معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده

برایان تریسی در کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده (میکروکتاب)، به شما می‌آموزد که چطور با کارهای آسان و تغییر عادت‌هایتان، به انسانی موفق در مدیریت زمان تبدیل شوید. البته یکی از اصلی‌ترین پیشنهادهای او قورت دادن قورباغه‌ای تنفرآمیز و چاق است.

بعضی افراد را می‌بینیم که هر روز مشغول به کار هستند، کلاس‌های مختلف می‌روند، وقت کافی برای خانواده خود دارند؛ و در کار و درآمدشان نیز هر روز پیشرفت می‌کنند. در حالی که بعضی از ما آنقدر مشغول روزمرگی‌هایمان هستیم که فقط سر کار می‌رویم و وقت انجام کارهای دیگر را نداریم. آیا این اشخاص بیشتر از 24 ساعت در روز زمان دارند؟ کلیه انسان‌ها یک زمان مساوی دارند، اما بعضی‌ها مدیریت زمان را بلد هستند و پراهمیت‌تر اینکه می‌توانند بر تنبلی‌شان غلبه کنند.

راهکارها، روش‌ها و استراتژی‌هایی که در میکروکتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده (Eat That Frog) ارائه می‌شوند، بسیار مفید، قابل اطمینان و سریع‌العمل هستند. در این کتاب جهت صرفه‌جویی در وقت از توضیحات گوناگون روانشناختی و عاطفی در مورد سستی و درماندگی در مدیریت زمان اجتناب شده است. در اینجا از زمینه‌سازی‌های بسیار در مورد مسائل نظری و اصول تحقیق خبری نیست. چیزی که در اینجا می‌آموزید اعمال روشن هستند که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید تا در کار خود به نتیجه‌های بهتر و سریع‌تر دست پیدا کنید.

هر عقیده‌ای که در این کتاب صوتی شرح داده می‌شود بر ارتقای میزان کلی بهره‌جویی، کارکرد و راندمان کاری شما تاثیر می‌گذارد تا ارزش و اعتبار شما را در هر کاری که انجام می‌دهید، افزایش دهد. شما می‌توانید بسیاری از این عقیده‌ها را در زندگی شخصی خود نیز به کار ببرید. کلید موفقیت عمل کردن است. این بنیادها برای ایجاد سرعت و توان پیش‌بینی در راندمان و برآیندها به کار می‌روند. هر چقدر سریع‌تر آن‌ها را بیاموزید و عملی کنید قطعاً در کار خود زودتر پیشرفت می‌کنید.

در این میکرو کتاب صوتی 21 راهکار ارائه شده که هر یک به خودی خود کامل و الزامی هستند. یک استراتژی امکان دارد در یک موقعیت تاثیرگذار باشد و استراتژی دیگر را می‌توان برای کار دیگری به کار برد. روی هم رفته این عقیده‌های بیست و یک گانه در مورد کارایی شخصی، مثل غذاهای گوناگون هستند که می‌توان آن‌ها را در هر زمان و به ترتیب اهمیتی که در شرایط فعلی برای شما دارد به طور مطلوب مورد استفاده قرار داد.

برایان تریسی را بیشتر بشناسیم؟

برایان تریسی (Brian Tracy) یکی از نویسندگان درخشان دنیا به شمار می‌آید. یکی از مشهورترین کتاب‌های او در ایران کتاب قورباغه‌ات را قورت بده است. او نخست باربر یک کشتی بود و به مدت 8 سال روی کشتی کار مشغول به کار بوده است، ولی یک روز به این سرانجام می‌رسد که با این کار نمی‌تواند آینده‌ای داشته باشد و فروشندگی را به عنوان شغل تازه برمی‌گزیند. ولی برخلاف خیالش در این حرفه هم موفق نمی‌شود و وضع مالی‌اش بدتر می‌شود، یک روز در کمال ناامیدی از خودش می‌پرسد که چرا دیگران از من بهترند؟ چرا من نمی‌توانم به چیزهایی که دوست دارم برسم؟ او آنقدر به دنبال پاسخ این سوال رفت که در نهایت اسرار موفقیت را فهمید. او هم‌اکنون مدیر عامل شرکت تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه مهارت‌های شخصی فعالیت دارد.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده می‌شنویم:

می‌دانید مهمترین مهارت برای مدیران فروش چیست؟ در وهله اول، آن‌ها باید افراد مناسب را استخدام کنند. 95 درصد از موفقیت مدیران فروش، وابسته به این است که افراد مناسبی را برای کمک در انجام کارهایشان استخدام کنند. مصاحبه با افراد، انتخاب آن‌ها و استخدامشان مهارت‌هایی قابل یادگیری هستند. وحشتناک است که به دلیل نداشتن مهارتی ساده و قابل یادگیری، که می‌تواند به شما امکان بدست آوردن دستاوردها و فرصت‌های بیشتری را بدهد، در زندگی‌تان هیچ پیشرفتی نداشته باشید. پس درباره این موضوع فکر کنید چون چشمانتان را روی حقایق باز می‌کند.

این همان چیزی است که من «عوامل اهرمی» می‌نامم. در زبان نظامی، از اصطلاح «تقویت کننده نیرو» استفاده می‌کنند. به معنی نیرویی که به نیروی کوچکتر کمک می‌کند تا بتواند نیروی بزرگتر را شکست دهد. یکی از تقویت‌کننده‌های نیرو که در موردش مطالعه می‌کنیم، سرعت است؛ نیروی کوچکتری که با سرعت بیشتر حرکت می‌کند، می‌تواند مزیتی را ایجاد کند. نیروی دیگر هوش است. در دنیای کسب‌وکار، تقویت کننده هوش به این معناست که شما درباره مشتریان، بازارها و پتانسیل‌های خود چیزهایی یاد می‌گیرید و اطلاعاتی به دست می‌آورید که دیگران نمی‌دانند، و این به شما کمک می‌کند که از مزایای بازار بهره ببرید.

یکی دیگر از تقویت کننده‌های نیروی نظامی، تمرکز است؛ این به نیروی کوچکتر کمک می‌کند تا منابع خود را در نقطه متفاوتی متمرکز کند تا بتواند قبل از اینکه نیروی دیگر متوجه شود، پیشرفت بزرگی کند. البته، در مدیریت زمان داشتن توانایی تمرکز کاملا ضروری است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
2 دقیقه
درباره کتاب
2 دقیقه
درباره نویسنده
8 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل اول: مراقب عواقب و پیامدها باشید
9 دقیقه
فصل دوم: دو دشمن بزرگ
13 دقیقه
فصل سوم: یادگیری آگاهانه
11 دقیقه
فصل چهارم: عوامل اهرمی
20 دقیقه
فصل پنجم: روش A, B, C, D, E
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده

Behzad Hoseinzadeh
۱۴۰۰/۶/۲۱
سال ۸۴با مدرک دیپلم ریاضی رفتم خدمت سربازی سال ۸۶ تمام کردم از سال ۸۶تا ۹۶در یک شرکت خصوصی کارگری میکردم. یک روز این باور در ذهنم ایجاد شد که باید تغییری در زندگیم ایجاد کنم. به خود گفتم تا کی میخوای برای اون کارگری کنی. تصمیم گرفتم در رشته حقوق ادامه تحصیل بدم و وارد شغل وکالت بشم. از همون لحظه تا دنبال کتابهای موفقیت بودم ذهنم را مدیریت کنم. الان سال ۱۴۰۰هست و من با الهام از کتابهای موفقیت بزرگان ظرف ۷ترم با معدل18/85فارغ التحصیل شدم و سال ۱۴۰۱قصد دارم در آزمون وکالت و قضاوت شرکت کنم و به رویاهایم دست پیدا کنم. روزی نیم ساعت برای کتابهای صوتی کتابراه وقت می‌زارم تا باور و ذهنم را تقویت کنم. بقیه ساعات هم به مطالعه دروس حقوقی میپردازم. به کسانی که رویایی در سر پرورش میدهند اکیدا توصیه میکنم از کتابهای موفقیت بزرگان استفاده کنند و عمل کنند. سال بعد با عنوان وکیل پایه یک دادگستری در مورد کتابها نظر میدهم. موفق باشید
علی پرور
۱۴۰۱/۵/۸
کتاب خیلی خیلی جالبی بود که در قالب یک مثال جذاب اومده اولویت بندی برای فعالیت تای روزانه رو بیان کرده همه ما مشکل اینکه کار‌های با اهمیت بالا در روز انجام نمیشه و کار‌های بی اهمیت انحام میشه داریم این کتاب خیلی کامل اومده برنامه ریزی و مرتب کردن اینکه کدوم کار خیلی مهمه و کدوم کار مهمه و کدوم کار باید انجام بشه و کدوم کار انحام دادنش یا ندادنش فرقی نمیکنه رو گفته
اگر میخواید برنامه روزمره خوبی داشته باشید این کتاب رو حتما توصیه میکنم چون اولویت بندی خیلی خیلی مهمه
البته ناگفته نمونه که کتاب اصلی بهتر از میکرو کتابه ولی من چون میخواستم سریع این رو بخونم میکرو کتابشو خریدم
هادی خادمی
۱۴۰۲/۶/۲۵
کتاب مناسبی است اگر در طرح ریزی و اولویت بندی کردن کار هاتون دچار مشکل شدین یا برای آغاز اعمال دچار سستی و بی حالی شدین و توان ندارید گام اول رو بردارید... این کتاب با روش‌های کاربردی که ارائه داده، میتونه راهنمای خوبی برای انسجام بخشیدن به کارهای ضروری و لازم باشه..... در قستی از کتاب میگه: که در ارزشمندترین کارهایی می‌توانید هر روز انجام بدهید اغلب سخت‌ترین و پیچیده‌ترین کارها هستند، اما بازده و پاداشی که انجام موفقیت آمیز چنین کارهایی برای شما خواهد داشت می‌تواند فوق العاده باشد.
Alireza Alilou
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
به نظرم خوندنش برا هر کسی واجبه و کاش کنار خوندش از مطالبش برا خودمون الگو برداری کنیم چون فقط خوندن مهم نیست کنار خوندن باید تغییر هم تو خودت و زندگیت انجام بدی، خوندش خالی از لطف نیست بخونید نترسید چیزی از دست نمی‌دید که هیچ کلی هم تاثیرات مثبت تو زندگیتون می‌بینید، ممنون از کتابراه
nargill talla
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
کتاب در یک جامعه آزاد و قانونمند کاربرد دارد. من ۴۵ سال سن دارم و هنوز هیچ یک ماه بیمه نشده ام. همین طور در مورد تنبلی، شرایط بدنی، ژنتیکی، جامعه، دیدگاه‌های نزدیکان و قضاوت هاشون، همین طور موانعی که جامعه پیش روی شما می‌گذارند، تفکر جامعه نسبت به جنسیت و همین طور مذهب و یا قومیت. همه در پیشرفت و موثر هستند. در ایران رسیدن به اوج یا محتاج هوش بالا هست در نهایت انتظار رعایت همه موارد این کتاب تو جامعه ما غیر ممکن هست.
محمد حسین غلامزاده
۱۴۰۱/۶/۲۴
کتاب قورباغه ات را قورت بده از جمله کتب انگیزشی در بحث کسب و کار است و با ارائه راه حل‌هایی به حل مشکلات کاری شما می‌پردازد و راهکار‌هایی را برای زمان بندی بهینه ارائه می‌کند تا بازدهی بیشتری را در مدت زمان کمتری بدست بیاورید و در زمان خود صرفه جویی کنید شنیدن این کتاب خارق العاده میتواند زندگی شما را به طور کلی تغییر دهد و شما را به سمت موفقیت بیشتر یاری دهد
Mona Shafiei
۱۴۰۰/۱۱/۳
سلام. کتاب بسیار عالی بود با راهکارهای موثر. گوش دادن و عمل کردن به دستورات و تدابیرش رو توصیه میکنم به همه دوستان ‌. ایجاد نظم و رفتار درست و مستمر در کارها و تمارین و برنامه‌های جالبی میشه از گوش کردن به این کتاب یاد گرفت. گویندگی خوبی هم داره که باعث میشه با اشتیاق بیشتری گوش داد و البته سرعت گوینده رو هم میشه با توجه به زمانی که داریم تنظیم کرد که عالیه. موفق باشید.
محمد رضا خاتمی
۱۴۰۱/۵/۱۲
یکی از بهترین کتاب‌هایی بوده که گوش دادم، این کتاب به شما آموزش میدهد همانند قانون ۸۰ به ۲۰ اول باید برنامه ریزی درست داشته باشید و برنامه ریزی مناسب زمانی انجام میشود که اهداف مهم تر را اول انجام دهید و از اهداف مهم تر باید ساده تر را انتخاب کنید و بقیه اهدافی که مهم نیستند باید برون سپاری کنید، باید در حوزه کاری خودتان آموزش بیشتری ببینید و…
نهال
۱۴۰۲/۵/۱۵
کتاب قورباغه‌ات را قورت نده به جرات یکی از بهترین کتاب‌هایی هست که هر فردی باید تو کتابخونه خونش داشته باشه خیلی به آدم کمک می‌کنه برای تصمیم گیری‌ها و تغییر عادت‌های و در مسیر درست تصمیم گیری برای زندگی بسیار کمک می‌کنه کتابشو بارها خوندم ولی باید هر چند وقت یکبار صوتی هم گوش داد
بسیار عالی و مفیده
مهتا بیاتی
۱۴۰۰/۱۲/۴
من این کتاب رو خونده بودم ولی خیلی قبل تر
و چون قیمتش هم مناسب بود خواستم دوباره گوشش بدم
از طرفی من عاشق صدای راوی هستم و خیلی وقتا کتابای ایشون رو اولویت قرار میدم
از لحاظ متن کتاب هم بنظرم با اینکه خلاصه است ولی خب کُد بهت میده که اصطلاحا راهت بندازه و خب جرقه رو میزنه که خوبه بنظرم
ممنونم باز 😍
علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
سلام به همه دوستان
درباره این میکرو کتاب باید بگم عالی و حتما نسخه اصلی رو تهیه کنید و از نسخه میکرو برای مرور استفاده کنید، خوانش کتاب خوبه و خوب خلاصه شده و در کل کتاب خوب و مطرحی هست در زمینه نظم و انضباط و هدف گذاری و رفع اهمال کاری. سپاس فراوان از کتابراه
Narges Rostami
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
پارسال اولین‌کتاب انگیزشی که خریدم شروع به کتاب خوندن کردم این بود این‌کتاب انقد پر فروش بوده که احتیاج به تعریف تمجید نداره! واسه کسایی که اول راه هستن واسه شروع کارها تنبلی میکنن پیشنهاد میشه و انقد روان نوشته شده واسه تازه کارایی که تازه شروع به کتاب خوندن کردن مفیده
Faz P
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
من راستش از سمت خودم خیلی پیشنهادش نمیکنم بخاطر اینکه شبیه خیلی از کتابهای موفقیت دیگه‌ای بود که خوندم و مطالب جدیدی برای من نداشت تو این زمینه کتابهای خیلی کاربردی تری هست که میشه ازشون استفاده کرد و اینکه به نظرم راوی صدای خوبی داشت اما میتونست تو بیانش بهتر باشه
سید موسوی
۱۴۰۲/۶/۱۶
چکیده و عصاره‌ی کتابه، ولی به نظرم برای کسانی که کتاب کاملش رو خوندن و وقت کافی برای خوندن و مرور دوباره‌ی کتاب رو ندارن خوبه، به نظرم اون‌هایی که تا الان این کتاب رو نخوندن باید اول کتاب کاملش رو بخونن،
برای مرور این کتاب عالیه و توصیه میکنم
حمید صالحی
۱۳۹۹/۱/۲
خواندن این کتاب بزرگترین و زشت‌ترین قورباغه‌ای بود که باید قورت می‌دادم. چون وقت کافی برای نشستن و خواندن هیچ نداشتم. ولی حالا با این کتاب صوتی کاملا مفید تنبلی رو کنار گذاشتم و... ممنون جناب تریسی بزرگ و ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 231

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قورباغه‌ات را قورت بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.