابراین در زمان حل تست‌ها به این عوامل توجه داشته باشید.

زمانی که در جدال با سؤالات و معماهای هوشی به نتیجه‌ى مطلوب نرسیدید و از حل آن عاجز شدید می‌توانید به پاسخنامه‌ى انتهایی کتاب رجوع کنید. در این بخش به همه‌ى سؤالات و معماهای کتاب پاسخ داده شده است. پاسخ‌ها کاملاً تشریحی بوده و شما را به خوبی با منطق معما آشنا می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قوای ذهنی خود را بشناسید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آینده درخشان
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات209
زبانفارسی
شابک978-600-5527-75-9
موضوع کتابکتاب‌های تست روانشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
53500 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قوای ذهنی خود را بشناسید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قوای ذهنی خود را بشناسید

برای دریافت کتاب قوای ذهنی خود را بشناسید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.