معرفی و دانلود کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد

عکس جلد کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد
قیمت:
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد

کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد اثر سوزان لوئیس، روایت‌گر زندگی شخصی به نام اندی است که در ساحل کسترلی زندگی‌ می‌کند.

ساحل کسترلی همیشه پر از رمز و راز است. بعضی از این رازها تیره و گناه آلود و یکی از آنها مرگ‌بار خواهد بود. اندی، کارآگاه سابق، در زندگی زناشویی خویش به بن بست رسیده است.

در طول داستان یکی از دانشجویان جوان شهر بدون هیچ ردپایی ناپدید شده و از این‌ رو اندی دوباره دست‌ به‌ کار می‌شود. در همین موقع نیز معلم محبوب شهر، خانم رزی کین، به شدت بیمار می‌شود و نمی‌خواهد این موضوع را به خانواده خود اطلاع دهد.

اندی و رزی نمی‌دانند سفر یک‌ آن‌ها از رازی سر به‌ مُهر پرده بر خواهد داشت. هرگز گمان نمی‌کردند اوضاع زندگی‌شان تا این حد زیر و رو بشود.

در بخشی از کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد (The moment she left) می‌خوانیم:

در روئینا زلدا کین به فیتزجرالد، یکی از نویسندگان قرن بیستم، علاقه داشت، برای همین اسم زلدا را برای او انتخاب کرده بود. دوستان صمیمی و خانواده‌اش او را رزی صدا می‌کردند. وقتی وارد شهر شد از روی محبت، او را خانم سی خطاب می‌کردند (حرف اول نام‌خانوادگی او به زبان لاتین)، زیرا در چهل سال گذشته دوست داشتنی‌ترین معلم دبیرستان کسترلی بود. نمایشنامه و ادبیات انگلیسی درس می‌داد، ترم پیش بازنشسته شد، بین دانش‌آموزان چند نسل اخیر، کسی نبود که نمایشنامه‌های متفاوت کمدی، تراژدی، رمانس یا حتی ژانر وحشت را در کلاس‌های او نگذرانده و اجرا نکرده باشد. پاملا عقیده داشت خواهرش رزی برای تک‌تک این نمایشنامه‌ها می‌میرد (او این جمله را با غرور و مهربانی به زبان نمی‌آورد، بیشتر به نظر می‌رسید حرصش گرفته باشد؛ اما شاید شما این‌طور برداشت کرده‌اید، رزی او را بهتر می‌شناخت و چیزی به دل نمی‌گرفت).

پاملا دو سال از رزی کوچک‌تر بود، تقریباً در هیچ چیز به او شباهت نداشت، همیشه از عالم و آدم و حتی از دخترهایش دلخور بود که حالا سی‌ویک و بیست‌ و نه‌ ساله بودند. به نظر می‌رسید آن‌ها خاله رزی را بیشتر از مادرشان دوست دارند. رزی و دخترها اصرار می‌کردند که این‌طور نیست؛ اما ویکتور، همسر مرحوم رزی، با پاملا هم عقیده بود، البته هیچ‌وقت جلوی پاملا چنین حرفی نمی‌زد. او مرد بی‌رحمی نبود، البته چندین‌بار به رزی گفته بود که خواهر کوچک‌ترش او را دیوانه می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات400
زبانفارسی
شابک978-622-220-054-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد

بیتا محصل
۱۴۰۲/۸/۲۲
بد بود، جزو معدود کتاب‌هایی که هر چقدر تلاش کردم باز ۵۰ صفحه آخرشو نخوندم و قبلشم فقط از رو احساس وظیفه تندخوانی می‌کردم، یه خانم خیلی مهربون که گویا کاراگاه بوده ولی اصولا هیچ کاری نمیکنه جز اینکه به دخترش میگه دو تا تلفن بزن، یه پیرزن خیلی خیلی مهربون که سرطان داره، با برادر خیلی مهربونش و خواهر بداخلاقی که رفته دکتر و حالا خیلی مهربون شده، از اون ور یه پدر خیلی مهربون با بچه‌های خیلی مهربون و صمیمی که یکیشون گم میشه!!!!! همه خیلی با شخصیت و کمک حال همدیگه، هیچ داستان خاصی هم این وسط وجود نداره
زهرا بهرامی
۱۴۰۲/۱/۱۹
معمای خوبی مطرح شد اما نحوه کشف معما به دل من که جنایی خونم نچسبید یعنی بدک نبود ولی می‌تونست بهتر باشه
sonia paseh
۱۳۹۸/۳/۱۶
دست نویسنده درد نکنه واقعا گل کاشته
لیلا شیرازی
۱۳۹۹/۱/۶
سرگرم کننده بود.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد

برای دریافت کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.