معرفی و دانلود کتاب لذت زندگی شاد با ورزش

عکس جلد کتاب لذت زندگی شاد با ورزش
قیمت:
۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لذت زندگی شاد با ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لذت زندگی شاد با ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لذت زندگی شاد با ورزش

کتاب لذت زندگی شاد با ورزش نوشته‌ی پدرام امیدی، لزوم انجام فعالیت ورزشی در زندگی روزمره را با ادبیات جدید و مثال‌های کاربردی به شما نشان می‌دهد.

در این اثر نحوه شروع و انجام انواع فعالیت‌های ورزشی مفید، پیش‌گیری از انواع آسیب‌های ورزشی و کاهش کمر درد به صورت کاملا ساده و کاربردی توضیح داده شده است. اینکه شما چطور می‌توانید در خانه، اداره، پارک یا باشگاه اندکی از وقت خود را به ورزش مورد علاقه خود اختصاص دهید. همچنین با ورزش چگونه می‌توانید از انواع بیماری‌ها جلوگیری کرده و به روند بهبود خودتان کمک کنید. در فصل آخر کتاب هم راجع به تغذیه صحیح، راه‌های درست کاهش و افزایش وزن، اطلاعات مفید در مورد مکمل‌های غذایی و عادت‌های مفید غذا خوردن را به گونه‌ای توضیح می‌دهد تا شما بتوانید در زندگی روزمره از آن استفاده کنید.

هدف نهایی پدیدآور و حامی کتاب لذت شاد با ورزش، نهادینه کردن امر ورزش در جامعه و بین خانواده‌ها و تشویق افراد به انجام فعالیت‌های ورزشی است.

در بخشی از کتاب لذت زندگی شاد با ورزش می‌خوانیم:

همانطور که می‌دانیم، انتخاب هدف مناسب در هر کاری، نقشی تعیین کننده دارد. خوشبختانه در حال حاظر فعالیت‌های ورزشی و بدنی آنقدر در جنبه‌های مختلف زندگی انسان‌ها تأثیر دارد که می‌توان از جنبه‌های مختلف اهداف مشارکت کنندگان در فعالیت‌های ورزشی را مشخص کرد.

این اهداف در حیطه‌های سلامتی، تفریح، درمان بیماری، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، ورزش برای اهداف سیاسی و اجتماعی و برای کسب و کار و شهرت جای می‌گیرند.

مسلم است در هر یک از افراد، برای انجام ورزش و فعالیت بدنی یک یا چندین هدف در اولویت می‌باشد که می‌تواند با فعالیت بدنی و ورزشی با کمترین هزینه ممکن و لذت بخش‌ترین حالت، آن‌ها را به دست آورد.

بنیادی‌ترین هدف و مهم‌ترین عامل برای انجام فعالیت‌های ورزشی و افزایش آمادگی جسمانی، سلامتی مطلوب و پیشگیری از ضعف و بیماری‌هاست. هر ورزش، بسته به ماهیت آن، گروهی یا انفرادی بودن، در سطح حرفه‌ای یا مبتدی، قدرتی یا ظریف و تعادلی بودن، اثراتی که در بالا گفته شد را کمتر یا بیشتر در خود دارد.

فهرست مطالب کتاب

پیش گفتار
فصل اول: لزوم داشتن یک زندگی فعال با فعالیت‌های ورزشی
فصل دوم: آمادگی برای انجام فعالیت‌های جسمانی
فصل سوم: آگاهی از وضعیت بدنی و انتخاب نوع فعالیت مورد نظر
فصل چهارم: بهداشت ورزشی و ایمنی در انجام فعالیت‌های ورزشی
فصل پنجم: اصول اساسی تمرین و برنامه نویسی
فصل ششم: تمرین در خانه، محل کار، پارک و باشگاه
فصل هفتم: حرکات اصلاحی و تمریناتی جهت پیشگیری از کمردرد
فصل هشتم: تغذیه مناسب و عادت‌های غذایی صحیح
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لذت زندگی شاد با ورزش
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-964-7879-55-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لذت زندگی شاد با ورزش

Muhammad
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
اول درباره اهمیت ورزش صحبت می‌کند و با ایمنی ورزش، تمرین و تعذیه ادامه می‌دهد. این کتاب را به ورزشکاران مبتدی تا حرفه‌ای پیشنهاد می‌کنم، نکاتی دارد که اگرچه حداقل ۱۰ تا کتاب در مورد مولفه‌های مختلف آمادگی جسمانی خواندم اما برایم تازگی داشتند. ولی به نظرم اسم کتاب و طرح جلد باید اصلاح شود.
رامین صابری نیا
۱۴۰۰/۴/۳
کتاب بسیار جامعی بود هم واسه ورزشکاران مبتدی تا حرفه‌ای این اولین باری بود که کتاب ورزشی میخوندم به نظرم برای کسایی که قصد ادامه ورزش دارن حتما لازمه یک بار با دقت بخونن ممنونن از استاد امیدی به امید دیدن کارهای بیشتری از تیشون
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب لذت زندگی شاد با ورزش

برای دریافت کتاب لذت زندگی شاد با ورزش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.