معرفی و دانلود کتاب قورباغه‌ای که باد کرد

عکس جلد کتاب قورباغه‌ای که باد کرد
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قورباغه‌ای که باد کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قورباغه‌ای که باد کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قورباغه‌ای که باد کرد

کتاب قورباغه‌ای که باد کرد اثر ازوپ، داستانی خیال‌انگیز، پندآموز با بیانی ساده و دلنشین است که به صورت مصور با تصاویری رنگی و جالب برای کودکان گروه سنی الف و ب ارائه شده است.

رسیدن به چیزهایی که هیچوقت برای ما مناسب نیستند و به درد ما نمی‌خورند باعث نابودی ما می‌شوند. این اثر به کودکان ‌می‌آموزد که همیشه به بهترین هدف‌ها فکر کنند و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنند.

در بخشی از کتاب قورباغه‌ای که باد کرد می‌خوانیم:

پدر قورباغه کوچولو نفس عمیقی کشید و دوباره خودش را باد کرد و باد کرد... و آنقدر خودش را باد کرد که دیگر جایی برای باد شدن نداشت. برای همین از قورباغه کوچولو پرسید: پسرم... من مطمئنم که آن گاو از این بزرگ‌تر نبود.. بود؟

اما قبل از اینکه قورباغه کوچولو جواب پدرش را بدهد ناگهان پدرش که حسابی باد شده بود ترکید و بی‌حال روی زمین افتاد. قورباغه کوچولو که تا بحال می‌خندید، به طرف پدرش دید و با دیدن پدرش که بخاطر این کار بی‌ارزش ترکیده بود، شروع کرد به گریه کردن.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قورباغه‌ای که باد کرد
نویسنده
مترجمعلی محمدپور
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-7288-06-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قورباغه‌ای که باد کرد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قورباغه‌ای که باد کرد

برای دریافت کتاب قورباغه‌ای که باد کرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.