معرفی و دانلود رایگان کتاب قوم و علوم اجتماعی در کلام الله

عکس جلد کتاب قوم و علوم اجتماعی در کلام الله
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قوم و علوم اجتماعی در کلام الله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قوم و علوم اجتماعی در کلام الله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قوم و علوم اجتماعی در کلام الله

کتاب قوم و علوم اجتماعی از منظر کلام خدا  نوشته‌ی شهروز حسنی روشی نوینی را برای پردازش مفهومی به کلمات خداوند در قرآن کریم معرفی می‌کند به این ترتیب که با محور قرار دادن یک کلمه خاص تمام آیاتی که آن کلمه و مشتقاتش به نحوی در آن به کار رفته است را لیست می‌کند و خواننده پس از مطالعه این آیات با این روش به ذهنیتی از مفهوم آن کلمه خاص می‌رسد که بسیار نزدیک به معنای واقعی آن در کلام الله است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قوم و علوم اجتماعی در کلام الله
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات375
زبانفارسی
شابک978-600-04-6829-3
موضوع کتابکتاب‌های علوم قرآنی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب قوم و علوم اجتماعی در کلام الله

Parastoo Moazami
۱۳۹۶/۹/۱۴
در حقیقت این کتابی شبیه گلچین بسیار کوچکی از یک فرهنگ لغت قرآنی. در حالیکه بنده تصور داشتم از منظر تفسیر و تدبیر با رویکرد اجتماعی به این اسامی خاص پرداخته شده و در پایان شاهد نتیجه گیری و کشف و شهود در سطح دانش عمومی است که متاسفانه به این شکل نبود چنانچه یک نرم افزار قرآنی کارآمد داشته باشید با و دادن یک کلمه مثل "شیع" دررقسمت جستجو تمامی موارد مشابه با ذکر نام سوره شماره آیه پیدا خواهد شد و متاسفانه عنوان کتاب من را به خطا افکند.
Sajad Salemi
۱۳۹۶/۸/۱۳
بهترین کتابی است که زودباورش کردم
Mehdi Tamadon Rastegar
۱۳۹۶/۴/۲۰
کتاب مذهبی خوبی است.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب قوم و علوم اجتماعی در کلام الله

برای دریافت کتاب قوم و علوم اجتماعی در کلام الله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.